Temperatuurkaartjes 1-1-2010

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zijvandehoek, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    AFSPRAKEN
    26-01-'10: Loe: uitslag uitstrijkje ( hopen op PAP1 )
    28-01-'10: Maranka: afspraak HA
    03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp
    00-00-'10: Sammie: 1ste IUI in week 4!

    NOD LIJST
    24 - 01 Zeehondje, Roses
    28 - 01 Skatjuh87, Loe
    12 - 02 Jopa1000
    14 - 02 Sammie88

    17 - 02 Maranka
    21 - 02 Babyproject


    DATUMLOOS januari/februari:

    ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON:

    Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010:

    Seth, Zijvandehoek, Trishka
     
  2. Loe

    Loe Niet meer actief

    OMG Seth! (grapje hoor). Prachtig buikjes, inderdaad voor zo'n slanke den als jezelf. Dat wordt inderdaad moeilijk geheimhouden. Wees maar trots op je buikje!

    Maranka, ik weet t niet. Hoeveelste ronde is dit? Ik heb het idee dat jij supermooie kaartjes hebt. Heb serieus niet direct het idee dat er wat mis zou kunnen zijn.

    Sammie, hoest met oele?

    ZVDH, lekker gesport?

    Merels, haaaaaaai!
     
  3. Loe

    Loe Niet meer actief

    ik zit ook vaak tegen mezelf te kletsen (zie ik nu ZVDH). haha, je bent dus niet de enige!
    ik ga eten, honger.
     
  4. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik denk ook dat er niet veel mis is maar ik zou sowieso toch nog een keer naar de huisarts omdat ik een poos thuis heb gezeten omdat het allemaal een beetje teveel was.
    Dit is een vervolgafspraak zeg maar. Ik denk dat ik het dan eens ga aankaarten. Met de MA ronde erbij gerekend ga ik nu ronde 9 in. Ik heb 3 april '09 mijn spiraal laten verwijderen.
     
  5. Loe

    Loe Niet meer actief

    Snap m maranka. Vind het ook goed van je dat je de huisarts erover spreekt. ik zelf durf het niet meer. kon via cardioloog toen naar een bevriende psycholoog van mijn vorige huisarts, nou die gaf aan dat ik er misschien eens anders over moest leren denken over mijn situatie (eh, u bedoelt?) en ik kreeg nog huiswerk mee ook! Moeten punten opschrijven waar ik mee zat en wat mijn mindere eigenschappen waren. Ja daaaaaaaaag. Ik had al genoeg aan mijn kop. ik kwam voor ondersteuning.....ben dus niet meer gegaan. Dat was niet mijn idee van hulp. Neemt niet weg dat ik behoorlijk teleurgesteld hierdoor was.
     
  6. Loe

    Loe Niet meer actief

    Mag ik bij jullie even tetteren: ik houd mezelf voor, doe niet zo zoetsappig met je kwaaltjes (ik hou er niet zo van,heb altij dhet gevoel dat je jezelf voor de gek houdt). Maar mag ik het toch even kwijt voor 1 keer dan: komt ie, de onzin:
    - ik heb al twee/drie dagen dat ik me zo moe voel, zo weeig, zo ellendig, zo moe (had ik al gezegd), wat trekkerige buik, dan weer helemaal onderin, dan weer lijkt het meer darm), en wat misselijk, nee meer weeiig. maar vooral ellendig. Zo, dat moest er even uit. En ik ga me maar niks verbeelden, ben al teleurgesteld genoeg iedere maand...
     
  7. Seth

    Seth Niet meer actief

    Zoals jij jezelf niet voor de gek wilt houden, zo wil ik je niets aanpraten... MAAR het klinkt wel bekend....:)

    We wachten samen met je mee af....
     
  8. Loe

    Loe Niet meer actief

    danke seth, madammeke mooie buuk!
     
  9. Seth

    Seth Niet meer actief

    Maranka
    Goed dat je een afspraak gemaakt hebt, kan je altijd nog kijken wat de ha zeg, toch?
    en heb je iig al gemeld hoe dingen er met je voor staat...

    Psychologen
    je moet net geluk hebben wie je hebt... en of er een "klik" is....

    (Heb hier rondgebeld... en heb een vroegere pretecho losgepeuterd...)
     
  10. Loe

    Loe Niet meer actief

    god (sorry god), wat voelde ik me ellendig in mei, mijn eerste zwangerschap. Zaten we aan de chinees, dwz zij aten het, en ik keek ernaar en kon zo wel over mijn nek gaan. Ik moest wat eten, juist door die misselijkheid en dat zieke, weeiige gevoel, maar ik vond t allemaal zooooooooooooo vies. Pff, dat viel niet mee. Iemand anders dit ook gehad van jullie?

    Gefeliciteerd Seth! Leuk leuk leuk!
     
