Enige wat hier even anders aan is, is dat er staat 25 januari. Ziekenhuis had te weinig tijd om nu nog een brief te verzenden, aangezien vandaag pas de exacte opname tijd voor morgen bekend was. Uiteraard evn mijn adres weggeverfd .
Tsjah zoals je de opmerking van ZvdH ziet wordt ik blijkbaar als leugenaar uitgemaakt over mijn traject! NOU NEVER DAT IK HIEROM LIEG!
dit is al het tweede akkefietje in een korte tijd en dat terwijl dit juist altijd zo'n super topic is....
alles oke met mini Nijn. De 20 weken echo ws super gister! Hoe is het met jou en de kleine? Al helemaal klaar?
Thanksssss, is nog wel een beetje onwerkelijk hoor! Jij bent al een stukkie verder , Hoe gaat ie bij jou?
Inderdad, en dit is allemaal gekomen na een discussie over mijn HCG! Nou sorry, maar de gynaecoloog weet heus wel wat hij doet! Iemand die ervoor geleerd heeft. Als iemand mij voor zoiets als leugenaar uitmaakt, nou sorry dan kan je hem krijgen. Omdat dit een geweldig topic is, zal ik dit topic ook verlaten, want blijkbaar ben ik niet welkom (want wordt een leugenaar gevonden). Have fun meiden en hou het gezellig hier! Maar waag het niet mij nog eens voor leugenaar uit te maken, want dat ben ik echt niet. En kan hierdoor wel janken! Alsof dit hele traject ook zomaar iets is! NEE DAT IS HET NIET! Geniet van de zwangerschap zwangere dames en succes met zwanger worden voor de niet andere dames!
hey!met mij en de kleine goed,is nu 42cm en weegt 2100g baarmoederhals al aant verweken,en beeb al volledig ingedaald! dus tis in gang geschoten,nog weekje of 7 en dan mag ik men beebje vasthouden en knuffelen!!!! voel je de kleine al goed? grtjs
Hallo meiden ja ik ben er ook nog. Trishka van harte hoor! Hannelore hoop dat alles goed met je is. Laatste loodjes he. Gaat snel. Ik heb er wel steeds meer moeite mee dat mijn datum (6 februari) steeds dichter bij komt. Ben er wel wat emotioneel onder. Ik hoop eind van deze maand een positieve test te mogen krijgen.
Spannend zijn de laatste loodjes he, maar je beebje doet t heel goed zo te lezen dus lekker nog ff van t gespartel enzo genieten! Dat ga je straks nog missen hahaha !
Succes met de laatste loodjes Hannelore! Loe, best emo he die datum die steeds dichterbij komt.... Knuff!
Loe, ik had dat ook heel erg. Ik kon op mijn uitgerekende datum 19 september, testen, maar had van te voren al positief getest, hihi. Ja was er weer vroeg bij. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Ook op 6 feb! Jammer, babii dat je gaat. Heel veel succes morgen bij de operatie en hopelijk snel goed nieuws van jou kant!
ja maranka, tis niet makkelijk. ik zal wel een traantje laten. Maar daar weet jij ook alles van van zo'n datum.....
@Loe: met mij gaat het wel hoor,zijn idd laatste loodjes,en die wegen het zwaarst!ook het dichterbij komen vn de bevalling brengt me soms emotioneel van de wijs: zal ik goeie mama zijn,enz.... ik hoop vn harte da je snel posi mag testen meid!je verdient het!
seth; jeetje wát een duidelijke test, super! ricmar; jeetje, het zit jullie ook niet mee zeg. Hé gezellie, zie even wat zwangere meiden langskomen. Allemaal flink genieten hè?! Mag ik aan ZvdH vragen waarom je Babii niet meer geloofd? Of moeten we het misschien maar allemaal laten rusten?