Zie ik ook regelmatig meelezen, maar schrijft nooit. Zijn wij zo eng 'Hallo'. Hallo 'Hallo'! p.s. het woord 'muts' vind ik een lelijk scheldwoord. Zeker bedacht door een kerel
Ben vandaag heen geweest, was een follikel te zien van 13mm. Woensdag moet ik terug komen en heb dan s'ochtends fm en prikles Heb wel vandaag al Pregnyl 5000IE opgehaald. Maar klopt het dat ik 6 buisjes heb, 3x2? Woensdag avond moet ik spuiten en vrijdag ochtend 29 Jan IUI.
Wat goed Sammie. Fijn voor je. En die vraag van die buisjes moet je even aan de kenners vragen, dat kan ik je niet vertellen meis. Zeg, het loopt nu en dát is al een fijn gegeven Sammie
Spannend hoor...!!! prikles...... zie je daar tegenop?? ofja... je hebt natuurlijk je doel voor ogen, en daar alles voor over... maar toch... dus wanneer gaat je ei ongveer springen dan???!! Spannend...!!
Seth, dan is mijn ei vrijdag want moest dan s'avonds 23.00 spuiten, en 36-48uur naar de spuit kwam de ei. Zie er niet tegenop, hopelijk brengt het geluk
Sammie, mag ik eerlijk wat zeggen? Ik denk dat ze met woensdag aan de late kant zijn! Als nu je ei 13mm is, met 2 mm ongeveer per dag, dan is ie maandag al 19! Ik zou ovutesten doen, als die positief is, dan is het normaal dat je 10000 spuit (dus 2 buisjes, aangemaakt met 1 oploswater). en dan 5000 na zeven dagen. Maar ik wil me er ook weer niet teveel mee bemoeien of je zenuwachtig maken, maar vond t ook zo wat om niets te zeggen........ Hallo hallo!
Zij zat even te denken, waar is iedereen toch?! Het is weekend he Maranka, heb je lekker gewerkt vandaag?
Zij blaast nog even hoor. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF En FIJN WEEKEND !
Shit ik merk je te laat op Ik duim en duim en duim en duim en duim en blaas en duim en duim en ik duim ook nog (voor meerdere dingen voor je hoor ) en duim en duim en duim. Hoe voel je je? Heb je vandaag gespoten? ik wel alleen van dat andere spul
Gespoten? Ben maar een halve maand junk! haha. Nee hoor, alleen voor de eisprong, dagelijks fostimon. Voor de eisprong zelf pregnyl en na zes dagen nog eens pregnyl. Die zit er nu al vier dagen in de laatste shot pregnyl. Dus tis nu gewoon afwachten. Ik laat me nog graag wegblazen! Hoe voel jij je?
ik lag weer eens te slapen..... en ga zo verhuizen naar bed.... voel me nog steeds, zoals ik me al dagen voel......
Ik was even aan het bijlezen. Sammie, Joepie 29 januari IUI! Hopenlijk is de eerste raak! Zeehondje, hoe gaat ie met jou? ? Trusten Seth, doe je een beetje rustig aan. Goed je energie verdelen meid! Heb vandaag redelijk gewerkt. Maandag ga ik weer.
Ik voel mij goed Loe, af en toe steekjes daarbinnen, maar dat had ik ook met Mees, dus dat vind ik wel oke. Soms doet ineens mijn darm spastisch en ff ONWIJS zeer, dan vrees ik toch een honderste seconde dat het niet goed gaat. Ondertussen ben ik morgen 6 weken zwanger en dan ben ik in ieder geval uit de 5 YEAH. Dus weer minder nachtjes slapen en donderdag OOOOEI, wat een spannende dag. Seth, ben je nog steeds zo bekaf joh. Lastig hoor. Kruip lekker vroeg onder de wol. En slaap lekker. Hoi Maranka, jij hier ook zie ik