Tuurlijk Jopa, graag gedaan. En ik ga blazen voor je temp PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF! ! ! ALs jij wilt dat ik ga zingen morgen ZijvdH. dan doe ik dat. Maar dan niet klagen dat het vals is he. Je vraagt er zelf om
ik ben ook blij met maranka's vroeg ei...... maranka... wellicht toch ook septembermama??? ik duim voor je....
Spannende 6 dagen voor jou! Ik duim voor je! Enne bedankt voor het blazen hihi! Blaas ook even voor jou (dat ie hoog blijft!) PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
September is een mooie maand om uitgerekend te zijn. Was ik ook in 2007 maar onze dochter was eigenwijs en is pas 5 oktober geboren! (met 42 weken ingeleid en uiteindelijk keizersnede)
Ben 7 september uitgerekend, maar gezien de historie in de familie.... dat mn oma, mn broer en ikke op 3 jarig zijn, wordt hier al geroepen dat het 3 wordt..... mijn moeder was trouwens volgens de echo half juli uitgerekend.. volgens haar eigen kalender half augustus....... tja.....
Ja Seth, ken ik ook uit mijn familie, oma / opa en zus van m'n moeder allemaal op dezelfde dag geboren. Bijzonder he?
Seth! Eerste dag van je laatste menstruatie:24 december 2009 Eisprong:7 januari 2010 Innesteldag:12 januari 2010 Vanaf hier kun je testen:21 januari 2010 Vermoedelijke bevallingsdatum:30 september 2010 Ik wil wel mee met jullie septembermama's hoor! Oké leuke geboortedata. Doe ik ook even mee. Ik ben op 29 maart 2007 gestopt met de pil. Jasper is een jaar later op 28 maart geboren. Op zijn uitgerekende datum! Overigens was dat ook een jaar nadat ik me hier had ingeschreven om mee te kletsen. Nog even en ik bep hier al weer 3 jaar !
maranka ik had allang gerekend hoor.... ik wil je ook graag dr bij......... had er hier graag nog meer bijgehad, maar dat is qua cyclus nu onmogelijk... maar ach... spieken de septembermama's wel af en toe bij de oktobermama's...... da's geen probleem
Toverstafje mee, maar lappie niet hoor. Lekker genieten van anderen dingen. Wij komen wel weer en ook wij komen daar wel overheen. Heb je maandag lekker veel te kletsen. YEAH All: O,ja. Ik kwam dus ook nog eerst met mijn voeten.
Zou wat zijn zeg, 2007 uitgerekend in september en dochter geboren in oktober. Volgende maand zwanger en misschien wel uitgerekend in oktober en bevallen precies op 5 oktober............! Soms denk ik dat sommige dingen in het leven gewoon staan gepland.........
Ja, klopt ZijvdH. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik in mijn 7777 ste bericht ga melden dat ik zwanger ben. Dan moet ik nog wel even flink doorkletsen.
Komt maandag t/m 20 januari wel goed en dan kan je weer kletsen over heeeeele ander dingen hopen wij all. YEAH