Gaap... ben wakker... nouja wakker... kom even voor loe-nieuws..... Sammie... Je bent toch niet ziek aan t worden ofzo ???
Seth, nee geen teken van ziek worden..moet er wel bij zeggen dat mijn temp normaal elke maand gem. 36.5 voor mijn eisprong is.. Snapte ook niet waarom ik zo laag tempte..
ZVDH Welke maat heeft mees aan??? ik heb meisje hier gewoon 5 aangegeven en dat gaat goed.... ze zijn vanaf 11 kilo, maar nemen weer veel meer op... Peuter heeft dezelfde maat voor de nacht.... ennuhhh idd gewoon buiten zetten..!!
oh ja, nu zie ik het. geh, wat vreemd. hij zal vast weer dalen. zou *allo, allo* onze 'vriendin' van vroeger zijn soms?
jawel wil ik wel doen, maar schaamde me een beetje gisteren na al dat geflash van de foto's. Het is toch telkens niet raak (vorige keer met pregnyl was t ook zo'n circus zeg maar)....... zal vanmiddag nog keer plasje ophouden, 's middags was ie duidelijker dan met ochtendurine, maar ach.......temp is dalende, test is niet duidelijker. Trek je conclusies loetje. Foto: gisterenochtend bovenaan, vanochtend onder. foto komt zo.......(zonder busje)
zolang je temp niet onder de coverline is, je test niet negatief, en je de rode vlag nog niet uit hebt hangen, trek IK geen conclusies.... En ach.. al spam je hier heel het forum vol met je testen.. IK kijk er wel naar hoor!!!
Vind de streep nog wel duidelijk, maar lijkt niet zo veel verschil in te zitten.... of zie ik dat nou verkeerd?! Loe, ik zou morgenochted pas eventueel weer testen, vanmiddag schiet je denk ik niet zoveel mee op....
Voor Mees gebruik ik ook maat 5 hoor. Ach ik moet ook verder uitproberen. Hij i s natuurlijk ook vaak 's nachts geweest door de doorkomende kiezen. Ach ik ga het zien. Mees is nu even niet te spreken.... oef, uit zijn ochtend ritme. Breng m zo naar bed En Loe, testverslaafde, je temps zijn nog steeds GEEN no no. Jij houd van spanning ... , dat is zeker.
Junk Loe, het ziet er nog goed uit. De streepjes zijn er en je hebt ook geen rood tussen je benen aangetroffen, dus ... De kans is nog daar. Idd NIET meer tempen vandaag. Heeft geen nut meis. We wachten netjes morgen weer af. Donderdag is je NOD dag dus braaf zijn meisje. Ondertussen ga ik voordat ik de kleine man naar boven breng nog even voor je blazen: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF GO GIRLS
Haha Loe, je weet het wel spannend te maken hoor. Niet alleen voor ons, maar ook voor jezelf. Het geeft ook een 2zijdig gevoel he, zo'n eventueel naar beneden wijzende temp. Het zit nog wel hoog, maar toch schiet er heel stiekempjes dat gevoel even door je heen van, oh oh daar gaan we. Pff, ondanks dat ik nog steeds geen test behoefte heb, vind ik het toch ook wel spannend nu zo die laatste dagen. Gewoon lekker je testjes plaatsen hoor. Je wilt je verhaal toch ook met iemand delen he.
Goedemorgen allemaal, @ Loe, spannend zeg! De vorige keer werd je vandaag ongesteld, met een temp van 37.0, dus dan ziet het er deze keer nog érg goed uit @ All, door jullie ben ik nu ook nieuwsgierig naar 'hallo'