niets... ben gewoon TE ongeduldig..... maar niet het topic om te klagen...... HIER, waren het geduld van zovelen getest wordt..... moet ik daar maar aan denken.... en niet piepen..... ** Seth, pakt zich bijelkaar.... en gaat weer lachen... **
Goeiemorgen , Hoe is het vandaag met de tempers en de zwangere Loe , GEFELICITEERD Zvdh, spannend !! en al zenuwachtig voor morgen Sammie, wacht maar af jij bent zwanger na je eerste iui Hier vanmorgen me temp 37,00 alleen hij geeft een kruis aan op de dag van me posi ovu test . Bekijk bijlage 47038
kim Dat kan toch...??? Tis toch dat ie binnen... 48 uur springt.... dussuhhh nu op het wachtbankje...!! spannend!!! Zou leuk zijn als jullie deze maand samen over gaan, niet???
Zit me trouwens wat in te lezen over pregnyl.... maar tjeetje wat een verschillende verhalen zeg.... De ene zegt 7, de andere 10...... Bij freya zegt iemand dat het elke dag halveert... dus dan zou loe's test nu niet meer van pregnyl positief kunnen zijn, want zou pregnyl-hcg te laag zijn..... voor een kv-test.... etc. etc. etc. Wat een onduidelijkheid..!!
lijkt me echt leuk, met je zus samen!!!! Al ben ik hier nu met mn beste vriendin samen... scheelt maar twee weken..... en was niet zo gepland.... ik duim voor jullie allebei.....
Hoe reageerde je vriendin eigenlijk? En moest je je bij elkaar rapen, omdat je nog ietsje moet wachten voor de echo? En en en ... Kim: Dat ziet er goed uit hoor heeeeeel spannend. Dat wordt dus ook voor jou blazen. Ik vind het nogal eng. Hartje of geen hartje, embryo of niets. We gaan het morgen mee maken. De komende tijd ga ik mijn longen uit mijn lijf blazen, want tussen nu en heel februari gaat er VEEL gebeuren. Ik voel het aan mijn water
ZVDH Vriendin reageerde wel heel leuk... al is het anders... voor haar is't haar eerste.... Zij had trouwens 24ste pas positief getest... ikke maar paar daagjes later... Tja.... zij heeft 5-2 al haar tweede echo..... al is het leuk voor haar natuurlijk...!!!! Dus hopelijk heb ik ook een goede echo... want lijkt me wel extra pijnlijk als het nu mis is.... bedoel, dat is dan NOG meer confronterend...
Mijn zus is nu zwanger (uitgerekend 1 mei) en toen zij het net wist had ze gedroomd dat we tegelijk zwanger zouden zijn! Ze had gedacht dat zij zou zeggen dat ze zwanger was en ik vervolgens "oh ik ook!". Maar niet dus. Als ik snel ben, lukt het wel om tegelijk zwanger te zijn voor een maand of 2 Loe: het is nu woensdag. Maandag om 10 uur was je pregnyl gezet, we zijn nu 9 dagen verder. Je zw test was véél duidelijker dan gisteren en eergisteren. Dit kan niet anders dan je eigen hcg zijn!!!!!! Toch?
@ Loe, mooie test, die echt al duidelijker is dan de afgelopen dagen. Ik begin er een beetje vertrouwen in te krijgen dat het raak is, maar nu moet het ook blijven...! Spannend hoor en ik snap dat je voorzichtig bent om het te geloven! @ ZvdH, spannend nog een dagje, dus alvast succes voor morgen! @ Sammie, nog even positief blijven hoor. Nog een paar dagen in spanning en dan een goede IUI hoor! @ Rest, knuffel!
we zijn weer terug van onze lange dag en ik ben ka-pot! ik lig nu op de bank, heb wat krampen, test net gedaan die is nog donker. pffff.......wat een dag. En dan nog bezoek vanavond, super leuk maar ik ben wel super moe. Bedankt allemaal voor de lieve woorden, ik hoop dt het echt zo is, en vooral dat als het zo is, t mag blijven zitten. Loeman en ik zijn nog niet helemaal overtuigd, vooral uit angst. Morgen ga ik rustig aandoen, dus dan zal ik hier veel te vinden zijn! ZVDH, ik snap het wel hoor dat het eng is en Seth ook. Pfff ik kneep m ook gigantisch. Maar je moet er toch heen! En de kans dat het goed is, is veellllllllllllll groter dan dat het niet goed is. Ik ga zeker duimen!!! (blazen is niet zo zinvol in jullie geval) Nu der rest van de verhalen lezen, wat een boel gekletst vandaag!
Loe; test ziet er echt een stuk duidelijker uit. Dit kàn gewoon niet meer van de pregnyl zijn hoor! SPANNEND!!!
Denk je zeehondje? Ik heb nog even een foto genomen van de test van eind van de middag. Heb wel iets heel heel doms gedaan, heb er gewoon niet aan gedacht. Ik heb zowel gisteren als vandaag bij het eten een stuk turkse feta gegeten........van die rauwmelkse.........oooo loe wat ontzettend dom. Kon me wel voor de kop slaan. loeman wil er nog niet aan (ik ook nog niet echt), veel te bang dat de boel morgen in elkaar stort en dat het niet echt waar is....
Loe vanaf nu geen rauwe kaas meer eten en de foutjes van de afgelopen dagen kunnen nog geen kwaad (immers je zou pas vandaag je nod hebben en misschien nog niet eens een vermoeden hebben of je zwanger zou zijn als je er niet zo mee bezig hoefde te zijn. Komt wel goed oja en ik zeg ook zwanger!! ik duim
ik ben een beetje bang (nou ja eigenlijk HEEEEEEEEEEEEEEEL erg dat het heel erg is wat ik heb gedaan: domme koe die ik ben).