Hallo dames, Willen jullie meekijken naar mijn kaartje? Heb vandaag op 5dpo een dipje in me temp wat zou dit kunnen zijn?
Voor een innesteling is 5 dpo meestal nog te vroeg, maar wie weet..? Meestal heeft een dip tussen 2 en 6 dpo met het gele lichaam te maken (progesteronwaarden).
Is het een open bolletje? Ik kan het niet goed zien.... Maar dan mag je hem sowieso niet echt als betrouwbaar beschouwen, je hebt dan niet binnen de tijd getempt..
Zag het nu net ook temp altijd binnen tijd schrijf m op en voer m later als ik dan weer wakker ben weer was vergeten de tijd te veranderen Dus het is te vroeg om überhaupt iets te betekenen?
Vandaag zelfs weer wat lager als gister snap er niks meer van klopt dit wel me temp van afgelopen dagen ligt zelfs onder de rode lijn is dit normaal? Vind dat de rode lijn zoiezo hoog ligt
Ja je temp moet morgen niet nog lager zijn. Maar denk dat die wel weer iets hoger uit pakt. Ik heb uitgelegen gekregen dat dips op 2 t/M 4 dpo door het gele lichaam komen. De rode horizontale lijn zegt niet heel veel dat is zodat wel makkelijker de stijging zien maar dan kan net zo goed 0.1 lager staan
Ik snap ook niet waarom ff de coverline zo hoog heeft staan. Ik zou hem eerder rond de 36.55 plaatsen. Dan zit je ook nog mooi boven de lijn.