en snel ook....!!! Voel me klote.. wil gaan liggen, maar wil ook de foto zien..... dus schiet op, trage slak
Joepie! Mooie dikke streep Zij! En is je ongerustheid eerst even voorbij? ? Hoe gaat het met prikken?
Hoi Meiden, Heerlijk meiden zijn jullie. Ik wilde regelen en doen, maar er zit hier een klein mannetje die totaal not meewerkt, dus ik kon weinig doen. hihi Kheb 'm vastgebonden met wat lekkers Ja MvM is geweest en prima hoor. Ook de test, maarrr dan is het nog afwachten tot ik volgende week echt het hartje zie kloppen he. Trouwens we moeten het echt graan promoten hoor. Dat er maar 15% zijn die hier aan meewerken, is wel heel erg weinig en zonde. De foto's staan in mijn album en blijkbaar is Maranka bij mij thuis geweest en heeft stiekem een foto geplaatst. Ik heb ook een foto toegevoegd met datum en een spuitje van mij, dan weten jullie dat zij het echt is. Of wat Maranka zegt Zwangerevandehoek Heel leuk gevonden. Verder ben heel erg draaierig en heb ik best hoofdpijn. Toen ik dit aan Hijvandehoek vertelde zei hij: "Dat had je bij de zwangerschap van Mees ooki. Je was heel draaierig en zag sterretjes en had het idee dat je ging flauwvallen. Shit dacht ik, dat is waar ook. Een goed tekene dus De één wordt misselijk en de ander draaierig (en ik ben helemaal niet van flauwvallen, maar zo voel ik mij dus wel). Ben een stuk geruster. Wat vinden jullie van mijn test? Ik had 'm iets donkerder verwacht. Mijn KV was donkerder dan de controle lijn.
lieve schat.... de kruitvat test heeft een gevoeligheid van 20...... de mvm test van 5000....... Dat is appels met peren vergelijken..... dussuhhhh hij is duidelijk hoor!! maar 15%.... Mijn beste vriendin doet ook niet mee.... het leek haar zo'n gedoe...
Bij de foto's, HUH nog nooit reactie gehad op die manier, vandaar. ZIj gaat ff kijken. En Seth, JIJ had ie mooie opmerkinge gemaakt lees ik net terug. Pfff ik ben echt zwanger hihi EN bedankt voor he wijzen op het verschil van 20 op 5000 Ik ga het in mijn ondertekst zetten wat betreft MvM, te veel gedoe, tssss aan mij hoela, wat dacht je van de lady's, die hier zo mee gebaad zijn. Wat een simpele mensen he Seth. Ik ga iedereen erop wijzen en ook waarom. YEAH Nu gaat zij even kijken of ik die twee meldingen kan zien
je bent wel een vaste "kletsert".... maar tempen gaat je nog niet zo goed af he??!! Ik dacht ff je kaartje te bekijken.... mooi streepje...
ZVDH... Ben hier ook met het mvm... promotieteam bezig.....!!! En kijk ff wat je onderin zet... neem ik het wel over...
Zie de reacties nog niet trouwens. Oh en sorry ik ga straks hard aan de slag enzo, maar er moet er hier eentje ff aandacht hebben en naar bed. Ik spreek jou/jullie meiden. Kim: Al zijwaards geprobeerd? (Niet zijwaards prikken op de wc he ).
Ik ben denk ik te laat begonnen Wil vanaf morgen weer gaan tempen en kijken wat hij doet Heb wel vandaag een ovulatietest gedaan: View attachment 45166 Heb al dagen een zeurende pijn en weet niet waarvan maar mijn eisprong is volgens mij nog niet geweest. Zit vandaag op dag 19