Goedemorgen! Pfff waar een geklets! We hebben vandaag nog niks weer gehoord van oma.. ik denk eind van de middag pas.. Maranka en ZvdH, verveelde jullie je gister Loedinnetje, jouw temp ziet er goed uit, wanneer moet je progesteron prikken? Maranka, hopelijk test je gewoon wat later positief, het kan nog meis! Sita, kaartje ziet er goed uit! Merels, succes in je volgende ronde! *zwaait naar zussie!*
zucht....... ja krijg je he?? als je net weduwe bent en dan half jaar later zwanger blijkt te zijn..... mensen veroordelen nou eenmaal snel... Zit trouwens tussen zoon en dochter 2 jaar.... dus zo snel is dat toch niet??!! nu zou het minder schelen.... Ach als dat mens nu wat zegt... zeg ik gelijk: "ach het gat stond toch nog open....".....
Seth: Laat die mensen maar lullen. Jij denkt tenminste aan anderen toch, daar moeten ze maar eens aan denken. Sammie: Ja Maranka en ik waren behoorlijk aan de klets ja . KNUFFEL, vanwegen je oma meis. Fijn weer even wat van je te vernemen. Maranka: Ach, wij bleken ook een reputatie te hebben in het vorige huis van Hijvandehoek . Werd per brief medegedeeld. Wij maakten te veel lawaai ... en dat was niet van de muziek. Sterker nog, ze dachten dat het onze buren waren hihihi. Toevallig stonden wij op het punt te verhuizen. We hebben ons rot gelachen.
ZvdH, de oma van hubbie, maar bedankt Hier wel 3 dagen ongi geweest, lekker kort! en maar 1 dag in de ochtend spotting en sindsdien niks meer Ik heb trouwens om 15.00 FM.
Heeft toch wel wat zo'n reputatie maar om er nnu om te gaan verhuizen Andersom: Hmm weet niet of ik er wel zo blij mee zou zijn als ik mijn buren elke dag zou horen piemelen..
Succes dan he vanmiddag. Fijn dat je zo'n korte ongesteldheid hebt gehad. De spanning gaat weer beginnen. You never know. Tja, en mijn oma is ook Hijvandehoek zijn oma hoor Bedoel het goed
Loe verdorie ik heb het gemist. Het is natuurlijk wel sjips als ie daar zou hebben gezeten, want dat zit toch weer een dag verder van het klussen af, maar je weet nu wel dat als je die temp mee telt waar FF de kruisjes laat en dat is dan niet stiekem helemaal naar dag 16. Dat is toch ook een prettig weetje. Plus dat wanneer je het kaartje zonder die temp, naast het kaartje met die temp legt, dat je toch echt goed een temp stijging ziet vanaf dag 16. Die ene temp geeft je toch stiekem een berg info he?
Ik heb hem niet ingepland De FA zei ik verwacht rond 11 Januari je menstruatie en dan maken we een afspraak op 18 Januari..
(gadver.... zitten de bovenplinten van de keuken er niet bij...... .. kan ook nooit goed gaan he?!... En die verkoper is er niet.... kunnen we daar morgen weer achteraan, maar dan is de monteur er niet..... zucht, zucht...) moest ff kwijt...
We waren trouwens zaterdag naar Duitsland geweest, we hadden nog geen eerste pakje, en toen ik dit pakje zag, wist ik dat ik hem mee moest nemen (C&A Duitsland) Bekijk bijlage 44300