Sammie: Korte ongesteldheid. Lekker kan dat zijn he. Vroeger duurde die van mij altijd twee dagen, soms drie. Vanaf het slikken van de pil (toen) werden het 5 tot 7 dagen, terwijl er vaak gezegd wordt dat het je ongesteldheid korter maakt. Maar snap ik het nu goed. Ik zie een boos gezichtje als deze :x. Is het toch niet helemaal weg ? Babii: oke, nog ff en dan ben je weer van het rode spul af. Op naar een wondertje voor de IUI. Weet je nog wel, hoe je tover stafje werkt ?! Zo niet, dan kan je altijd googelen Nijntje: Dat is spannend zeg. Wat zullen jullie gelukkig zijn zeg. Ben blij voor jullie. Blijf genieten en ik hoop dat je niet te veel zwangerschapskwaaltjes hebt. Loe: Weer een spannende dag morgen + een lange rit ... Wish Loe the best
Ik ben dr ook weer. Ik zit nou weer met voorhoofdsholteontsteking die niet weg wil. Tjonge jonge, wat heb ik toch een rotlichaam. Die gastro ZVDH, heb ik inmiddels gehad, en ik heb een vernauwing in mijn slokdarm. Voorlopig niets aan doen zeiden ze. Ik ben best nerveus voor morgen naar het Spaarne, maar op een goede manier. Ben erg benieuwd wat dr. Emanuel van alles vindt. Heb toevallig brieven opgevraagd en daar zit ook de brief van mijn oude ziekenhuis bij over de asherman, dus die neem ik mee morgen. Verder krijg ik maar geen positieve ovutest, ondanks de dubbele medicatie. Misschien haal ik woensdag dus toch nog, om nog een keertje voorzichtig te vragen over de pregnyl. Sammie, kom maar snel hup naar het eind van deze ronde! Mijn allerlangste samdinnetje! ZVDH, Mees weer bijgekomen van de prik? Dank voor je wishes! Seth, ik moet je nog even zoeken....... Marlayne, ik denk helaas dat het einde oefening is voor je.......
Sammie, lijkt bijna wel of jeje eisprong hebt gehad met bloedverlies. Ik zag laatst een zwangerschapstemp-kaartje voorbij komen met iemand die dat ook had ! nou spannend. jammer dat die middelste dagen missen. x Pina
Tuurlijk.... kijk eens bij de zwangerenkaartjes.... alles kan volgens mij.... Zijn temperaturen bij die paar dagen voor nod weer omhoog schieten..... (al is het wel zo dat de meeste hoog blijven..... maarja.... we blijven positief denken... en alle mogelijkheden open laten...)
Gaat lekker zeg..... je rolt zo van het ene in het andere..... beterschap....!! (en beter blijven hoor!) Heel veel succes morgen..... ben benieuwd...
1 flinke bloedscheut en geen ongi meer... Dus haal me temp weg, had vannacht wel onrustig geslapen, misschien lag het daar aan...
ik had gisterochtend zo'n rare temp.... ook onrustig geslapen maar vandaag weer extreem laag.... (na een goede nacht) nou ben benieuwd wat je temp morgen doet....!! En dat bloedverlies.... heb ook wel eens dat het weg is.. en dan weer terug is.... had het nu ook... een hele dag geen bloed.... savond geklust.. en volgende dag savonds opeens weer helder rood.... dussuhhhh wel lopen aardig gelijk...
Seth, ben benieuwd Ik heb net een ovulatietest gedaan, en hij is al zo donker als 1 a 2 dagen voor mijn ei, morgen maar even voor de zekerheid nog een test Hij is in het echt duidelijker.. Bekijk bijlage 36219 Zit vandaag trouwens op dag 6
Ben benieuwd wanneer mn persona weer op testen gaat vragen..... en of het dan idd klopt met FF.... Moet zeggen dat de vorige keer mn testen niet "opliepen" maar opeens positief was..... Loe... Ga hier even een eidansje doen...
Mijn persona vraagt dus te vroeg om testen, en als mijn ei dan komt zijn alle testen geweest, dus heb ik er nog niet veel aan helaas. En de afgelopen cyclus, tja, dat wisten we al Spek en peultjes
We hebben al een : (muziek) band ondertussen... "feeling... hot, hot, hot..." "no women... no ei...."
Gaat hij dan uit van voorgaande cyclus.... ik had mn ei op persona dag 22 ofzo..... dus dan begint hij een dag of 5 ervoor ofzo???