Hahaha meiden ... netjes van mij he Sammie ook ik wil je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes toewensen morgen. Kopop meid neem het voor jezelf op en zorg dat je precies weet, wat je moet weten. Neem de tijd. Dikke dikke knuffel van Zij (bedoeld voor de andere::::, NOT Smurf en NOT Rambo vandehoek ).
dames, van die gemene steken in mijn lies, is dat een eisprong? of een naderende eisprong? of groeien van het ei?
@ Zijvandehoek, via de site waar ik de banner heb gemaakt, kun je kiezen of je die twinkeltjes wilt of niet. @ Loe, ik voelde mijn eisprong nooit, maar misschien is het wel je eisprong?
Gezien je temp.... en je testen.... LIJKT het me een eisprong..... maarja... ik voelde het ook niet echt.... had wel wat buikpijntjes, maar echt de sprong... nee...
Loe ik meestal en paar dagen voor ei en rond mij ei steken in de liezen, dan is het een paar dagen weg en dan komt het tusen i en ongi weer terug
dat kan nog niet hoor. Morgenavond pas eisprong door pregnyl..........ofwel eigen eisprong voor de pregnyl.....zou wel jammer zijn. Voel het trouwens aan beide kanten straks plat op bed nog maar eens even goed voelen (kan eipijn voelen als ik op de plek druk en t ei is groot). tjonge wat een info weer loe..........wie zit erop te wachten.....
@ Ricmar, dat is wel een fijn gevoel he, als de donor echt goed vruchtbaar is. Maar wat een lapswanzen in dat ziekenhuis met resultaten en bloed kwijt raken. Balen dat het dan weer zolang duurt . @ Mosa, even gespietk op je pagina. Maar jeetje wat is je meisje mooi!!! EN prachtige banner! @ Sammie, heel veel succes morgen meis! @ ZvdH, je banner ziet er erggggg mooi uit . En je test knalt ook super . En jij maar zeuren om een knal test . Vondt deze aardig knallen . @ Loe, zo snel je ei al? Ik heb zelf meetsal een erg drukkend gevoel. Dat houdt meetsal 20 minuten aan, dan voel ik een paar felle steken en weg is de druk dan. Meestal wel buikpijn erna.
fijn dat jij het wil weten Seth! voel je al wat, positiespul alweer opgesnord?? Toen ik nog zwanger was, heb ik tijdens de vakantie in Frankrijk (kutvakantie, maar dat terzijde) me uitgeleefd op de franse soldes, 2 positiespijkerbroek (ja eh.....twee dezelfden whahaha).....15 euro geloof ik. Kaartje zit er nog aan, heb ze nooit kunnen dragen. Hopelijk komt het nog.