hahahahahaha.......... ik zie dr al zitten in de auto met dr kannetje aan de ene kant... en dr tempstok aan de andere kant..... ff plagen loe.....
Loe, geweldig dat het pap1 is! Wat een opluchting! En nog steeds spannende streepjes, maar die ongikrampen vind ik nu wel eng klinken.' Tinkywinky, bij jou is het ook nog steeds spannend. ZvdH, balen van vanochtend. Alweer een beetje bijgekomen. Lastig die vermoeidheid. Gelukkig gaat het over een paar weken weer wat makkelijker zeggen ze toch? Sammie, 30 januari IUI. Wat gaat het ineens snel!
Hai Maranka! Hoe ist bij jou dan?? ongi krampen zijn weg. Ik heb zostraks wel een hele grote boodschap moeten doen wahahaha (kunnen jullie mama's wel tegen he). Misschien was dat het? Of gewoon wel een voorteken kan ook hoor.
had het idd over de luiers..... meisje stapelt en poept alles in 1x...... peuter ook in luier, omdat hij nog niet op het potje poept....
AFSPRAKEN 28-01-'10: Maranka: afspraak HA 30-01-'10: Sammie 1ste IUI 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp NOD LIJST 28 - 01 Skatjuh87, Loe 12 - 02 Jopa1000 Valentijnsdag:14 - 02 Sammie88 17 - 02 Maranka, NBroen 21 - 02 Babyproject DATUMLOOS: ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Valentijnsdag: Sammie88, Maranka Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka, Roses Echo datum: 28-01: Zijvandehoek, om 13.50u - 1e termijn echo; 06-02: Seth, om 11.45u (pretecho) wat een lol ; 02-02: Trishka, om ..,..u; 19-02: Seth, 10,15u - 1e termijn echo; Sammie's datum van IUI aangepast.
he lekker! haha. Eh dames, loe heeft een probleem: loe heeft een paar weken geleden zo'n mooie jurk gezien in zo'n galajurken-winkel. Omdat de winkel gerund wordt door Turkse mensen, noemden we mijn jurk de turkenjurk (niets achter zoeken, vonden we gewoon leuk). Nou was ie beigeachtig van onder en wit van boven. Maar de top paste niet!!! Veel te klein. Rits zat aan de achterkant en dan zat er een beigekleurige stola bij..dus wilde daar de coupeuse op mijn vraag een stuk tussen zetten met die kleur stola en dan witte ivoor rijglinten erdoor. Zodat je dus een rijglijfje krijgt aan de achterkant. Alleen: de jurk is dan dus wel vrij donker aan de achterkant! Maar goed, wij dus blablalblabla, uiteindelijk: nee. Toen ben ik naar rembo's gaan kijken, was echt verliefd op die jurken. en nu heb ik er eentje! was echt blij, maar nu komt mijn turkenjurk steeds in mijn gedachten terug...........echt balen hoor. Maar hij zat zo lekker! Ik zal zo een plaatje sturen, alleen is het plaatje andersom in kleuren, mijn jurk was donker onder en licht boven. Pfffffffffff...........net mijn olde leu gebeld en die willen wel proberen die jurk terug te krijgen naar waar ik hem gekocht heb. Maar wat een gedoe.........krijg er stress van...... de turkenjurk is minder een bruidsjurk zeg maar, maar ik voelde me er wel een prinsesje in...... OMG, wat heb ik gedaan........
nr 15 van 193........ oh, ik zit wel echt in de stress, serieus..... Collectie alleeeeeeeeee, t wordt een drukke dag morgen!
Loe , het is wel een mooie jurk zou er goed over nadenken wat je echt zelf wilt . Misschien een idee om ze is allebei goed te bekijken en dan te beslissen . Ik kan best begrijpen dat je in de stress zit .
ja, dank je. dit doet trouwens helemaal niet ter zake in de tempkaartjes hoor, dat begrijp ik. Maar oef.......ik zit er maar mooi mee. Morgen maar weer kijken.
Dat maakt niet uit hoor Is kijken wat de andere meiden zeggen ,als ik in jou schoenen stond dan had ik het ook wel moeilijk gevonden .
Loetje: wacht anders eerst die posi test even af en ga je daarna bedenken welke jurk het beste werkt met zo'n dikke buik Nee serieus, ze zijn beiden prachtig! Slaap er nog een nachtje (of 2) over en volg je hart.