ik ga het plaatje gewoon sturen, al is het maar ter afleiding voor ZVDH haha. Komt ie. Eerlijke mening is gewenst.
Loe, natuurlijk wil ik je jurk zien, kom maar op! Wel balen van de vorige jurk.. je verheugd je ergens enorm op, en krijgt er dit voor weer.. Helaas hier ook al eens gebeurd..
ja nou die jurk moet nog weg. heb haar nu geschreven dat ik weinig geld heb en dat t niet mijn schuld is, dus dat ik toch eigenlijk meer terug wil van de verzendkosten dan 10 euri.....kijken hoe ze reageert. dit is de andere jurk dus, het plaatje, niet de jurk uit oostenrijk.
ik zal even een foto van mezelf in mijn album plaatsen (alleen zichtbaar voor vrienden) van de oostenrijkse jurk (rembo)
ik moest ochtendurine opvangen..... enuhh je kan urine langer bewaren hoor..... kijk maar eens in je gebruiksaanwijzing van persona...... dacht zelfs 12 uur.... ofzo... en bij persona is het toch ook van belang dat de hormoontjes er nog inzitten....
nejjjjjjjjj, als t niet lukt en stel je voor dat er wat mee gebeurt, ben ik 200 euri kwijt en heb ik geen jurk,maar kan ik m ook niet meer terugsturen.......dus dan maar terug. Dit is trouwens maat 44!!! Oei oei loetje.
opgezocht: 12 uur in een droge schone beker op kamertemperatuur..... na 12 uur adviseren ze de test over te slaan, dus dan zou het af kunnen wijken...
Loe: Ik vind juist de onderkant heel spannend. En wat een onwijze tegenvaller zeg, wat die andere jurk betreft. Verdorie en dan ook niet eens al je geld terug krijgen en en en ... Allemaal van die kutsmoesjes. Seth: ik heb hen gevraagd en het maakt niet uit of het ochtend of middag urine is.
Hihihihi Ik zal het er inderdaad ook niet op wagen.. Maat 44 ?! Dat zal je echt niet zeggen! Je lijkt veel slanker! Volgens mij vallen die jurken gewoon wat smaller..
AFSPRAKEN 22-01-'10: Sammie: 2de FM 26-01-'10: Loe: uitslag uitstrijkje ( hopen op PAP1 ) 28-01-'10: Maranka: afspraak HA 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp 00-00-'10: Sammie: 1ste IUI in week 4! NOD LIJST 24 - 01 Zeehondje, Roses 28 - 01 Skatjuh87, Loe 12 - 02 Jopa1000 Valentijnsdag: 14 - 02 Sammie88 17 - 02 Maranka 21 - 02 Babyproject DATUMLOOS januari/februari: ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Valentijnsdag: Sammie88, Maranka Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka Even een testmaraton toegevoegd!