Maranka dat is fantastisch nieuws hoor. Morgen je NOD, heel spannend en vervelend he, dat je geen tweede streepje hebt gehad. Dat maakt onzeker. Heel heel eng is dat. Toch ziet het er nog goed uit en hopen we allemaal op een tweede streepje voor onze Maranka
Hoi Botervliegje, wat vervelend dat het allemaal zo onduidelijk is voor je. Hoeveel dagen voor of na je NOD heb je die bloedtest laten doen? Heb je er nog een laten doen? Heb je zelf nog getest? 9 januari is mijn NOD 4 januari heb ik een bloedtest laten doen en die gaf, 0,1 hcg aan. Zij zeiden daar dat dat zo weinig is, dat het al bijna weg is. Dat geloofde ik ook, totdat de meiden van hier mij wezen op dat het nog wel kan. (De test was ver voor mijn NOD natuurlijk en de meiden hier hebben meer info, dan degene die deze uitslag aan mij door heeft gegeven. Ik ben wel zwanger! Ik hoop dat het goed komt en anders met goede moed door naar de februariklapper. Sterkte
Ja ZijvdHoek, ik vind het op dit moment heel heel eng. maar ik heb ook weer heel veel hoop. maar zit wel met die nega test in mijn maag. Gelukkig vanmiddag even afleiding. Ik ga deze week 4 daagjes 4 uurtjes per dag werken.
Goedemiddag , Maranka, Hopelijk test je gewoon snel positief. Hier vanmorgen toch maar getempt en was 36,7 . Het lukte me niet in bed dus ben heel voorzichtig naar de wc gegaan om te tempen Vandaag ook nog eens slecht nieuws gehad ,eerst vanmorgen bij de tandarts te horen gekregen dat ik naar de kaakchirurg mag voor een wortelpunt kanaalbehandeling . En ook nog is afgewezen bij een sollicitatie Sorry voor ego bericht .
Kim, balen zeg dat je bent afgewezen. Hadden ze een gegronde reden? en wortelkanaalbehandeling. ENG! ! !
Nee ze hadden hierbij geen reden neergezet en ben daarom ook er direct achteraan gegaan . Ik krijg een wortelpunt kanaalbehandeling is net iets erger dan de wortelkanaalbehandeling zit er ook niet echt om te springen
Goed dat je er achteraan bent gegaan Kim. Wie weet heb je er wat aan bij een volgende sollicitatie. En...... nog steeds ENG! !
Nou hier net te horen gekregen waarom ik niet door was naar de volgende ronde van de sollicitatie . Omdat ze geen stelletjes willen hebben op de zelfde afdeling,wat ik eigenlijk discriminatie vindt . Een ander stel is daarvoor ook afgewezen. En nog een reden was dat ze de oude werkgever op hadden gebeld :xen mijn vermoeden is dat ze niks goeds over me hebben verteld Zo dat is er uit kan me hier ook zo boos om maken
Komt Hubbie vanmiddag thuis, zegt hij ja ik heb het met de baas over gehad dat ik volgende week wat later kom wegens de behandeling. Collega's luisterde mee zegt er 1 "was je serieus bezig met kinderen krijgen, hahahahaha!" Hubbie zat het hier te vertellen... ik zeg wat een opmerking! Nee een kind maak je voor de lol! Natuurlijk is het serieus.. En dan zeggen, "kunnen jullie dat wel betalen! met jouw salaris!" Bijna al zijn collega's hebben kinderen, en iedereen verdient ongeveer hetzelfde! Ik zei al tegen hubbie dat hij maar morgen moet zeggen wat een rotopmerkingen ik dit vind!
Kim, balen dat je oude werkgever geen goed woordje voor je heeft gedaan. Al een beetje over de frustratie heen?
.......................:x Zucht.... zucht... en dubbel zucht.... Waarom denk toch iedereen zich overal mee te kunnen bemoeien....???!! Gewoon iedereen maar laten lullen hoor.... collega's, familie... etc. etc..... Lekker je eigen hart volgen tis jullie leven!!! Hier zal ik ook nog wel domme opmerkingen krijgen..... (want die hadden mensen al....)
Ik ben er aardig overheen Heb vandaag me dag niet pff ..,eerder in de avond flinke ruzie gehad met me vriend dat ik alles verkeerd heb gedaan waardoor ik flinke buikpijn heb . Maar ach ik zeg altijd alles komt goed . Ben ook zo lekker eigenwijs
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Net een heel verhaal getypt en .... weg is tie. Tss. Ik ben in ieder geval heel druk bezig geweest te werken aan de foto album van en voor Mees. Via een computer programma, kan ik een eigen foto album maken en als deze af is, laat ik het foto album afdrukken. YEAH Ik heb 3 maanden af en ik heb er nog 10 te gaan, dan heb ik een foto album van zijn 1e jaar. Kicken hoor. Meiden ik spreek jullie morgen. Hoop dat er dan iets meer gekletst wordt. Maar eerst even de dinnetjes een mooie temperatuur houden. YEAH
Goeie morgen lady's. Ik ben zeer benieuwd naar jullie temperatuur? ! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Zelf heb ik een hele slechte nacht gehad. Vier maal eruit geweest voor Mees. OEF OEF, wat heeft die liggen huilen zeg. Ik kon verder ook niet meer in slaap komen. Mees zijn tweede kies staat op het punt door te komen, maar oei wat heeft hij een volume zeg. Ik heb er een goedje voor om de druk/pijn te verminderen, maar niets mocht baten. De sirene bleef af gaan. En nu zit hij vrolijk aan tafel te eten. Ik ben moe heel moe. Niet sjachie, maar wel moe