heb eigenlijk geen idee. ja, heb vijf dagan na de pregnyl 10000 een testje gedaan en net gisteren, 2 dagen na de 5000. Weet niet wanneer de 5000 eruit moeten zijn. Na een week ofzo?
Hoi Maranka, je bent dus nog niet ongesteld en je hebt een temp van 37 Hoe voel je je. En Loe, ook ik dacht dat het voor mij niet weggelegd zou zijn. Ik dacht zelfs dat het ermee te maken kon hebben, dat ik als moeder niet goed genoeg zou kunnen functioneren en dat ik daarom maar niet zwanger werd. Nou Mees is er zoals je weet en fam vrienden en kennissen vinden mij een onwijs goede en leuke moeder . En ja voor jou komt ook de tijd, al is het allemaal wat onwerkelijk. Ik snap je heel heel goed hoor.
Ik heb soms het idee ZVDH dat mijn lichaam in een te slechte conditie is en het daarom niet toelaat. Echt klote dat idee. En maranka, ja ik vind t apart, hoe je kaartje nu is. Wat vind jij dan?
Was 5000 er niet na een week uit??? Ik ben al vaken met 37,0 ongi geworden. Dus ik weet dat het echt game over is. De ongi zet nu ook wel door. Maar niet zo heftig als ik anders wel eens heb.
En ik zit 'm gewoon te knijpen hierzo. Straks komt MvM. En ik ben zo bang dat zij na de test afgenomen is zal zeggen, goh tja, dit is niet zoveel hcg. Ik zou maar de gyn bellen ofzo. Tja, alsof de hcg zo weg is, als het niet goed zou zijn. DUH. Ik had vorig jaar ook genoeg hcg, dat verdubbelde tekens, maar ik had dus wel een MK. O meiden, de onzekerheid is vandaag toegeslagen.
Ik denk dat dat er bij hoort ZijvdHoek. Ik deed ook elke keer dat MvM kwam 's morgens eens test. Want stel je toch een voor dat er geen streep zou komen te staan. En echt die komt er wel! ! !
AFSPRAKEN 22-01-'10: Sammie: 2de FM 26-01-'10: Loe: uitslag uitstrijkje ( hopen op PAP1 ) 28-01-'10: Maranka: afspraak HA 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp 00-00-'10: Sammie: 1ste IUI in week 4! NOD LIJST 24 - 01 Zeehondje, Roses 28 - 01 Skatjuh87, Loe 12 - 02 Jopa1000 Valentijnsdag: 14 - 02 Sammie88 17 - 02 Maranka 21 - 02 Babyproject DATUMLOOS januari/februari: ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka Mezelf op de lijst gezet bij afspraken.
Weet je wat ik me al tijden afvraag, wie is toch "Hallo" die altijd meeleest Wil je jezelf voorstellen?
o ZVDH, ik herken dat hoor. BIj mij kwamen ze al met vier weken 2 dagen! Ik was weer s erg enthousiast, behalve toen de dag aanbrak. Ik had een super donkere kv test, maar een vrij lichte MvM test...jee, wat zat ik in de zenuwen zeg. Ik heb trouwens toen mijn ochtendurine bewaard, zij kwam 'smiddags. Vraag me nog steeds af of die zo lang houdbaar was eigenlijk (stond 'gewoon' op het aanrecht). ZVDH, succes! ZEt m op!
Dank jullie wel voor het meeleven. Zit gewoon een beetje met tranen hierzo. Gevoel van vorig jaar komt gewoon naar boven. En urine kan je volgens mij een uur bewaren, heb ik ergens gelezen. Ik gebruik de urine van ala minuut. 's Middags werkt beter dan 's ochtends merk ik.
ZvdH, het komt allemaal goed meis! Laat die test maar knallen! Volgens mij liggen ze hierboven te krikken, hoor een hoop gekraak, en gekreun.. zal ik even een flesje olie door de brievenbus doen... hihihihi
ok, pfoe ik schrok toen hoor toen bij hun die test zo licht was! Komt goed meid. Doe maar verse urine, bij mij was die ouwe zooi dus nie zo goed haha. ik voel me ellendig zeg.....en mijn ouders komen straks. Helemaal geen zin in. Wel leuk hoor dat ze komen,maar ik ben zo moe. En ze roken en ik kan nu geen sigarettenlucht ruiken, bah. Vraag maar of ze buiten willen roken, dat ik last van mijn astma heb. Maar ik ga ze vandaag vragen of ze voor mij getuigen willen zijn,heb een parker pen online laten graveren met onze namen erin en de datum. Hopen dat het kwartje dan valt!...... Maar gisteren was het pakje bezorgd, toen was ik helaas niet thuis. Nu moet ie dus nog komen! Kom op pakje!
pff, wisten jullie dat ik eergisteren dus een eenmaal gedragen trouwjurk van Rembo heb gekregen uit oostenrijk? Tig mailtjes over gestuurd heen en weer (ja, in het duuts), krijg ik einnnnnnnnndelijk de jurk, is ie vies. Allemaal kringen in de rok. En ik was nog wel zo verliefd. Schoonma is wezen kijken, die zei: daar kunje echt niet in lopen hoor. En ik had nog wel gevraagd of die goed naar de stomerij gegaan was. Ja hoor...... nou ammehoela. Kreeg alsnog 170 euro ervanaf af, moest ik hem zelf laten stomen. Dame zei dat ze dan was opgelicht door de vorige eigenaar want die had gezegd dat ze hem had gestoomd. Verdorie. Ben er gisteren nog mee naar twee stomerijen geweest, maar ze kunnen niets garanderen. Nou, ik houd m niet. Verzendkosten betaald, probeer die nu nog terug te krijgen, want ik vind t absurd. Dame heeft wel excusus aangeboden, maar ik was wel teleurgesteld hoor. Had me er zo op verhoogd!! Ik vind die rembo jurken zoooooooo mooi, maar ze zijn nieuw rond de 1500 euro, dan kunnen we niet betalen. Bah bah. Nu dus weer op zoek. Ik heb nog ene andere jurk gezien, mag ik een plaatje laten zien?
Loe wat een mooi idee om zo je ouders te vragen om te getuigen. Kom op pakje! En idd gewoon vragen of ze buiten roken. Want je bent goed bezig! ! ZijvdH hoe laat komen ze?
Heel veel sterkte en kracht blaas ik naar je toe ÉN PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF voor je temp hoog te houden. Bij ons thuis zal er nooit iemand roken. Gaan ze maar naar buiten. Het is jullie huis Loe, of het nu je ouders zijn of niet. Zeg wel spannend hoor, ik hoop dat ze uit hun dak gaan, als ze horen dat zij getuigen gaan zijn als jullie gaan trouwen. Weten zij al dat jullie gaan trouwen? Och, ik snap de zenuwen Loe. Het pakje met de parker is nog niet binnen? Succes Loe en laat wel even weten, hoe het is verlopen. DIkke knuffel voor jou. YEAH