Temperatuurkaartjes 1-1-2010 Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Mooi Ricmar, eindelijk kunnen jullie weer verder! Alvast veel succes, hopelijk doet het feit dat jullie een nieuwe donor hebben wonderen!

@ Tinkywinky, het lastige is dat niemand kan voorspellen hoe jouw volgende cyclus er uit ziet ;) Het kan beide kanten op, of weer zo'n lange, of wel een normalere.
    Maar wel heel vervelend hoor, zo schiet het echt niet op hè?!
    Stel dat je weer zo'n lange cyclus zou hebben, dan zou je altijd even langs de huisarts kunnen gaan zodat je doorverwezen wordt naar een gyn. Die zou dan kunnen kijken waardoor je cyclussen zo lang zijn.

@ Loe, hopelijk is je test donkerder!!

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    goedemorgen meiden

hoe gaat het hier?

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik breek even in. Ik ben nu ook aan het temperaturen.
    @Tinkywinky, ik heb een paar maanden geleden ook een hele lange cyclus gehad, van 136 dagen. De daaropvolgende cyclus was gelukkig 'maar' 41 dagen met Etos Zwanger worden. Omdat ik daar nare bijwerkingen van kreeg ben ik daarmee weer gestopt, maar mijn cyclussen bleven korter. Hoewel de laatste weer zo'n 10 dagen langer was dan de vorige.
    Ik zou zeggen: maak een afspraak bij de HA of neem misschien tijdelijk Etos zwanger worden. Misschien is het wat voor jou! Verder kun je proberen Menstruasan van dr. Vogel te nemen of teunisbloemolie. Allemaal middelen die helpen je cyclus te 'normaliseren'.

4. tinkywinky

tinkywinky Actief lid

10 sep 2009
    303
    0
    0
    NULL
    Etos zwanger worden heb ik 2 x een halve cyclus gebruikt (deze en vorige ronde), maar omdat mijn ei maar niet kwam er mee gestopt.

Ik begrijp wel dat het afwachten is natuurlijk, maar oh wat zie ik er tegen op allemaal. Weeeer die dagen af strepen, weer gaan zitten wachten op wat er komen gaat, weer zoeken naar een ei.
    Allemaal mooi en wel maar als het te lang duurt, dan stap ik naar de dokter. Even is prima, maar dan wordt het op een gegeven moment niet leuk meer he.

Meiske dat ook hier op het forum komt is 7 dagen geleden getrouwd en nu ligt ze in het ziekenhuis met weeenremmers op 28 weken. Poeh dat is wel even schrikken hoor.

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @TW, ah ok. Ik was de allereerste cyclus na de pilstop al gelijk naar de gyn gerend hihi (ik woon in Duitsland, hier gebeuren dat soort dingen standaard bij de gyn. Hoef gelukkig niet eerst langs de HA). En die duurde uiteindelijk maar 50 dagen. De volgende was langer, maar was wel positief.
    Helaas ken ik het gevoel van lange cyclussen maar al te goed. Balen meid!! Hoop dat hij snel eindigt!

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!!

Hier is het spuiten reuze meegevallen!
    Het brandde in het begin een beetje, maar toen ik door spoot voelde ik er niks meer van.
    Verder ook totaal nog geen klachten van de pregnyl...
    Hopelijk heb ik het wel goed erin gespoten :)

Temp ook weer gezakt, dus gelukkig nog geen ei gehad :D
    Dan zal het wel zijn geweest dat ik me niet zo lekker voelde..

TW, zie dat je temp gezakt is, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

Loedinnetje, hoe was je test vandaag?!

Etos, ben ik vorige maand mee gestopt, en gelijk een langere cyclus weer..

7. Seth

Seth Niet meer actief

Goeiemorgen....
    Kom even kijken naar je ei Sammie..... ofja.. beter te zeggen of je nu idd wel/geen ei hebt gehad...

ben opgelucht.......

verder was ik benieuwd naar de nieuwe test van loe.... maar die is nog niet te zien.....

uhhhh denk dat ik er niet zoveel ben vandaag... ben zombie...

8. Loe

Loe Niet meer actief

TW, ik hoop dat je snel ongesteld mag worden en dan een nogal iets wat kortere cyclus mag krijgen. Ik snap je gevoel!

Sammie, fijn! Waar is je kaartje?

