Sammie, jij ligt ook alweer in de lappenmand?? Zelf ben ik ook niet lekker..een naar hoestje, holtes flink vast en knallende koppijn Hoop dat het snel weer voorbij trek Vandaag lekker in mijn bedje gelegen... Beterschap meid!!
Heel veel succes morgen meid..ik hoop op goed nieuws, zodat je kan starten met Gonal F.. Ga aan je denken morgen..
Thankx..wilde het net zelf al gaan doen, maar was eerst even aan het bijlezen Helaas gisteren ongi geworden...en niet zo`n klein beetje ook loop echt helemaal leeg... Op naar de volgende ronde maar weer, en hopelijk zal deze ronde iets korter zijn...
AFSPRAKEN 15-12-'09: Loe: gesprek en echo Spaarne ZH; 16-12-'09: Babii, uitgangsecho (kijken of cystes weg zijn en akoord krijgen om te starten met spuiten), afspraak bij de gyn maken voor OK (HSG onderzoek); 16-12-'09: Zijvandehoek FA 17-12-'09: NBroen afspraak met gyn over de te lange cyclussen 17-12-'09: Pina: 1e afspraak Gyn; 27-01-'10: Zijvandehoek: LUMC FA; NOD LIJST 26 - 12 Skatjuh87 22 - 12 Pina 82 27 - 12 Zeehondje 28 - 12 Maranka en Loe 04 - 01 Yaraah 08 - 01 Seth, Sammie 11 - 01 Jopa1000 30 - 01 NBroen DATUMLOOS december: DATUMLOOS januari: Zijvandehoek ONS EIGEN TEMPSTOKJE TESTMARATHON: Heb mezelf maar weer even op de lijst van NOD gezet. Ben van mijn laatste cyclus uitgegaan, maar hopelijk hoef ik dit keer niet zo lang te wachten
Meiden, Inmiddels is temp weer iets gestegen (al is het niet veel) en ben ik nog niet ongesteld. Wel menstruatiepijn/kramp op zijn tijd. Misschien morgen toch maar eens testen. Je weet wat ze zeggen: een maand niet gestest is een maand niet geleefd Verder even weinig teruggelezen wegens tijdgebrek. Sorry!
o dacht dat het was..: een maand niet gestresst is een maand niet geleefd.... Hoe'st met je zenuwen? en hebbie kwaaltjes ofzo...?
ik heb sinds vanavnod een sterke reuk. ik denk steeds dat er iets verbrand is , of dat er een schoorsteen staat te loeien. krijg er zo wat hoofdpijn van. en hele dag al zo'n ijzersmaak. ervaren zwangeren: iemand ervaring?? x pina
Of je bent zwanger.. OF je huis staat in de fik.... Klinken wel als bekende klachtjes.... vooral die reuk.... maaruhhh probeer jezelf niet gek te maken....
Met mijn zenuwen? Prima. En of ik kwaaltjes heb? Niet meer dan anders Ik heb elke maand kwaaltjes. En elke maand weet ik het zeker. En elke maand word ik gewoon ongesteld. Meestal zo'n uur na een irritant maagdelijke test. Herkenbaar? Maar ik heb, gezien mijn temp, niet echt hoop. Maar ja. Mens moet wat, en die testen liggen me aan te staren.
Nu snap ik je slogan: think pink.... uhhhh voor mijzelf is het niet herkenbaar..... (ben een van de gelukkige uitzonderingen..) nou als je het gevoel hebt dat je wil testen dan doe je dat toch....
