Goeiemorgen iedereen! Das balen dat t idd nu weekend is.... maar dan kunnen jullie volgende maand met goeie moed aan de slag toch? Ben blij dat de uitslagen goed waren!
Wow Loe, wat een mooie temp! PFFFFFFF ! ! ! ! Ik kom even spieken hoe het hier is en om mijn tempjes even door te geven. Jullie mogen nog even door gaan met blazen...... Vrijdag 37,1 en zaterdag 37,1 (Heel erg stabiel dus...) Toedels! ! !
Ben zo blij voor jullie meiden. En ik blijf blazen, want het werkt PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Wauw Loe, superstijging @ Maranka, en jij een superkaartje! Ik duim voor een positieve test binnenkort
Hier had ik je nog een PB over verstuurd. Had gehoopt een antwoord te krijgen, maar blijkbaar is een kleine uitleg via de PB ook niet van toepassing. Jammer dat je zo een misselijkmakende uitspraak doet! Zoals je merkt zit ik er nog steeds giga mee in me maag, want ben er erg verdrietig door. Hoop echt op een reactie via de PB, vindt dat dit wel even uitgesproken moet worden?
Dank je Jouw jongens worden al groot zeg! Ben je aan het tempen omdat je opnieuw zwanger wil worden of om een andere reden?
Mosa, als je op haar tempkaartje klikt (van Marloes80) dan lees ik daar een regeltje, dat zij in dec/januari gaat proberen een broertje of zusje voor twee mannekes te krijgen....
Lekker slim van mij dan Ik had alleen naar haar tempkaartje zelf gekeken en niet naar het zinnetje bovenaan. Maar als ik jou toch niet had Spannend dan Marloes! Hopelijk is het snel raak!
we gaan er idd weer bijna voor... moeten nu verplicht even wachten omdat we vaccinatie tegen de mex griep gehad hebben, moeten we wachten. Maar mijn cyclus is onregelmatig geworden na de bevalling, dus tempen is sowieso wel handig om te zien wanneer ik ongesteld word
Loe en Maranka ik ben zo benieuwd naar jullie temperatuur? Hoe is het eigenlijk met ons Botervliegje? Én ik ben wel erg benieuwd naar Zeehondje. Heel nieuwsgierig hoe het is. Nog steeds zo positief? We hopen en duimen voor je.
Hallo even een update ben weer begonnen met tempen en ik dacht echt dat ik zaterdag ochtend mijn ei al had,had buikpijn, maar gisteravond zat baarmoeder erg hoog kon hem niet voelen, en vanmorgen toch maar gaan tempen, temp past niet bij de periode na mijn ei, dus ei zal nog komen. nou afwachten maar. dacht dat ik mjn lichaam goed kende intussen maar dat valt weer tegen. niet dat we er deze maand nog wat mee kunnen maar oke
Goedemorgen. Tis niet om over naar huis te schrijven, maar mag ook niet klagen ZVDH: heb een kruis! Nou nog zo houden. Ricmar, misschien vandaag ei?
Ziet er goed uit hoor Loe, dat kruis blijft er gewoon staan!!!! En ZvdH, alles gaat goed hier. Heb positieve gevoel was na een paar dagen wel al een stuk minder. Maar heb het toch maar in mijn onderschrift laten staan. Hoop dat het geluk brengt. Volgende week zondag is Dday, nog even geduld dus. Hoe is het met jou???
Zeehondje, hoe komt t dat je een beetje van het positieve af bent? Doordat je misschien wat nerveus gaat worden? Of heeft t te maken met klachtjes? Haai ZVDH!