Is het een idee om een in één topic alle kaartjes te verzamelen en te bespreken voor meiden die PCO hebben, en dus eventueel hormonen gebruiken? Ik zoek zelf namelijk kaartjes van mensen die clomid gebruiken, hoe zag jullie kaartje eruit voor je het gebruikte, en hoe tijdens?
Nou mijn kaartje van mijn gebruik met clomid 50 mg staat in mn album.. Het heeft helaas niet aangeslagen
ik ga even proberen om mijn kaartjes voor jullie erin te krijgen. joepie in 1 keer gelukt ! 3e en 4e kaartje zijn met provera en 4e heeft ook clomid, ben nu aan kaartje 5 bezig maar daarvoor kijk je maar in mijn onderschrift (link). Helaas zijn de afbeeldingen niet supergroot geloof ik maar je kan duidelijk iets zien. Ik hoop dat het mensen helpt !
Was er geen eitje te zien op echo? Want je hebt wel een mooie temp dip... En een eisprong is toch 5-7 dagen na het laatste tabletje?
dat vraag ik me dus ook af, ik heb begrepen dat er met clomid ook later een eitje kan zijn. Maar zoals je bij mij kunt zien is bij mij clomid 50 ook niet aangeslagen (hoewel FF anders doet vermoedden, maar dat komt door provera) en ga ik morgen aan de 100 beginnen
ik heb de kaartjes onder mijn documenten opgeslagen vanuit FF. en vandaar kan ik ze hier zetten. Was wel even een gedoe hoor met FF maar het kan. Gewoon op het kaartje gaan staan rechtermuisknop en afbeelding opslaan. En volgens mij kun je ze met vip in elk geval allemaal terug halen. suc6
de eerste keer had ik alleen gevoelige (pijnlijke borsen), nu de tweede keer niet maar wat was ik misselijk de laatste twee dagen en de dag erna, ben nu wel meteen de dag na stoppen ongi geworden (en ook niet te zuinig)
Uhm.. clomid 50mg sloeg hier niet aan.. ondanks die mooie dip van vanochtend.. eitje was in 3 dagen niet gegroeid.. dus houdt het op. Ben net begonnen met primolut, en daarna clomid 100mg.. dus hopen dat ie dan wel mooi aanslaat
@ djaar; wat een super mooie kat! Ik zeg iedere keer; als ik er een zie lopen op straat issie van mij
http://www.fertilityfriend.com/home/126711 Onderste kaartje was van mij toen ik clomid gebruikte (nog even 3 of 4 dagen bijtellen ) en ik zwanger raakte. Bovenste is van nu zonder clomid. Maandag naar de gyn en ws weer aan die rommel...
Hallo allemaal, Hier een kaartje van een PCOS-er. FF geeft een mogelijk ei maar ik denk dat ik m dag eerder heb gehad. Vorige ronde clomid 50 sloeg niet aan, er groeide niets die cyclus is met primolut afgebroken. Mijn huidige cyclus met clomid 100 aan de slag (de nodige bijwerkingen gehad pff) en een ei! Spannend! Groeten, September
Ik leef met je mee hoor. Ik had het ook geen groei met 50 mg. Ben nu eindelijk begonnen met 100 mg (wat duurt dat lang eerst de provera slikken en dan ongi worden). Ik hoop dat de tijd vlug voorbij gaat voor ons allemaal
hoi Djaar, Ik hoop dat hij zo hoog blijft! Heb vanmorgen een test gedaan, maar helaas negatief. Jij bent nu begonnen he, met 100 mg clomid. Ik heb inderdaad echo's gehad. follikelmetingen. de laatste was op 16 maart. toen hebben we een ei van 17 mm gespot. die zou op vrijdag volgens de gyn klappen maar mijn kaartje laat zien dat het eerder is. Hoe bevalt clomid jou? ik had veel last van opvliegers en onscherp zien. Er is ook besloten als deze ronde niet raak is om te gaan prikken.. xxx September
net als met de 50 mg merk ik nu ook niets. Ben een beetje vergeetachtiger en afweziger misschien maar nog niet ziek ofzo. Van de provera had ik dat dit keer wel.
hmm. tja, het is natuurlijk ook bij iedereen anders. hopelijk slaat deze wel aan. wanneer heb je weer een echo?