@ Seth: positief denken is wel een motto voor mij, anders zou ik echt ellendig worden. Maar het blijft een feit dat ik enorm last heb van alle hormoonschommelingen tijdens mijn cyclus, waardoor ik van alles voel. Om gek van te worden soms. En als ik dan ongesteld word baal ik een paar dagen flink, neem ik er een lekkere borrel op en begint het hele circus weer van voren af aan. *zucht*
Fijn dat je zo positief blijft.... ik geloof ook in positief denken.... (maar ik heb makkelijk praten...) Ben benieuwd naar je test morgen..... ennuhhh dat je dat borreltje mag laten staan... die drink ik dan wel op.... (op je zwangerschap)
hey pina, heb wel al beide kwaaltjes gehoord bij zwangeren, maar ik wil je geen valse hoop geven hoor
Goedenavond dames! Heb even teruggelezen, jee wat een hoop gekletst! Seth, ik heb me rot gelachen om sommige van jouw berichtjes hahaha. En stressssss........teste.s...........test........ ZVDH, hoe ist gesprek met je man gegaan? Kon me je reactie helemaal voorstellen hoor! Bah! Babii, ik ga voor je duimen dat alles in orde is! Pina, je gaat nog steeds goed! Liesben, ook voor jou blaas ik nog even: pffffffffffffffffffffffff! Sammie, waar ben je? Nog steeds zo beroerd? All, wij hebben gigantisch in de file gestaan. Wat ben ik blij dat ik daaaaaaaar niet woon zeg. Op alle ringen rondom A'dam hartstikke stokvast. Echo werd als eerste gedaan door een dame daar. Ei (links natuurlijk!) stond op springen! 21mm. Baarmoederslijmvlies was niet zoals ze het normaal zou vinden rondom een ovulatie. Ze wilde eerst zelfs niet gaan meten, het was geen mooie doorlopende streep namelijk. Later heeft ze het toch gedaan toen kwam ze op 6.6mm......tja, net niet voldoende he. Dus ik had die oestradiol pillen bij me ter verbetering van het slijmvlies die heb ik direct in de auto in genomen. Hoop dat het nog wat helpt. toen heb ik gebeld met het fert.centrum, of ik nu toch of toch niet (heb gezegd dat ik echt geen doc voor het hoofd wilde stoten) pregnyl moest hebben. Werd me gezegd dat de ene doc er een voorstander van was, de andere dus niet. Die laatste had ik dus deze cyclus. Nu was de andere doc er, daar gingen ze het aan vragen. heb nogmaals gezegd dat ik het echt niet meer wist of ze het er nog over wilde hebben op het moment zelf of dat de doc het echt niet wilde, wil natuurlijk niemand voor de kop stoten.... ik werd teruggebeld; doc2 vond mijn slijmvlies nog te dun en ik moest maar blijven spuiten????? Ik zeg maar mijn eisprong komt morgen waarschijnlijk, hooguit overmorgen. Moest ik niet morgen terug, maar vrijdag. Ik zei ja maar ik moet toch niet doorspuiten NA mijn eisprong? Hmmmmm........dat had doc gezegd. Nu, heb vanavond nog gespoten maar ik weet niet hoor. Wat vinden jullie? Ik hoop dat die slijmvlies pillen snel aanslaan! Beiden zijn we total loss, wat een reis. Oja, vergeet ik te melden. Er komt een hysteroscopie, mocht onder narcose, maar omdat ik al zo'n troep van medicatie in mijn lichaam heb wil ik het toch nog een keer proberen zonder. Krijg dan wel plaatselijke verdoving. 19 januari was er nog een plek,maar ja, dan heb ik waarschijnlijk weer net een eisprong gehad. Dat kon dus niet. Nu moet ik over twee weken bellen voor een afspraak begin februari. Heb verder geen hele gekke dingen gehoord dat ze iets zagen oid. Wel had ik een knik in mijn baarmoeder en hij lag wat gekanteld. Vroeg of dat een probleem was, maar de echoscopiste zei van niet. Gelukkig maar. Het slijmvlies is dus het probleem bij mij lijkt het...
Loe... Hoop dat die slijmvlies-pillen dan idd snel werken.... hoeveel moet slijmvlies eigenlijk zijn...?? Toch raar dat die artsen niet op een lijn liggen... en dat je dan als patient ook nog allebei krijgt... dat is toch verwarrend..?? Stem het dan iig op elkaar af... Ik kan je geen antwoord geven op je vraag... fijn dat je dat onderzoek onder narcose mag.... begin februari... hopelijk is het dan niet meer nodig...
hoi seth! ik doe t niet onder narcose hoor, probeer het toch eerst met plaatselijke verdoving..... slijmvlies hebben ze t liefst vanaf 7 mm, liever nog meer.
