dank je wel seth, ben blij met je kriebels hoor! we gaan het vanzelf zien (zegt zij heel stoer......) dames ik ben weg!
Seth, nee ik heb niet getempt toen ik eruit ging daar moest ik veel te nodig voor Zat er nog wel aan twijfelen maar toch niet. Ovu test is nog niet positief geweest doe er vanmiddag nog 1 om te zien hoever me ei is.
dan maar ff morgen afwachten..... dan zie je het wel..... altijd maar dat wachten, wachten, wachten........ en zelfs NU is het nog wachten, wachten, wachten.....
Ja Seth bij Mees duurt het ook zo lang. Mees heeft al een tijdje 4 tanden boven, 4 tanden beneden, sinds kort 2 kiezen (de tweede net een klein puntje hoor) en de hoektanden komen dus. Al aardig wat dus. Met een puntje ben ik al heel blij, want dan is de grootste druk eraf en merk dat meteen aan Mees.
Ja spannend het Seth, het komt nu echt dichtbij en ik hoop toch echt wel een hartje te zien kloppen. Ik hoop dat de uitgebreide echo apparatuur gebruikt wordt, dat is nogal een verschil. Ik heb een afsrpaak om 13.50u, vrij laat dus. En de gyn loopt meestal uit soms langer dan een uur. Dus het duurt wel even voordat we een uitslag hebben. Hoop een positieve, dan is het 't wachten wel waard.
ok..... weet ik hoelaat ik hier nieuws kan verwachten... Ik kijk uit naar jouw echo... lag er vannacht aan te denken.... En kan ik even mn gedachte verzetten van mn eigen echo....
Yep, dat is lief van je Seth, maarrr jij bent ook al snel aan de beurt hoor. 2 Februari valt op een maandag denk he.
En blind ook... hahahaha datum staat natuurlijk ook nog gewoon onder mn banner..... hahahahahaha (maar maakt niet uit hoor... ik herken het..)
whohahahahahaa lig hier even in een kreuk (veel lol, altijd goed ). Is toch wel makkelijk een lijstje, maar bij die van sept vind ik zo onwijs lang en zoeken geblazen, maar zal wel aan mij liggen . Dement als een deur ... als tien deuren
Seth weet je, ik heb je meteen in mijn agenda gezet , kan ik niet missen. Ondertussen zal ik het tussendoor nog wel eens vragen. TJa, ik kan echt heel slecht tegen die hormonen, wanneer ik al NIET zwanger ben, maar dat is nu dus dubbelop ... of meer Sammie: Heb jij nog de reactie van Loe op je medi-gebruik gelezen? TinkyWinky, hoe is het met jou temp gesteld?
haha, ZvdH, jij lijdt echt aan die hormonen he? als het maar niet erger wordt, hoop ik voor je Dan is het verbergen van de zw.schap zo moeilijk! xje Pina
Nou, wat je zegt Pina. Donderdag mijn echo en als ik oke is, ga ik toch nog een weekje wachten tot ik het aan mijn ouders ga vertellen. Moeilijk, want ik ben best heel open met hen, maarrrr ik vind het ook wel weer heel geinig dat ik ze monumenteel aan het foppen ben. Ik ben al een plannetje aan het beramen GNA GNA. Eigenlijk wilde ik het op mijn broers verjaardag (woont in het buitenland) gaan vertellen, maar ik denk dat ik dat niet ga volhouden. Maarja, ook weer kul, want als ik het wil vertellen op de 8 weken laat maar zeggen, dan duurt het nog drie dagen en dan is mijn broer jarig. Zit zij toch te suffen he. En wat die hormonen betreft, dat gaat nog veel erger worden, dat weet ik. Pffff Oja ff PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF voor iedereen die het goed kan gebruiken. En .. ik ben benieuwd of Loe een jurk heeft gevonden. Je hebt wel shit weer uitgezocht hoor.