Nou, helaas is mijn lf meestal nu 17 dagen (dus morgen is mijn nod). Dit komt door de Utrogestanbolletjes. Nog één dagje in spanning dus!
Loedinnetje, ik heb nog nooit eerder dan dag 16 een ei gehad, en dat was zelfs maar 1 keer. Woensdag zit ik op dag 15.. En mijn follikels groeien maar 1,25 mm per dag.. Ik zei ook al dat ik het erg laat vond.. maar de assistent zei dat woensdag ook nog makkelijk kan.. Want ze hadden niet eerder plek.. Denk dat ik toch maandag even opbel dat ik toch dinsdag wil.. Heb ook geen ovulatietesten in huis.
Hehe, ik ben er weer! Sammie, zou ik zeker doen. Das dan jammer dat ze geen plek hebben, dan MAKEN ze maar plek voor jou! Ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd!!!! Pfff, heb wel tien kilometer gelopen. ging aan de verkeerde kant van de parkeergarage naar buiten, waardoor ik heel leiden door heb moeten lopen om er te komen. Toen was ik er eindelijk, hadden ze geen pinapparaat!!!! Moest ik weer dat hele klote stuk terug lopen omdat ze alleen weer helemaal aan het begin een rabo hadden........och jemig. En toen weer dat hele stuk terug naar de winkel. Regenen! En ik had hakken aan, loopt toch al zo lekker! Allemachtig. Doe ik noooooooooooooooooooooooit weer. Maar: ben geslaag, een mooie Rembo, tweedelig, in ivoor! Ben super happy. Hij is een maat te groot (ruim een maat) dus als we wel zwanger raken ken ik dr nog in zeg maar......en anders wordt ie verkleind in juli. Goed plan toch van mij? oja, minder fijn: zwangerschapstest is bijna negatief, stuk minder duidelijk dan eergisteren. Dus helaas pindakaas voor mij vermoedelijk. Zie t echt somber in, dat is gewoon mijn gevoel. Boobies zijn ook minder pijnlijk. Babyproject, is t gelukt met je thema outfit? Zeehondje, nog niet ongesteld??? Ik denk dat jij maar eens heel vlug een test moet gaan doen! Seth en ZVDH, doe jullie maar samen geheugentraining wahahahaha. Maranka, waar bent u?
Spannend meid....!!!! duim, duim, duim, duim........ Ga je morgen ook gelijk testen... of wacht je eerst nog even af.... Wel laten weten he..??!!
Loe... een slimme meid, is op haar toekomst...... heel slim van je..... Sammie Nee, heb je, ja kun je krijgen..... toch? hmmm wel balen dat je ovutesten op zijn..... zul je altijd zien.... ZVDH Wat ga jij trouwens met je persona doen??? Als dit allemaal volgens planning gaat, ga ik hem toch echt niet als anti-conceptie gebruiken... veel te onveilig voor mij.... misschien dat ik er hier iemand blij mee kan maken.... ofja.. wat een onzin... als ik 12 weken ben, is iedereen hier zwanger.....
De Persona is gewoon de kast weer ingegaan en daar blijft ie net zo lang liggen als nodig is. En als ik er geen gebruik meer van maak, zet ik 'm op marktplaats, of ik moet een goede vriendin hebben, die het heel goed kan gebruike, dan krijgt zij 'm meteen. Maar nu ... ligt ie lekker in de kast te liggen, net als mijn tover stafje. Trouwens, wilde je altijd al drie kinderen of heb je op ten duur weer drang gekregen en hoe zat dat bij vriendlief? Gaat het een beetje beter met je?
Ik wilde er altijd al 3..... mijn moeder heeft 4 kinderen.... mijn vriend wilde er altijd maar 1.......... Eigenlijk hadden we de middenweg van 2 gekozen.... vriendlief heeft hier ook tegen iedereen gezegd dat er echt geen derde meer zou komen..... ik had daar erg moeite mee, omdat ik voor mezelf het toch nog open had gelaten...... Omdat vriendlief zag dat ik graag nog wilde hadden we de afspraak om dit voorjaar te kijken hoe de zaken ervoor stonden en als ik dan nog zou willen om er voor te gaan...... door de ongeplande vmk begin november, zag hij aan me dat de drang toch wel erg groot was, dus vandaar zijn we gaan klussen.... en nu zijn we straks ECHT compleet....
hij is mooi!!!! Gewoon mooi.... niet te veel poes pas.... maar wel echt trouwjurk...!! ja... zie je al helemaal stralen erin......
Loe, ik ben heel blij voor je dat je gevonden hebt, waarvan jij denkt dat het helemaal bij jou past. Goed gedaan meis. YEAH. Waarom je op je hakken bent gegaan DAAR SNAP IK ECHT NIETS VAN . Zie vaker vrouwen dat doen, but that's killing, dat is toch algemeen bekend . Maargoed je hebt gevonden wat je hebben wilde en dat zijn die blaren dan nu wel waard. Had je geen kaart van Leiden afgedrukt dan? Wat vindt Loeman ervan? Van je jurk? Of mag hij deze op de ouderwetse manier niet zien? Heb je al een trouwdatum, ja toch .... vertel vertel ... hihi nee hoor, hou maar lekker voor jullie zelf. E En ik heb waarschijnlijk wat gemist (of vergeten ), hoe is het afgelopen met het pakketje met die parker en hoe hebben je ouders gereageerd, naar zin oder nicht? Waarom zou jou streepje nu al zo vet moeten zijn. Donderdag is pas je NOD? En als ie eerst wel een streepje gaf, dan kwam dat toch door invloed van wat je allemaal gebruikt. Dus wordt eerst minder en van de week een vette streep! Tja, ik zeg ook maar wat er daarboven bij mij inkomt hoor. Ik heb zo'n vertrouwen in het verloop van je kaartje Zij gaat nog even duimen en :PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF blazen dus. En Maranka WHERE ARE YOU? Ik hoop dat de rust een beetje gekeerd is!
Danke, mooi he met die kraaltje en glimmekes op een verder best eenvoudige jurk. Rok is gemaakt van wat kreukelachtige stof. Vraagje: als ik prengyl maandagochtend om 10 uur dr in gejast heb (5000) wanneer zou het er dan ook alweer uit zijn?
Wat ik heb gelezen een dag of 7 toch. Tja ik ben er een leek in he, maar ik dacht het gelezen te hebben
Denk als dag 0... maandag 10.00 - dinsdag 10.00 uur is... 24 uur... (dag 1) dinsdag 10.00 - woensdag 10.00 is dag 2.... ETC.... DAT lijkt me tenminste het logische
Volgens mij als dag 1. Dag nul bestaat niet nix is nix Meiden heb jullie gemist. BUT, zij gaat met haar manneke bankhangen en een leuke film kijken. Is tie aan toe "Planet 51" Meiden een fijne avond en tot schrijfs. En Loe morgen gewoon weer je toverstafje gebruiken en door gaan, vooral door gaan. KNUF voor all