WOW Loe, wat geweldig. Het ziet er nog steeds geweldig uit. Hier alvast een pufje voor vanavond en die voor morgen volgt nog. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF En ja ga sinds een maand elke morgen weer op de cross trainer staan. Vorige zwangerschap ben ik 37 kg aangekomen en had zo onwijs veel last van vocht houden. Ik merk dat ik nu ook alweer vocht begin vast te houden. En ik wil gewoon van mijn gewicht af en het even anders doen dan toen. Zo veel mogelijk in beweging blijven, zodat ik zo lang mogelijk normaal kan lopen. Toen kon ik moeilijk meer lopen en van niet lopen .... tja wordt je vanzelf nog zwaarder. Dus hup aanpakken die hap, maarrrr ik doe het rustig aan. Ik kan als een beest te keer gaan, maar dat is niet goed voor de kleine denk ik, wat betreft de afval stoffen. Én het gaat er om dat ik het vol hou en vol blijf houden. Langzaam wordt een kwartiertje crossen steeds makkelijker. Volgende maand plak ik er per dag 5 minuutjes aan vast. (vroeger stond ik er met gemak 1 uur op, maar toen sporte ik ook nog zo onwijs veel). Enfin ik ben er heel erg trots op. Maargoed, ik ben erg blij voor je dat je mooi op lijn zit hoor. Ik duim en blaas voor je verder Loe. (Hmm kan ik misschien ook nog wel ff extra op de crosstrainer doen ).
Nee je laat het hoor Loe. Er moet in ieder geval een van jullie oudjes roze worden hoor. Het moet. De oude club moet minder worden (hoe vreemd dat voor vreemde ook klinkt). Nee loe, geen rood hoor. Niet doen.
Heb je dat normaal ook van te voren....? Heb hier laatst geschreven, ik heb het nooit van te voren.... alleen de keren dat ik zwanger was..... bij MIJ is het dus een symptoom... en sluit me aan bij zvdh.... je doet het niet hoor...!!
krijg zo visite... mn moeder komt langs... (ze heeft tenminste nog niet afgebeld...) is de 3x keer sinds de geboorte van mn meissie... (dus ruim 1 jr)
Hoi Seth, maak er een gezellige dag van. Verwacht niet te veel, dan valt het altijd weer een beetje mee. Ik hoop dat het toch een fijn moment word. Huh, ik probeer wat te zeggen, maar komt het over. Ik kom even niet uit mijn woorden, zoals ik zou willen. DUH KNUFFEL van hier en lees later wel hoe jullie het gehad hebben.
Joehoe hier ben ik. Ik ben echt niet zomaar weg gelopen hoor. Zit nog steeds aan de pompidompidom Maar.....FF is het inmiddels wel met me eens Loe troost het je als ik eergisteren ook een ongibuikgevoel had? Een lange wandeling gemaakt zag ik, maar ik begrijp dat je wel geslaagd bent met een mooie jurk? Maranka haha als je je omdraait. Volgens mij waren het gewoon de buren die klaagde Seth nieuwsgierig aagje, ik hoefde dus geen test te doen als mijn ei inderdaad zoals FF aangaf op dag 61 was, omdat we pas in de nacht van 62 op 63 hadden geklust weer. Vandaar Zeehondje
En nu high houden he Ook voor jou nu weer even wat pufjes: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF En vindt je Seth nieuwsgierig NEEEUJ toch
Goedemiddag! Loedinnetje, temp nog mooi in de lucht! Zeehondje, neeeeeeee een hele dikke knuffel meis! Jullie tijd moet gewoon nu eens komen!
Hoi meiden, @ Zeehondje, bah zeg :x Wat ontzettend kl*te, het was zo mooi geweest! Dikke knuffel en sterkte! @ Loe, wauw, mooie temp weer! Je gaat echt super @ Seth, succes met je moeder! @ Tinkywinky, belachelijk lange cyclus, maar mooi kaartje nu!
Wat een spannende week voor jou Sammie! Alvast heel veel succes! Zullen wel hele spannende wachtweken voor je worden
hoi dames weet niet of jullie mij nog kennen ,sommige wel sommige niet denk ik maar loe, ik vind dat je een superkaartje hebt! ik duim en blaas ff heel hard voor jou!!!!!!! Ow sammie jij super veel suc6 gewenst meid!!! groetjes!
He Sanne! Dank je wel, lief van je! Ik hoop dat het nu eindelijk raak mag zijn. Maar kan alleen maar afwachten......pff......moeilijk hoor. Hoop morgen weer op hoge temp.
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFF PFFFFFFFFFF Nu hebben zoveel mensen geblazen dat Loe's temp wel hoog moet zijn morgenochtend! Loe: temp kaartje ziet er goed uit! En je jurk is echt supermooi! Ik weet niet of 1 maat te groot wel goed genoeg is. Zometeen ben je namelijk 7 maanden zwanger tijdens je bruiloft! Tinkywinky: ga nou eens testen!!!! Sammie: zo spannend zeg! Ik hoop dat het allemaal lukt en dat je over een week of 3 een posi test heb Zeehondje: :x Ronde 33 Hoe is het met de zwangere dames? Veel last van kwaaltjes of valt het mee? Groeien jullie buiken zoals zou moeten?
AFSPRAKEN 26-01-'10: Loe: uitslag uitstrijkje ( hopen op PAP1 ) 28-01-'10: Maranka: afspraak HA 29-01-'10: Sammie 1ste IUI 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp NOD LIJST 28 - 01 Skatjuh87, Loe 12 - 02 Jopa1000 Valentijnsdag: 14 - 02 Sammie88 17 - 02 Maranka 21 - 02 Babyproject DATUMLOOS januari/februari: ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Valentijnsdag: Sammie88, Maranka Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka, Roses
Denk dat ik voor iedereen spreek, dat we dat allemaal voor je hopen..... ennuhhhh ben zeker nieuwsgierig..... .. ga hier morgenochtend gelijk spieken naar je temp..... Begin hier chago te worden, mn ma wou optijd komen, en zou bellen wanneer ze zou vertrekken... (ongeveer 1,5 uur rijden) vooralsnog nog niets gehoord.... Begrijp je toch niet... Je wilt toch zoveel mogelijk tijd doorbrengen met je (klein)kinderen... zucht....