Loe, Je bent precies hetzelfde als mij!Hahahaha hier pas gewogen en gemeten. 172 en 78 kilo ( Op legitimatie 174, maar dat komt denk ik omdat ik toen me schoenen aan had..)
ZVDH.. Stom.. ik moest perse ochtendurine..... maar wellicht omdat ze dachten dat het anders niet zou worden... hahaha ze hadden laatste menstruatie gevraagd... hier kannen net opgehaald... en cadeautje gekregen... al doe ik het daar niet voor.. wist sowieso niet wat ik moest kiezen.. heb het serviesje maar genomen...... denk is nooit weg...
Trouwjurken... me eigenlijk nog nooit in verdiept..... dus vind het ook erg moeilijk om te zeggen wat ik nu mooi vind... Vind het ook zo per persoon verschillend..... sommige jurken vind ik bijvoorbeeld niet super, maar op sommige personen staan ze ech mooi.... Andersom ook.... mooie jurk, maar dan pas het niet bij de persoon.... dussuhhh loe.... wellicht in de jurk springen en foto erop zetten, dan zie ik het "geheel plaatje"....
Gezien, maar dat is toch niet dezelfde als dat plaatje..... Loe, Mooi, Hij staat je wel goed... alleen sta je nu een beetje raar omdat je de foto maakt.... dus op je trouwdag.... zoals Marijke helwegen zegt: borstjes vooruit en lipjes getuit.....
Hallo, Ik kom even binnen vallen... @ Loe, Rembo jurken zijn idd heeeel mooi. Mijn trouwjurk was ook van rembo . Eerlijk gezegd vind ik trouwjurk 2 mooier dan die andere maar ja das mijn smaak denk ik. Ik denk wel dat je gelijk had om de trouwjurk met kringen niet te accepteren. Ws. ging het er echt niet uit, het lijkt me dat ie al wel naar de stomerij is geweest maar dat de kringen er niet uit gingen en dat ze hem alsnog proberen te verkopen. Succes met verder zoeken! @ Sammie, ik wil jou nog even feliciteren met het feit dat je snel Met de iui mag beginnen. Ik hoop voor je dat het gelijk raak is! Voor de rest knuffel. Groetjes Afrola
Wat leuk dat je even komt piepen Afrola! Hoe ist met jullie meiske? En eh.....welke bedoel je met nr. 2? (de rembo of de andere?)
Oh loe, dacht dat beide jurken van rembo waren. Maar die jurk die je hier op de pagina liet zien vond ik mooi, vooral de rok. EN de jurk die je aan had was ook wel mooi, maar iets minder... Ik vond het lijfje niet helemaal goed zitten bij je. Maar misschien ligt dat aan de foto Met mijn meiske gaat het helemaal goed, ze doet het zo goed, helemaal happy mee
hoi, nee t was geen rembo, maar hij is wel mooi he! thanx. Fijn dat t goed gaat met je happy meisje! ZVDH, nou dat klinkt in elk geval als goed gegaan! Ben benoid!