Tinkywinky dat vroeg ik me ook al af... Je hebt echt een hele mooie kaart en je zit al flink na dpo! Spannend meid!
Ziet er goed uit Loe, ben erg blij voor je. Houd de moed er in. En eh ... wat is er mis met 37,1 Ik blijf tot nu toe op de 37,1 plakken. En ik heb daar geen moeite meer hoor Loe, ie is mooi niet naar beneden gegaan.
Joh, voel je je zo beroerd? Valt ook niet meer zwanger zijn, kids en dan nog zo'n keukenproject bij elkaar. Goed voor je laten zorgen hoor.
Huh, testje, hoezo testje? Als ik FF's mening aanhoud dan hoef ik geen testje te doen, want dan is er niet geklust. Houd ik mijn mening aan, dan is het nog te vroeg. Nee hoor, hier geen last van mijn naam fluisterende testjes in de kast
hier ook 37.3 hoor....... ennuhhh je temp moet ook niet TE hoog zijn..... is niet goed voor het vruchtje..... ik bedoel... als je 's-ochtends al belachelijk hoog zit.. en je temp stijgt in de loop van de dag, zou je "koorts" krijgen..... niet goed.... dus wellicht is 37.3 nu beter.... als de hoge temperaturen die je eerst wel eens had....
Mag ik dan zo brutaal zijn om te vragen wanneer je geklust hebt?? En idd knap hoor.... geen testdrang hebben....
Goedemiddag! ! ! Mooie temp Tinkywinky. Als je nog even kunt afwachten zou ik dat zeker doen. Over een dag of 3 een testje als je ongi niet is doorgebroken? Loe, je gaat goed meid! ! ! Seth, goed dat je op tijd op bed bent gegaan. Je hebt het blijkbaar nodig! Hier vandaag 36,9 dus mijn temp gaat langzaam naar beneden en de onig is nu echt doorgebroken. Dus over een dag of 14 mogen julie allemaal weer blazen!
Maranka Gaan we zeker doen...... ennuhhh samen met Loe naar oktober is ook gezellig.... ik bedoel... in September zitten er een paar... en anders zou Loe helemaal alleen in oktober zitten.... Stromen jullie samen door....
Dat vind ik een heel goed plan Seth! Het voelt goed. Vanmorgen in die emmers geplast en ik ben er heel blij mee, en ik ruik bijna niets hoor van dat conserveringsmiddel. Jij wel?
pff. zal jullie eerlijk melden dat de eerste tempmeting 37.3 was, daarna drie keer 37.2 en toen nog een keer 37.3. Dus echt een zekere 37.3 ist niet. Maar ja. Moet gewoon afwachten. Ik ga nergens heen hoor. blijf gewoon hier schrijven anders. Feb.topic vond ik niet zo leuk toen.
Alleen de eerste telt hoor! Muts! Als je niet verder had getempt had je die ander getallen helemaal niet voor je neus gezien. Dus het is gewoon 37.3! ! ! (en nou niet weer doen hoor! ! )
........... ja en??????? Hadden we niet afgesproken om maar 1x te tempen en die temp aan te houden.... Dus 37.3.... that's it...... en basta!!!
En zelfs in het geval het eigenlijk 37.2 is, je zit op CD 9! Dus een dipje betekent helemaal nog geen naderende ongi! Ik denk eerder aan een innesteling