Tis ook eng..... maarja... Tis, zoals 't is...... maaruhhhh t ziet er iig goed uit!!!!! enuhhh wanneer ging je testen...?
Heeel very spannend Marankaaa. Het is bijna de 20e! Maar wat zal voor jou de tijd kruipen. En je adrenaline gaat nu wel flink te keer denk ik. Nog tien dagen voor onze Loe. Het moet het moet, want het roze valt in bosjes. Het moet, het komt het is gewoon zo. PUNT
o, Sammie. Ik had zo gehoopt dat jullie nu wel eens genoeg zwaar nieuws gehad hadden......... ( Zo verdrietig dit..)Sterkte
Oke, opfrisse Seth. En tot snel. Kim: ik weet dat je al een tijdje mee leest. Zeg je tempt niet, ben je dat wel van plan? En hier, ik kom net pas tot de ontdekking dat er van Mees geen enkele foto meer in mijn album staan. Dat is stom.
@Zvdh Ik ben er nog effe aan het over nadenken ,dit is namelijk me eerste keer dat ik zou gaan tempen dan . Maar sammie zei het ook al van als je nou gaat tempen kan je je ei in de gaten houden .
AFSPRAKEN 18-01-'10: Sammie: FM 26-01-'10: Loe: uitslag uitstrijkje ( hopen op PAP1 ) 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp NOD LIJST 20 - 01 Maranka 24 - 01 Zeehondje, Roses 28 - 01 Skatjuh87, Loe 12 - 02 Jopa1000 DATUMLOOS januari: ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka
Voel je het weer aan je cola Loe Ik voel het weer aan mijn ice-thee. Maarrrr ik snap wel de voorzichtigheid, want ie kan altijd zomaar kelderen. Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Maranka wij gaan zo hard voor je blazen dat ie de kans niet krijgt omlaag te gaan. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Ik blaas alleen niet meer zo hard als vroeger, want dan krijg ik op mijn kop van Loe
De lijst ziet er kort, maar krachtig uit hoor. Hoe is het met Skatjuh? En hoe zit het nu met Botervliegje? En next mont komt Ricmar er ook weer op te staan. En eh ... en eh ... We willen wel ff meer roze op de lijst he. YEAH Dat MOET en GAAT gebeuren, deze maand ook nog!