He meiden moeten we niet een februari tempkaartjes topic openen????? Hier hele stabiele temp tot vanochtend, lijkt op ei maar test geeft negatief aan.....
Goofy, dan zullen er heel veel topics komen(denk niet dat ze hier blij mee zullen zijn8)), we hebben een nieuwe geopend omdat de oude teveel pagina's had.
Sammie, wat ONWIJS GOED nieuws zeg. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk om te lezen. Was je aan toe ook. Ben blij voor je dat je FA het goed voor je opneemt en ook concreet plannen maakt. Op de lijst, op de lijst, op de lijst, op de lijst YEAH Marankaaaaaaa, zet onze lieve Sammie op de lijst. Ik ga nog even blazen voor degenen die he nodig hebben. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Oja, Moeders voor Moeders heeft EINDELIJK gebeld. De eerste aanmelding weet zij niets van en dat gaat zij ook uitzoeken. Maargoed a.s. donderdag de 21e komt zij. YEAH Ben blij dat ik kan helpen. YEAH YEAH Voor iedereen een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel. YEAH YEAH YEAH
Eens, al mag ik er weinig meer over zeggen, want ik kom alleen op bezoek, al klets ik hier soms wel errug veel .
O, en Seth. Ik had wel eerder even mogen kijken, al heb ik je testen al eerder gezien en de foto van jezelf, maar die van je kids had ik nog niet gezien. Wat lijken ze op elkaar zeg. Heel lief.
Dank je wel alvast voor het piesen ZVDH! Ennuh: hou vol met die kolere blauwe kratten! Er komt echt ooit een einde aan haha.
Sammie ik wil je met alle liefde op de lijst zetten voor de IUI maar ik geloof dat je nog geen datum hebt toch? En wat mij betreft blijven we gewoon lekker hier kletsen hoor.
Ach, dat houd Zij wel vol hoor. Mijn doel over testjes heen plassen is nu over en mijn toverstafje ligt ook maar te wachten op ... niets. Hihi, een nieuw doel én geen verkeerde. Maranka, dat is waar, daar had ik nog niet over nagedacht. Zet je de afspraak van Sammie eer, zonder datum ervoor Hoi MyPrecious, alles goed met je, vallen de kwaaltjes nog mee?
hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
Met mij gaat het goed hoor! En mag niet klagen over de standaard kwaaltjes hoort er allemaal bij. Hoe voel jij je? Heb jij al last van kwaaltjes?
......... vond ze vorige zwangerschap juist lekker ruiken...... hahahaha vertelde het aan de mvm-vrouw.... had ze nog nooit gehoord.... hahahahaha....
AFSPRAKEN 18-01-'10: Sammie: Fm, uitslag uitstrijkje 26-01-'10: Loe: uitslag uitstrijkje ( hopen op PAP1 ) 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp 00-00-'10: Sammie: 1ste IUI ! NOD LIJST 20 - 01 Maranka 24 - 01 Zeehondje, Roses 28 - 01 Skatjuh87, Loe 12 - 02 Jopa1000 14 - 02 Sammie88 21 - 02 Babyproject DATUMLOOS januari/februari: ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka
Goed gedaan Maranka, je had je netje al bij de hand he MyPrecious: Fijn te lezen dat het goed met je gaat. En ja kwaaltjes erbij dat hoort, maar die van jou in het begin waren net ff té he Ik ben niet misselijk, soms een petit peu. Vorige week had ik nogal last van mijn maag, erg pijnlijk. Mijn darmen doen ook wat ze normaal doen met een zwangerschap OEF. Wat ik het minst fijn vind, is dat ik nu al begin met vocht vast houden. Daar neem ik nu mijn maatregelen voor. Hup, die lelijke kousen aan en zo min mogelijk zout eten. Voor de rest ben ik dol dol blij, maarja eerst nog ff wat meer zekerheid. 28 Januari mijn eerste echo.
@ Zijvandehoek, ja dat was echt té maar je vergeet het snel hoor hoe het was. Heb toevallig vanmorgen moeten overgeven, maar hiervoor al 2 weken niet en voel me ook beter gelukkig. Niet meer misselijk behalve vanmorgen dan. Spannend dat je over 10 dagen de 1e echo hebt, maar het zit vast goed . Vreselijk zeg dat je nu al vocht vast houdt echt minder. Hopelijk wordt het met je darmen straks ook weer beter daar had ik maar een paar weekjes last van gelukkig.