Hoi meiden, Nou morgen hebben wij de 3de IUI alweer. Wat gaat het snel zeg. Je denkt 6 pogingen, maar dan zitten we alweer op de helft. Heb de IUI's met Clomid en Pregnyl gehad. Gister weer de Pregnyl gezet. Hoop zo dat het nou gaat lukken, 3x is scheepsrecht toch? Als ik na deze ronde niet zwanger raak dan gaan we over op een ander medicijn, weet even niet meer hoe het heet. Maar dan moet ik spuiten van dag 1 tot een mooi eitje!!! Zie daar best tegenop. Nu eerst maar eens deze ronde afwachten en dan zien we wel weer wat er gebeuren gaat. Eerst een rustmaand als het niet gaat lukken dit keer. Wilde even me verhaal van me af typen meiden. Wie nog meer lekker van zich aftypen wil, kom maar!!! Is er trouwens nog iemand die op Valentijn een behandeling heeft??? Zou toch wel heel bijzonder zijn als het gaat lukken op die dag. Heb verder niet heel veel met Valentijn, maar toch!!
Hi! Nog 1,5 week en dan naat 't ziekenhuis. Wachten duurt lang.... Verder zit ik op dag 42 van mn cyclus, na Clomid. Niet zwanger, want heb 2x getest.... duurt ook lang dus. :x Hoe is het vandaag gegaan meis!?? Hopen op een valentijntje!
Hey meiden bedankt voor de lieve berichtjes, Alles is weer goed gegaan. De uitslag was weer ok. We hadden 7.7 miljoen toppers. Toen het zaad binnenkwam waren er geen snelle toppers, maar na de bewerking was 16% snel zwemmend. Helemaal super natuurlijk. Ze vond het er allemaal goed uitzien. Had mooi cervixslijm en me baarmoedermond was mooi open, toegankelijk. Positief dus. Nu weer wachten. Als het niet gaat lukken deze ronde dan hebben we een timeout van een maand. Na die maand zal ik dan van start met menopur ipv clomid. Ik heb er behoorlijk wat vertrouwen in deze keer. Heeft nog geen één keer zo goed gevoeld!!
Ingeping@ Fijn dat het goed ging en ook nog eens goed voelt! Mijn duimen draaien meid . Kom op komt goed op geven kan altijd nog. En nu hier honderd % voor gaan.
@Tycuna: Balen en vervelend dat het zo lang duurt voordat je ongi doorkomt. Je moet me weer even bijpraten hoor. Hoe sta je er nu in? En ja wachten, ooooooooooo wat duurt dat lang!!!! @All: meiden bedankt voor jullie lieve reakties. Ik hoop weer van harte dat het zal lukken dit keer!!!