ik heb een thermometer van omron (mijn paps werkte daar) en die is niet zo bekend, is wel te koop bij de apotheek. van ovutesten heb ik geen verstand en ik weet niet waar de lijst gebleven is, waarschijnlijk aantal pagina's terug
AFSPRAKEN 15-12-'09: Loe: gesprek en echo Spaarne ZH; 16-12-'09: Zijvandehoek, terug naar 'eigen' ZH. Gesprek met gyn over fertiliteit (extra tijd ingeboekt); 17-12-'09:NBroen afspraak met gynacoloog over de te lange cyclussen 17-12-'09: Pina: 1e afspraak Gynaecoloog; 27-01-'10: Zijvandehoek: LUMC, intake FA; NOD LIJST 17 - 12 NBroen 19 - 12 Babii 26 - 12 Skatjuh87 22 - 12 Pina 82 27 - 12 Zeehondje 28 - 12 Maranka en Loe 08 - 01 Seth, Sammie 11 - 01 Jopa1000 DATUMLOOS december: DATUMLOOS januari: Zijvandehoek ONS EIGEN TEMPSTOKJE TESTMARATHON: 17-12-2009: NBroen Mijzelf er even opgezet.
Jopa Heb een zoon van 10 januari 2007.. en dochter van 13 januari 2009.... dus nog twee "kleintjes".... ik gebruik persona.. had ik eigenlijk gekocht om te gaan gebruiken als anti-conceptie...
Binde kip ben ik ook he? Staat gewoon in je handtekening Bevalt de persona? Moet je iedere dag testen dan?
hahahaha.... je zegt hetzelf.... Denk zal maar beleefd blijven... je bent er net... ik ben trouwens ook vaak zat kippig..... Eerste maand 16 testen... daarna 8 testen per maand.... is nu pas tweede maand dat ik er mee bezig ben hoor.... maar anders moet je maar eens lezen... PERSONA Index
Goeie morgen Loe, hoe voel je je? Zie je er tegenop of heb je zoiets van ... kom maar op? HUG HUG HUG
Vannacht ben ik er éénmaal uitgeweest, dus dat valt mee (meestal 2 á 3 maal). De kleine man verschoond en ik kon merken dat hij wat warm was en niet echt lekker in zijn vel lag. Zijn temp was 38,1. Gelukkig is hij en ook ik weer in slaap gevallen en toen werd ik dus later wakker als anders. Drie kwartier later dan anders. Verder heb ik erg veel pijn in mijn buik, of zij eigenlijk. Zijn misschien mijn darmen wel . Het 'spotten' is nog steeds niet geheel over. Het is maar een heel klein beetje op een dag. Ik kan het eigenlijk niet spotting noemen. Als ik mijn inlegkruisje bekijk, heeft het de kleur van een beetje roest . Morgen naar de gyn, ben benieuwd wat er gebeuren gaat. Seth: mijn Persona geeft nog steeds een rood lampje. Hij zal wel van slag zijn door mijn vorige lange cyclus.
ZVDH.. oo.... vergeet te melden... ik had vandaag opeens rood licht... zonder te testen ofzo... gister groen, vandaag rood...... Morgen gelijk melden dan bij de gyn, toch? Wellicht dat hij/zij het kan verklaren...
Mees scheurt door het huis hen met behulp van de keuken opstap, die vindt hij helemaal geweldig. En het glijd gemakkelijke over de plavuizen. Zit ik te schrijven het is stil, maar ineens zie ik een hoofdje BOVEN de tafel uitkomen. Meneer was op het idee gekomen OP het opstapje te gaan staan i.p.v. het te duwen . Dáár kick ik nou op
Slechte morgen! Vanochtend getempt... en voelde het al aankomen 38.4... Ben net precies 1 maand niet ziek geweest, en nu dus weer Tril helemaal, alles doet pijn, voel me niet lekker in mijn buik, en dan niet over mijn Copd te spreken, hoest mijn longen er nog uit... Ik ga straks even naar de stad spullen halen, en dan word het een paar dagen bedrust. Ook vriend is doodziek, maar is toch naar werk, hij is best wel een doorzetter. Heb hem al wel gezegd als het echt niet gaat dat hij thuis blijft vanaf morgen, maar hij wil eerst aankijken.. Dus als ik er een poos niet meer ben weten jullie waar ik ben..
Seth, rood licht?! dus nu al positief?! ben benieuwd Nieuwe, welkom! Thermometer, Braun Loedinnetje, weet niet of je dit nog leest, maar heel veel succes vandaag!Zal aan je denken! ZvdH, Leuk zo'n vroege coureur !
Ben ook benieuwd wanneer mn ei komt... we zien t wel.... ennuhhh we klussen gewoon net als we anders doen..... Moet trouwens wel lachen.. zat hier gisteren kaartjes te kijken.. vriend komt binnen.. en ziet een kruis.. en vraag gelijk.. "heb je je ei al gehad??" Had hem laatst wat uitgelegd..... Nou hij heeft nog nooit zoiets gevraagd.... ik heb het er ook niet over met hem... "we klussen gewoon"...
Hahaha, leuk als mannen zo geintereseerd zijn Die van mij zei ook al,hij pakte gister mijn ovulatietest van het nachtkastje en zei:" nu al een bijna positieve ovulatietest?! Dat heb je normaal nooit zo vroeg!"
Sammie, veel beterschap meis! Ik ben ook nog steeds ziek, heb een afspraak bij doc staan. Heb een dik hoofd, met opgezette klieren en een extra onderkin. Die oordruppels helpen niet, volgens loeman heb ik allemaal witte dingetjes in mijn oor? Voel me gewoon beroerd. Tis wel de eerste dag zonder koppijn gelukkig. Voor jou en Sam-man veel beterschap! All, half 1 gaan we weg. ik zie er totaal niet tegenop, gelukkig niet. Hoop alleen maar dat we op tijd aankomen daar in het westen. Dat de reis goed gaat zeg maar. Tis alleen maar praten en echo, dus niet veel bijzonders. Hoop dat ik een daadkrachtige doc tref! Temp is weer terug naar 36.8 en ik voel een ei zitten. Hoop dat ik gelijk heb.
Rot voor je hoor....ik had het de vorige keer ook, dikke stolsels en mega buikpijn.... Je mag hier best verdrietig om zijn hoor...is heel normaal..je hoopt er ook zo op, iedere keer weer.. Ik hoop dat je snel zwanger mag worden meid...en dat alles dan goed verloopt...dikke knuffel