Gatver Ricmar, wat balen voor jullie zeg Zou erg zonde zijn als jullie ook deze ronde niet verder kunnen, schiet echt niet op! Dikke knuffel! Hopelijk vinden ze de uitslagen van het bloedonderzoek weer terug, want dit is heel irritant! @ Sammie, meid, wat klote toch weer :x Nu pas 10 maart weer, jeetje, wat een frustrerende hoeveelheid geduld moet jij hebben Dikke knuffel, en beterschap voor je ontstekingen! @ Zeehondje, ik lees in je onderschrift dat je een goed gevoel over deze poging hebt, ik hoop het voor je! Ik ga duimen!
is er geen mogelijkheid (via een arts bijv) om die uitslagen te versnellen Ricmar (excuus als ik nou iets heel doms zeg hoor!)?
Hallo Meiden Onze gyn heeft een lab formulier ingevuld, en daarin gevraagd de uitslagen naar haar te sturen , echter onze gyn zit in stadskanaal en de donor in het westen, maar je zou denken dat niet zo lastig moet zijn vandaag de dag info te zenden naar andere artsen toch??
sommigen gaan nog per post anderen via compu. Maar de aanvragende arts had er wel de notitie 'spoederig' bij kunnen vermelden......
nee de uitslagen van 2 de poging kunnen nog niet bekend zijn op zijn vroegst rond 20 jan. er zaten feest dagen tussen dus lab formulier was langer onderweg en donor moest dus weer gaan prikken. nee deze maand slaan we weer over en zo was onze laatste poging in sept.pffff
Wat zit het jullie meiden toch tegen. Ik vind het soms zo oneerlijk en verdrietig dat jullie dit alles mee moeten maken. Al die maanden die voorbij gaan zonder een reeele kans. GEWOON GEMEEN! ! !
Vindt Zij ook doet uw best. Ik ga nog ff blazen voor die het nodig heeft: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf Ik doe niet meer zo veel als anders, anders krijg ik op mijn donder Ricmar: Dank je. het is een wel bekende banner, maar ik dacht hup kan mij het schelen. Je kan 'm ook nog een kleurtje geven, maar dat is Zij nog even aan het uitvinden.
zolang je niet de pagina omver blaast Rambo van de Hoek, vlieg ik graag de lucht in door uw luchtblaasjes.
AFSPRAKEN 13-01-'10: Sammie: intake gesprek ivf/icsi 13-01-'10: Butterfly: bloeduitslag HCG 14-01-'10: ZvdH: FA; Én jarig (38 winters) 14-01-'10: Babii: Operatie laparascopie 18-01-'10: Sammie: FM 26-01-'10: Loe: uitslag uitstrijkje ( hopen op PAP1 ) 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp NOD LIJST 11 - 01 Sammie 14 - 01 Cyntje79 16 - 01 NBroen 17 - 01 Babyproject 22 - 01 Maranka 24 - 01 Zeehondje, Roses 28 - 01 Skatjuh87, Loe 12 - 02 Jopa1000 DATUMLOOS januari: ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek
Sammie, heel veel succes morgen meid. Ik denk aan je! Butterfly, hopenlijk toch een positieve uitslag morgen *duim*duim*duim*