meiden wat vinden jullie van mijn kaartje ? ik denk ei rond 18 jan ff dacht 22 jan maar ineens is men kruis weg weet ni wa ik er van moet denken nu daarom dak eens kom horen bij de dames die er wel verstand van hebben alvast bedankt he
Staat je wel goed hoor die banner.......... Nu even de rest roze maken..... even die positiviteit uitstralen.... doet het goed merk ik
Zou eerlijk gezegd ook eerder denken de 22ste..... haal eens alle slijmpjes weg....??? Wellicht dat hij dan wel wat aangeeft... want die slijmpjes zien er ook erg verwarrend uit.. (mijn mening..)
Loe, eindelijk een mooie banner ZvdH, ik ben in gedachten nu bij je! Succes! Ik heb een raar gevoel van binnen, en heb echt het idee dat mijn ei al is geweest... Mijn borsten zijn al gespannen, en heb geen druk meer in mijn onderbuik... Ik hoop het niet..ik spuit gewoon vanavond, en hoor het zaterdag wel Over gister.. het viel me gewoon even zwaar, natuurlijk gun ik het loedinnetje, maar voel me gewoon een mislukkeling.. Dat ik niet op de natuurlijke manier zwanger kan worden en blijven.. We wachten al zo lang..
Sammie.... knuffel...... En voor jou gaat het nu echt beginnen.... zoals ik al schreef.. let maar eens op!!
Sammie... kan je temp nu niet anders zijn door je medicijnen....??!! het ziet er wel uit als een ei..... maar dat kan toch bijna niet... ze groeiden toch niet zo snel....
Ja dat denk ik wel... Seth, ik gebruik nu geen medicatie...alleen vanavond 1 Pregnyl.. Als hij morgen weer laag is zet ik hem wel op discart.. maar ik twijfel enorm..
Ziekenhuis zegt dat het niet kan, maar mijn lichaam en gevoel zeggen anders.. Ik zie morgen wel wat mijn temp doet, hopelijk is hij gewoon hoog omdat ik me gister en vannacht niet zo lekker voelde..
oooohhhhhhh mennnnnn, laat het niet zo zijn. Ik was er een beetje bang voor, maar dit hoop ik toch echt niet zeg!had je nu zaterdag iui? ziekenhuis zegt dat het niet kan? Alles kan! Zie mij. en mijn pregnyl en zooi. vorige keer zeiden ze tegen mij spuit u maar door met de hormonen mevrouw. NA mijn eisprong zei ik? (ovutest was positief). Dat weet ik niet mevrouw, maar u moet gewoon doorspuiten. Je raadt dat heb ik niet gedaan he.....
ik zal duimen voor je sammie. dat ie er nog zit! ik ben zo benieuwd ook naar ZVDH. Was het ziekenhuis waar zij heen ging dichtbij of niet?
seth waar gaat jouw kriel niet een plaatsje naar voren in de banner? is t niet per vier weken eigenlijk? moet de mijne dan ook niet een hokje naar voren?
Dan klopt het toch??? JIj bent 4 weken... dus 1ste hokje... ik ben 4 weken verder dus tweede hokje.... Je banner begint pas te tellen bij 4 weken, want dan weet je meestal pas dat je zwanger bent..... dus waarschijnlijk gaat de mijne weer een plaatje verder bij 12 weken....
als je drie weken 4 dagen bent, kom je ook in het eerste hokje vandaar. en ik heb ook weleens gezien dat meiden met vier weken 2 dagen in het tweede hokje stonden? of ben ik nu al dement? bruidsmodezaak heeft gebeld: ze willen die andere jurk niet terugnemen.........flauw hoor.....