Pff ik was zo gelukkig gisteren. Liep al helemaal in de wolken. Voelde van alles. En toen gisteravond net voor het slapen gaan. PATS. Heel mijn droom weer in duigen. Slecht geslapen en vanmorgen temp nog hoog. Testen. Allebei blanco! En weer naar de wc. weer bloed bij afvegen.....En alle kwaaltjes als sneeuw voor de zon verdwenen. *ZUCHT*
Maranka, erg herkenbaar, steeds die terugval na het zien van bloed.. Nogmaals een hele dikke knuffel!!!
Zo dat was mijn klagzang want ik ben het nu helemaal zat en wil door met mijn leven! Dus...... Ongi, snel doorbreken. Lekker heftig met alles erop en eraan, zodat ik volgende maand een mooie baarmoederwand kan opbouwen waar ons ukje in kan nestelen! En ik wil een knaltest op 12 DPO!
Sammie, sterkte hoor. ZVDH, sport ze! In huis? of waar? Maranka, .....ik zou nog steeds denken. Innesteling? Gezien je temp? Ach, ik wil je ook niet irriteren hoor! (zou ik zelf namelijk zijn als iemand dat tegen mij zijn ) Maar ik bedoel, je temp is zo mooi, het klopt niet erg met elkaar he! :xMaar ik ga nu even mee met jouw gevoel, jij kent je lichaam t best, dus ik baal gigantisch met je mee meid. Knuffel. Sammeke, jij had wat gezien he? k temp even laat als maranka, zij van de hoek. Soms een kwartiertje eerder. 37.5 is de buit! Ik moest wel drie keer kijken. Jullie snappen, durfde niet nog een keer te tempen. Meteen ingevuld.
Maranka balen meid... hoop idd dat t snel doorzet dan.. KNUF! Loe spannenddddddddddddddd! Mooie temp hoor .
Loe, echt een super hoge temp!!! En nee had nog niet gekeken,zag dat onderin de site een 4de lid mistte.. En ik voelde dat hij hoger zou zijn, veel hoger wist ik niet, maar wel wat hoger! Maar dit is toch echt een hoogtepunt!
Danke scheun.O, dat is helemaal knap van je Sammie! Trishka, hoe gaat het met je? Nou dames, kan gewoon eenmalig zijn, maar dat maakt niet uit, vandaag is mooooooi.
Hahaha, ja je mag vandaag heel blij wezen hoor meid, ik hoop dat ie natuurlijk rond die temp blijft he ! Lekker op roze gaan hoor . Hier alles zn gangetje, kleine van 2 is een beetje onrustig dus ligt nu ff te slapen.. Ik zou ook gana slapen maar lukt me niet hahaha! Verder weer weinig last van kwaaltjes, alleen wat gevoelige tepels op t moment.. Had ik bij mn eerste ook dus hoop dat ik weer zo een superzwangerschap heb ... Pff nog 13 dagen tot de eerste echo, wou dat t al zover was . Nou meiden ik ga hier maar wat in huis doen.. zoooooo geen zin in ..
Goedemorgen, @ Maranka, dikke knuffel meid Ik had ook zulke goede hoop voor je, en dat is dit heel zuur. Sterkte! @ Loe, wauw Zulke temps willen we zien natuurlijk
AFSPRAKEN 18-01-'10: Sammie: Fm, uitslag uitstrijkje 26-01-'10: Loe: uitslag uitstrijkje ( hopen op PAP1 ) 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp 00-00-'10: Sammie: 1ste IUI ! NOD LIJST 24 - 01 Zeehondje, Roses 28 - 01 Skatjuh87, Loe 12 - 02 Jopa1000 14 - 02 Sammie88 17 - 02 Maranka 21 - 02 Babyproject DATUMLOOS januari/februari: ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka
Ik dacht de hele tijd dat we deze week in week 4 zaten.. maar we zitten pas in week 3! Dus week 4 1ste IUI..
En wat zeg je dan tegen Seth???!!! Sorry Seth.... je had gelijk gisteren......!!!!! (of moet ik nog ff opzoeken wat ik gisteren schreef.....)
o trouwens.... Wil hier niet mn zwangerschapverhaal doen..... maaruhhh kijk wel erg uit naar 19 februari..... mn eerste echo.. (dan pas....) en mn baarmoeder ligt beetje voor.... heb namelijk de grootte van 14 weken zwangerschap (misschien dan toch die voorspelde tweeling...) o trouwens mn temp was 37.3 vanochtend.... (denk doe het nog een keer ff...)
Goeie berichten Seth! Denk dat je baarmoeder voor ligt omdat het je derde is... 19 febr. dat is nog ver weg....