...... ja.... Denk dat dinsdag om 10.00 dag 1 is... omdat er dan 24 uur na de spuit is.... etc... (zie vorig berichtje...) en als je maandag als dag 1 telt... test je te vroeg.... volgens mij..... toch?
oja, maandagochtend is dan dag 7...........shit. Er staat nu al zowat geen streepje meer. Maar als ik maandag test en het streepje is net zo donker als nu?
ja kan maar een oplossing bedenken...... Gewoon zorgen dat dat tweede streepje veeeeeel donkerder is als nu....
hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg zakt mn misselijkheid gelijk... en jij bent er mee geholpen... is toch een win-win situatie....
Zo weer helemaal bijgelezen. Loe, ik ben heel erg benieuwd naar je temp morgen. En als je je in kunt houden zou ik dinsdag een test wagen. Die hopenlijk donkerder is dan je streepje nu. Zeehondje, ik ga voor je duimen voor een positest voor morgen! Ik hoop echt dat het nu jou beurt is om in het roze te komen! ! ! Tinkywinky, hoe gaat het met jou?? Kim, ben ook benieuwd naar jou temp morgen. Hoop dat het wel je eisprong was vandaag. We zullen zien. Ik ben vandaag met mijn mannen naar de IKEA geweest. We hebben twee boxspringbodems gekocht. Ons eigen bed kraakte zo verschrikkelijk dat we steeds wakker werden van het gekraak. En daarna zijn we bij mijn ouders langsgeweest. Daar lekker gegeten. Mijn moeder en mijn oma hun haren geknipt. Dus die ook weer blij. Mijn moeder is een hele mooie trui voor Jasper aan het breien en mijn oma had sokken voor Jasper gebreidt. Als de trui klaar is zal ik wel even een foto plaatsen van het kunstwerkje. Hier is verder gelukkig de rust weer wat terug. Morgen maar een lekker met zijn drietjes naar het zwembad denk ik. Even samen ontspannen. Tot morgen en voor jullie allen een hele goeie nachtrust gewenst!
Goh, het is nu 10u geweest Loe en ik ben zo benieuwd Maranka, zwemse vandaag he! Tinkywinky, hoe is het nu met jou? Je bent al even niet aanwezig! Zeehondje, spannend vandaag en morgen. Hoe staat het er tot nu toe voor? Vannacht heerlijk door kunnen slapen. Dacht het al een beetje, want er is een puntje van de tweede kies van Mees door, dus dan is de druk eraf. YEAH. Seth: Beetje geslapen en iets minder misselijk vanmorgen? Sammie: Hoe is met joe? Je bent zo weinig aanwezig. En ... ze hebben maar een plaatsje voor je te maken dinsdag hoor, laat je niet wegsturen. PUNT. Kim: Wat is je temperatuur vandaag? Ik hoop dat je je eisprong hebt gehad.
Loe en Maranka, wat hebben jullie moet de Duitse taal Ik ga nu ff snel iets ontbijten, dan kan ik 11u even op de cross-trainer staan, als de kleine man zijn tuk gaat maken. Ik hoop dat je zo met je temp komt en andere meiden ook met mooie berichten.
Maranka , als het goed is is me ovutest vandaag positief . Veel zwemplezier Zvdh , hier was vanmorgen me temp 36,8. Je begint mooi actief vandaag zeg Loe , mooie temp !!
Neeeeeeeeeeeee Zeehondje!! Waarom nou.............. ik had er, net als jij, een goed gevoel over! Verdo**e......... *slaat arm om Zeehondje heen*. Meid, we gaan stug door hoor! Dikke knuffel van mij.
Nee Zeehondje, wat zal jij ONWIJS verdrietig zijn. GDVR, je zal ook wel een beetje kwaad zijn :x Verdorie we hebben zo gehoopt en zo geduimd :x Het is bij jou ook precies precies op de dag van de NOD he Een hele dikke knuffel van hier, al zal je daar nu niet veel aan hebben Vind het echt heel erg voor je Heel heel heel veel sterkte meis, again.