Als ik zo naar je tempkaartje kijk, heb je vergeleken met de rest wel een ander en mooi kaartje Nog even wachten met testen Maranka, who knows.
Heey meid, kan alleen je testjes zien en je tempkaart in je album.. Maar die zien er echt helemaal top uit! die laatste test is idd een superknaller ... wowwww.. had je die met ochtend of middag urine gedaan?
Heb niet terug gelezen maar zie dat je je temp hebt veranderd van vandaag, denk dat je nu de goeie temp te pakken hebt meid, toen ik nog tempcorrectie kon doen en ik mn temp een uur te vroeg had genomen, deed ie m ook 0,1 graad omhoog gooien. Morgen heb je hopelijk een wat rustigere ochtend .
Stoere knul hoor die Mees! erg leuk de foto's. Hier zijn de laatjes ook niet veilig. En het mandje met uien ook niet. Eén voordeel. Ik hoef mijn uien bijna niet meer te pellen. dat heeft Jasper al voor me gedaan. Hoe ik me voel Zij. Pff weet het niet. Af en toe voel ik mijn borsten. Maar af en toe ook een steekje hoofdpijn. En een vleugje misselijk, maar dat zal wel tussen mijn oren zitten. Met mijn temp zo ziet mijn kaartje er nog hoopvol uit. Zit ineesn te twijfelen of mijn ei niet later is geweest, maar dat zou helemaal niet kloppen met mijn steken in mijn lies. En dan is er ook niet goed geklust.
Zijvandehoek en Sammie: dankje wel. Moet nog 1 ronde wachten dan kunnen we weer verder Sammie: Mooi pakje en jasje Winnie the Pooh is altijd leuk, en het kan zowel bij jongens als meisjes ! Hoop dat je het gauw kunt uitproberen
Dank je wel Trishka. Ja mooi kaartje he, maar die heb je wel tussen de andere kaartjes zien staan misschien. De laatste test is rond 18u geaan . Ik moest het doen, terwijl net het stroom uit was gevallen. Ik heb altijd van die eigenaardigheden.
HIhihi leuk verhaal van die uien . Als ie klaar is met schillen, moet ie zeker wel huilen Hopenlijk vliegen de dagen voorbij en heb je een goed resultaat meis. We duimen allemaal.
En Seth, balen zeg dat de keuken plinten niet geleverd zijn. Dat is best een hoop ergernis. Sterkte met de zooi meis.
Dank je lieverd! Eerst morgen maar weer afwachten. En nee hij huilt dan niet. Maar het huis ruik wel uierig.
Hey meiden! Ik ben vrijwel niet online geweest afgelopen weekend. We hadden logees uit Parijs! Wel ben ik dus toch echt ongesteld geworden *snik*. Hoe is het hier? Heeft iemand een korte samenvatting voor me?
AFSPRAKEN 18-01-'10: Sammie: Fm, uitslag uitstrijkje 26-01-'10: Loe: uitslag uitstrijkje ( hopen op PAP1 ) 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp NOD LIJST 20 - 01 Maranka 24 - 01 Zeehondje, Roses 28 - 01 Skatjuh87, Loe 12 - 02 Jopa1000 14 - 02 Sammie88 21 - 02 Babyproject DATUMLOOS januari/februari: ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka Nod toegevoegd (Maranka: pas jij weer paginanummer aan? Thnx!)
Maranka: je temp chart ziet er goed uit!!!! Nbroen: jij ook ongesteld geworden :x Wanneer is jouw NOD? Ik vind dat wij beiden onze pendels gaan waarmaken deze maand Loe: ziet er goed uit! PFFFFFFF *blaast temp hoog* Tinkywinky: nog even volhouden die hoge temp! *blaast* PFFFFFFF Wanneer denk je dat je NOD is? Hoe is het met onze zwangere dames? Gaat alles nog voorspoedig?
Goedemiddag! allemachtig wat een hoop teruglezen. ZVDH, wat ben jij zwanger zeg! Haha. Nee meid, ziet er geweldig uit,zowel je kaartje als je testjes! Maranka, zo dat ziet er beter uit zo je tempkaartje. Ik heb echt nog veel hoop voor je. Enne......op welke heen en terugweg heb je gezwaaid? BP, zwaaaai! Balen dat je ongesteld geworden bent. Sammie, wat een lief pakkie!!! Wel hopen dat ie/zie niet te grote voeten heeft! Maar heeeeeeeel schattig. Zo, ik net schoenen gehaald. Ga ze niet meer aandoen nu zijn zomerschoenen (nette) en altijd als ik ze thuis aanpas doen ze hartstikke pijn oftwel: loe draagt ze nooit meer. Moest helemaal naar zwolle of die anderen die ik had gekocht terug te brengen en nu dus deze meegenomen. En je raadt het al: ik ga niet nog een keer terug!! Dus ze gaan mooi de kast in en van de zomer zie ik het haha. Labforumulier heb ik opgehaald! Ga ik woensdag prikken. Hopelijk vrijdag uitslag. En pregnyl 5000 is vanochtend gezet. Nou, we kunnen weer vooruit. Meiden, ik ben doodsbang voor die pap uitslag. Zag de lijst weer voorbij komen. Brrrr........ben echt bang ervoor. Bah. Seth, ooooooooo meid, jakkes. Weet je, ik heb nog nooooooooooit gehoord dat alles meteen goed gaat met een keuken! Echt, dr is altijd wel wat. Heb jij niet zoveel aan, maar goed. Sterkte! Verder weet ik even niet meer.......
Hoi Loedinnetje, Sterkte met het wachten op de uitslag. Tjonge, wat moet je daar lang op wachten zeg. Maar geen nieuws is tot nu toe goed nieuws.
Ik heb gezwaaid op de weg naar Asten NB. Kwamen we over de A50 langs Apeldoorn. Dus ik heb heel hard gezwaai naar Loe!