Ik denk dat ik met me echte ongi ga tempen ,omdat dat dit natuurlijk de doorbraak was . En hopen dat het niet lang duurt voordat me ongi komt
Hier kan je hulp genoeg krijgen Kim, en eh je zus weet er ook heeeel veel van. Maranka, je moet ongeveer 100 berichtjes per dag gaan schrijven, wil je de 7777 bereiken op de 20e. Nee meer zelfs. OEI. En Maranka, Loe voelt het goed aan hoor! Dus Loe, veel cola drinken Mwah eigenlijk ook niet. Ik heb gelezen dat je beter niet zoveel cola moet drinken als je zwanger wil worden. maarja, dat zeggen ze van zo veel. Nee, je toch ijs-thee Loe werkt ook heel goed.
MAG ICE THEE WEL IN GROTE HOEVEELHEDEN MET EEN ZWANGERSCHAP DAN..... (oeps capslock aan, was niet mijn bedoeling te schreeuwen hihi)
Zeg als ik nog 100 berichtjes wil schrijven vandaag moeten julllie me wel aan het kletsen houden meiden!
Zijophethoekkie, ik denk niet dat het gaat lukken hoor die 7777. Maar misschien is 7654 ook een leuk getal voor een heel goed bericht?
Je kan ook een zin uitspreken per letter. Denk alleen dat het voor ons erg saai gaat worden. Trouwens jij ook. En oke, ik ben idd ook gestopt met het drinken van ice-thee, omdat er veel suikers in zitten. Ik drink eigenlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verschrikkelijk veel water.
Tja, en weet je Maranka. Je zwangerschap hangt niet af van dit getal. Tzou, misschie geinig zijn, maar het getalletje 20 is al veel belangrijker. Zit je je rot te tikken en dan krijg je geen zonnesteek maar een tiksteek. Maarja, een beetje getikt ben je wel
Tja, en Kim. Hier wordt ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verschrikkelijk gewoon gekletst over ander dingen hoor.
Je hebt ook helemaal gelijk ZijvdHoek! Nu alleen nog maar hopen dat ik het kan gaan schrijven. *gaat nog even in ZijvdH haar geblaas staan en vangt met het schepnetje nog wat restjes hcg van Seth *
Ondertussen probeer ik mijn foto's te verkleinen, om er een paar in mijn album te kunnen zetten. Op één of andere manier lukt mij dat nog niet en daar baalt zij een beetje van. Dit is een nieuwe Windows7 en die is dus weer anders in gebruik dan XP. Oja, ik heb dus voor mijn verjaardag zo'n mini-laptop van Hijvandehoek gekregen .