  11. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Jezelf gek maken.... Ben ik heeeeel goed in.
    Hopenlijk heb je gewoon gelijk en kloppen je vermoedens Loe.



    Ik heb ook al een gesprek gehad met een psych. Wilde ook een oplossing of hangrepen om er van af te komen.
    Maar kreeg het bekende advies........ probeer het los te laten....
    Ik wil het niet loslaten. Ik wil er mee om weten te gaan.

    Zo nu eerst maar weer eens naar het werk...

    Tot vanavond!

    (P.s valt mijn nieuwe banner een beetje in de smaak?)
     
  12. Seth

    Seth Niet meer actief

    hahahaha JA met dochter....
    Chinees gegeten.... terug naar huis vanuit eindhoven... en was net optijd binnen....
    en AUW chinees overgeven doet pijn....!!

    met zoon trouwens minder last van....ja, constant gevoel of je wat misselijk bent dat je te lang niet gegeten hebt.... (slap voelen)
    ook gelijk met honger wakker worden..en dan na 2 happen vol zitten...;)
     
  13. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Goed gedaan Seth!
     
  14. babyproject

    babyproject Niet meer actief

    Omdat je je niks wilt verbeelden, ga ik niks zeggen wat dit kan bevorderen.

    Afgelopen maandag was het blauwe maandag, met andere woorden: de meest deprimerende dag van het jaar. Kennelijk is de derde maandag in januari de dag waarop de meeste mensen zich treurig, neerslachtig of weemoedig voelen. Dus dat jij de laatste 2/3 dagen ellendig voelt, is helemaal niet zo raar en kan dus van alles betekenen!

    De "onzin" zijn overigens ook allemaal symptomen van PMS.

    Wat verder ook de oorzaak is: ik vind het vervelend voor je dat je je zo ellendig voelt. Niemand zou zich zo moeten voelen! Het zonnetje schijnt, het is een prachtige dag!

    Een dikke knuffel en veel zonneschijn toegewenst!

    Bekijk bijlage 44847

    PS. Ik hoop natuurlijk dat het inderdaad zwangerschapskwaaltjes zijn en dat je op je bruiloft een megadikke buik hebt ;)
     
  15. Seth

    Seth Niet meer actief

    PMS vind ik symptomen die je regelmatig hebt voordat je ongi wordt.....

    ik heb bijvoorbeeld nooit ongi pijn VOORDAT de bloeding is begonnen.... ik ga na toilet en heb dan opeens bloed bij het afvegen...
    deze keer had ik ongipijntjes ruim voor mn NOD....
    en die zonnebankborsten....

    nooit pijnlijke borsten rond NOD.... maar bij een ander is het verschijnsel van PMS....
    Je kunt niet lezen wat de symptomen zijn.... maar wel voelen wat anders is..... en vrouwen die al zwanger zijn geweest herkennen HUN klachtens vaak eerder....

    blauwe maandag?
    nooit van gehoord.... ja de uitdrukking....
    dacht trouwens dat de meest depressieve tijd rond kerst was, omdat dan ook de meeste zelfmoorden zijn......
    al zou me de derde dinsdag in september ook niet verbazen.... :D
     
  16. babyproject

    babyproject Niet meer actief

    Prinsjesdag zo deprimerend?

    Ja, rond de feestdagen ook veel depressieve mensen, maar ik heb het idee dat er dan minder mensen zijn depressief, maar dat deze wel veel erger depressief zijn.

    Blauwe maandag daarentegen is kennelijk gebaseerd op meerdere dingen: het slechte weer, falen van goede voornemens, vakanties die nog ver weg zijn, nog steeds donkere dagen en natuurlijk is de maandag voor de meeste mensen altijd al het dieptepunt van de week. En afgelopen maandag was die vreselijke mist... Bleh...
     
  17. Seth

    Seth Niet meer actief

    Vond de laatste begroting.... erg deprimerend... :D
    (was trouwens humoristisch bedoeld hoor.... hahahahahaha)
     
  18. Loe

    Loe Niet meer actief

    Ja zeg, dat wilde ik vanochtend al zeggen!!! Mooi banner, maranka! Vind m echt super mooi.

    Babyproject, dank je voor de groooooooooooooote zon!
     
  19. Zijvandehoek

    Zijvandehoek VIP lid

    8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Het is maar net hoe je in je vel zit, wat die maandag betreft.
    Ik zit zo goed in mijn vel, dat ik mij daar totaal niet druk om maak en er geheel anders tegenaan kijk.
    Een mooi gegeven voor mijzelf denk ik zo.;)
     
  20. ricmar94

    ricmar94 VIP lid

    17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    maranka zag je teleurstelling voor bij komen echt balen.
    seth mooi buikje

    hoe is het verder met iedereen??
     

Deel Deze Pagina