Liesben: ik begrijp helemaal wat je bedoeld. He hormonen gaan te keer en heen en weer en je hebt allerlei kwaaltjes en toch wordt het een ongesteldheid. Dit is een reden, waarom ik dus niet ga denken dat ik zwanger ben. Ik kwam van de week (zgn net van de ongesteldheid af) met bepaalde kwaaltjes te zitten, toen dacht ik "Ehm, nu kan het gewoon niet eens zo zijn dat ik zwanger ben en ik voel nu ook vaaaaaaaan alles. Ben er op gebiologeerd denk ik. Heel lastig. Lastig pakketje. Loe: Goh wat een dag zeg. Niet normaal meer. En idd belachelijk dat de artsen niet op één lijn zitten. Dat maakt onzeker. (En ook wel een beetje pissed toch :x). Er wordt gewoon met tijd gespeeld als of jij aaaaaaalle tijd hebt. Jammer jammer jammer, dat ze daar ook zo te werk gaan. Toch?! Kan je het niet direct opschrijven en het de volgende keer face to face zeggen, hoe verwarrend dit is en dat je het niet meer wenst dat het op deze manier gaat? File, ja file dat is wel bekend en ik ken de sluip routes en jij niet, dat is het beduvelde, al ontkom je er niet altijd aan. Hoop voor jullie dat joe toe op tijd waren. Wat een gestress bij elkaar Loe. Baal baal baal. Én BALEN voor je :x Zijvandehoek:Mees is heel erg verdrietig geweest vandaag. Echt helemaal uit zijn doen. Zooo zielig. Ik zie bobbels in zijn kaken en zoals ik al eerder heb aangegeven, denk ik dat er kiezen onderweg zijn, maar dat kan zoooo lang op zich laten wachten eer deze door zijn. En verder denk ik dat hij ook last heeft van zijn laatste MG-prik. Hijvandehoek: reageerde gelukkig goed. Hij zei tegen mij: "Verspil je energie niet in zaken zoals deze". Hij heeft van de week zijn moeder aan de telefoon gehad (ja zij claimt, maar dat gaat stapje voor stapje iets beter) en mijn man heeft ook al tegen haar gezegd, dat hij het idee heeft, dat er een draadje los zit in zijn hoofd". Dat was zoooooo fijn om te horen. Ik heb gezegd, dat zijn vader het op deze manier alleen maar moeilijker maakt om contact te maken. Dat snapt hij van de hoek. Oef gelukkig. Ik ben nl bang dat hij dat wel van mij verlangd. En ik heb daar geen zin in. Ik ben wel ONWIJS moe en heb hoofdpijn. Wat een kaartje al niet kan doen pfff, maar het is natuurlijk een langlopend verhaal he. Ben niet achtelijk natuurlijk
AFSPRAKEN 16-12-'09: Zijvandehoek Rijnland ZH - FA 's ochtends; 16-12-'09: Babii, uitgangsecho (kijken of cystes weg zijn en akoord krijgen om te starten met spuiten), afspraak bij de gyn maken voor OK (HSG onderzoek); 17-12-'09: NBroen afspraak met gyn over de te lange cyclussen 17-12-'09: Pina: 1e afspraak Gyn; 27-01-'10: Zijvandehoek: LUMC - FA; NOD LIJST 26 - 12 Skatjuh87 22 - 12 Pina 82 27 - 12 Zeehondje 28 - 12 Maranka en Loe 04 - 01 Yaraah 08 - 01 Seth, Sammie 11 - 01 Jopa1000 30 - 01 NBroen DATUMLOOS december: DATUMLOOS januari: Zijvandehoek ONS EIGEN TEMPSTOKJE TESTMARATHON: Mijn afspraak voor morgen aangepast en ingekort. Laten we het kort houden voor betere overzicht, anders hebben we straks elle lange verhalen Oja, Loe ik heb je afspraak voor vandaag eraf gehaald meis.