Mosa hooooi!
    Ik heb de huisarts gebeld. Vandaag mag ik hcg laten prikken.
    Ik zal een foto van de test plaatsen. onderste is van vandaag.... kweet niet, vind het maar langzaam donkerder worden. Aan de andere kant IS t wel donkerder...

9. Loe

Loe Niet meer actief

seth, hij staat er hihi. maar waar heb je last van?
    loe heeft honger, die gaat even ontbijten. tot zo.

10. babyproject

babyproject Niet meer actief

Hey meiden,

Even snel een berichtje.
    Ik moet vandaag echt echt écht aan de studie en heb gemerkt dat zp mijn grootste afleidingsbron is :)

Vanavond "mag" ik pas weer kijken. Ik heb ook niet bij kunnen lezen, want zoals altijd ben ik aan de late kant voor de trein...

Sammie: alles goed gegaan met het prikken? Nog contact gehad met ziekenhuis? Morgen dus de IUI?

Tinkywinky: als ik jou was zou ik naar de HA rennen zodra deze cyclus is afgelopen! Je cycli worden steeds langer?! Dat is echt niet normaal! Gewoon gaan!! Je wil toch niet weer zolang wachten?!

11. babyproject

babyproject Niet meer actief

Loe: die laatste foto heeft een superduidelijke donkere streep!

Geloof het nu maar. Of denk je dat dit nog steeds pregnyl is na 11 dagen?!?!? ;):p Dat kan toch niet! :D

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe, die is goed positief!!

Babyproject, succes met je studie!!

Seth, hopelijk kom je vandaag de dag door ;)

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bekijk bijlage 47549

Ovutest is vandaag positief, maar dat komt door de Pregnyl :D
    Maar wou de laatste die ik van me zus had gehad toch even opmaken :p

14. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Langzaam donkerder??? Vind t juist hartstikke goed gaan!!! schat je hcg verdubbelt echt niet elke dag hoor hahaha! Wauw meid, wat een verschil tussen de testen van vandaag en gister. Jij bent echt wel super zwanger :) .

Is moeilijk te geloven he ;) :) .

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Vanavond had je een belafspraak toch loe?

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou Loe, die test is echt wel donkerder :D En echt, hcg verdubbelt om de dag, dus het is logisch dat hij nu nog niet superdonker is, alhoewel ik hem nu al heel mooi vind hoor!
    Fijn dat je vandaag hcg mag prikken! Dan weet je het tenminste écht zeker! Krijg je dan ook gelijk vandaag de uitslag of pas na het weekend?

@ Sammie, fijn dat het prikken meeviel! alvast heel veel succes morgen, hopelijk is het meteen je laatste IUI!

@ Yaraah, mooie stabiele temp!

@ Babyproject, succes met studeren dan!

17. Seth

Seth Niet meer actief

Zucht... wordt de test donkerder... gaat mevrouw zitten klagen dat het niet snel genoeg gaat......

dussuhhhh MIJN vriend zou zeggen.....: "die is echt zwanger".... :D

Misselijk..... net weer echt moeten kotsen.... ofja... maagzuur, want ik had nog niet gegeten, maar dan moet het ook echt uit je tenen komen....
    en staat er een peuter en dreumes bij te kijken.....;)

Tis nu wat gezakt trouwens... wellicht door het eten... TEGEN heug en meug naar binnen zitten werken....

ga nu hondje uitlaten....

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Balen dat je zo'n last van misselijkheid hebt Seth! Ik ben zo blij dat ik daar helemaal geen last van heb gehad :) En met een fobie voor kotsen is dat ook wel zo fijn ;)

Sammie, hier regent het alleen maar, geen sneeuw. Maar dat vind ik, alhoewel het er wel mooi uitziet, ook helemaal niet erg!

20. Loe

Loe Niet meer actief

ja! bij ons sneeuwt het ook!

Ach seth, wat shittig zeg zoveel last. Aan de andere kant is t een veilig teken.

Dames.......ik zal mijn onzekerheid ever nader toelichten. Mijn vorige zwangerschap had ik nu ene test die was net zo knal als de controlestreep op deze dag.....dat maakt me zo onzeker. Ook zie ik testen voorbij komen (en dat zijn er best heel veel) die veel sneller donkerder worden kijk bijv. bij bereke. Maar ook bij anderen. Ben gewoon bang dat t niet snel genoeg stijgt. Ik zal mijn foto erbij doen van de vorige zwangerschap.

Deel Deze Pagina