Fijne avond meis. WOW jij bent ook een echte junky hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
Nouwwww als de kleine er is, dan gaan we dus waarschijnlijk trouwen. Wil m niet onder druk zetten. Ik wil wel vóór mijn 40e trouwen, dat wel. Moet je zeker even doen Maraka. Ik zeg HOI PARANKA
Paranka is even een filmpje kijken. heb gezegd dat ie bovenstaande pagina's zo maar even moet gaan lezen in de reclame.
Volgende week zaterdag zou ik mijn ouders (mijn manier ) duidelijk maken dat ik zwanger ben. OEF zo lang wachten valt niet mee. Mijn moeder heeft precies dat hele weekend ook dienst. Dus nu ik beweging heb gezien in mijn lichaam en mijn moeder dus opbelde (had haar nog voorgehouden, dat wij vandaag naar de fertility arts zouden gaan), om te vragen hoe het gegaan is enzo. Heb ik even heel snel het een en het ander uit mijn mouw moeten schudden. OEF dat ging nog net goed. Dit weekend heeft zij geen dienst, dus dacht ik het dan maar te gaan vertellen. Zij denkt dat wij gaan praten over onze ervaring met de F-arts. Maarrrr belde ze net op dat een nichtje van mij, die vroeger absoluut geen kinderen zou willen, dus zwanger is. Zij zit op de 12 weken. EHm ... zal ik dan even braaf wachten tot het weekend op deze? Ehm ik weet het niet. Er zijn trouwens om mij heen echt heel veel vriendinnen, nichtjes en kennissen zwanger. Zo heej, is overal het stroom uitgevallen een aantal maanden geleden.
Bij ons is vanavond voor de derde keer in twee maanden het stroom uitgevallen. DUH lekker bedrijf zeg. (Mijn moeder zei nog door de telefoon "Oei wel romantisch dan weer met alle kaarsjes in huis). Nou ... zwanger ben ik al . Ik was net Mees zijn schone luier aan het dicht maken toen het stroom dus uit viel. Gelukkig toen, want hij had een wel volgescheten luier van voor tot aan achteren en hij wilde ook niet stil liggen. Ben ik zoooooooooooooooooo blij dat het stroom niet eerder weg was!!! Dat had echt NOT funny geweest.
hoi meiden, Ik ben net op rood, had een paar dagen extra tijd verwacht, maar wil nu toch es een ronde tempen. Waar-o-waar vind ik die kaartjes??? Moet ik direct morgenochtend beginnen toch??
Hihi, Paranka is een man van weinig woorden. Maar hij heeft het gelezen hoor. Hij word een beetje verlegen van al die dames.
Heb je fertilityfriend.com al gebrobeerd? Is wel Engels, maar als je het eenmaal door hebt is het wel een fijn programma om te tempen. De meiden hier kan je altijd om tips vragen.
ik ben echt niet alleen aan het broekloeren hoor ben erg druk geweest de afgelopen dagen, ben best moe en weet dat ongi toch wel komt, alleen tja dag 25 of dag 28 of nog later...
Ik doe niet aan broekloeren, heb gewoon mien luier vast aan. Maar waar het blijft? Dat weet joost vast wel.\ Zwaait naar jippiejee.
Gooooeeeeedenmorgen Vanmorgen was mijn temp weer iets lager en och.....ik ging vanmorgen naar de wc, veegde mijn plasje af en bouwde nog net geen feestje Haha hoe raar moet het wel niet klinken dat ik blij was een roze veeg te hebben? Maar goed, daarna niet meer, dus het wordt weer een spannende dag vandaag. IK WIL RODE MANNETJUHUHUHUS Loe doe je vandaag weer een testje? ZvdH alweer wat bijgekomen van alle gevoelens die je gisteren alle kanten op hebben geslingerd? Ricmar ik begreep dat jij ook op rode mannetjes zit te wachten? Al gevonden? Raar is dat eigenlijk he, dat als je weet dat ze eraan zitten te komen dat je denkt, kom maar op dan. Vroeger wilde we het niet hebben en nu juist graag. Sammie voel je je al weer terug thuis? Kim ontpillen, hou op schei uit, zere boobies, zere darmen, lucht vast houden ipv scheten kunnen laten, af en aan rare buikpijn, etc etc. Ik kan je vertellen dat ik daar de eerste 2,5 rondes mee heb gezeten. Nu vergeet ik er nog een paar, maar weet even zo gauw niet meer hoe of wat allemaal.
Hier temp gedaald en dat ik combinatie met al dagen gerommel in de onderbuik denk ik dat vandaag of morgen de rode duivels wel arriveren. en dan kunnen we weer verder
Ricmar mag ik eens vragen, hoe gaat het nu in zijn werk met de donor als je dadelijk ongesteld bent geworden? Ik bedoel, moet je daar meteen vanaf dag 1 al dingen voor ondernemen, of gaat het zo dat je gokt wanneer je ei is, je die dag een kwakkie krijgt en that's it? Mag ik jullie meteen eens vragen of jullie eens mee willen denken. Vorige ronde had ik eventueel positieve zwtesten gehad, maar werd toch ongesteld. De één denkt aan een vmk, de ander niet, ikzelf laat het in het midden. Nu heb ik deze ronde een erg lange cyclus. Hopelijk wordt ik netjes ongesteld (is ook maar afwachten nog), maar wat kan ik dan van de volgende ronde verwachten? Ik heb geen flauw idee van wat ik er mee aan moet. Wordt dat weer zo'n lange cyclus, of wordt het weer een normalere.