Hoi Loe! Het is af en toe gewoon frustrerend dat als je wel zwanger wórdt... ze verder weinig doen. Misschien kúnnen ze ook niet meer doen.... omdat andere behandelingen niet meer slagingskans hebben dan natuurlijk aantellen... maar toch... ik wil mijn zorgen met mn gyn bespreken. Ik zit nu in ronde 5 na mijn laatste vmk.... pffff... Misschien als mijn ongi straks over is, dat ik het allemaal wat zonniger zie, lets hope! Liefs Cyntje78
Mees staat de laatste dagen eventjes op twee benen . Daarnet stond hij wel 15 seconde te balansern. Echt zooooo gaaf. Oei KICKEN is dat zeg. Seth en Yaraah, ik hoop voor jullie ook dat het niet zo ver hoeft te komen hoor En het komt bij ons ook wel weer terug hoor, dat zal het probleem niet zijn. Maar nu ff niet
Ben straks wel weer terug, maar Mees moet ff in zijn bed belanden en dat kost even tijd. So, laterrrr Knuffels all
Zijvandehoek, wel jammer dat het zover gekomen is hé. hoop dan dat jullie gauw zwanger zijn en daarna weer kunnen genieten van sex, zoals wij nu nog steeds doen.
goedemorgen dames, hoe gaat het met iedereen? T is alweer n tijdje geleden dat ik hier op t topic heb gezeten maar nu plaats k toch weer ff n berichtje. Mijn temperatuur is nog lekker hoog, en ik vind dat mijn eisprong duidelijk te zien is. Ik zit nu een week na mijn ei en voel me echt beroerd. Ben al 2 avonden achter elkaar kotsmisselijk geweest ( ben ik eigenlijk nooit ) en nu vandaag voel ik me ook echt niet lekker. Kan je dit al voelen als je zwanger bent ( ik weet is heel vroeg ) of word ik gewoon ziek, kan natuurlijk ook. Iemand een idee?
Zo Skatjuh, dat ziet er al veelbelovend uit zeg Ga zo door. En ik hoop dat het een zwangerschap kwaaltje betreft. Hoe lang is jou LF ook alweer?
Yep yep en yep, maar het komt echt weer goed hoor Yaraah Daar is geen twijfel over mogelijk. Gek maar waar, we kijken er naar uit
Je kaartje ziet er idd goed uit..... tja... het blijft echt afwachten meid.... Je weet altijd pas achteraf waar je kwaaltjes vandaan komen.... Ga hier ook hondje uitlaten... hondje is ziekkies trouwens...
Ik heb werkelijk geen idee. De vorige ronde was de dag van mijn ei een beetje onduidelijk en daarvoor heb ik nooit getempt. Ik had de vorige ronde ( was ook met clomid ) een cyclus van 33 dagen. En volgens FF had ik mijn ei op dag 20, maar volgens de gyn op dag 15. Dus ik heb echt geen idee, wil 2e kerstdag gaan testen als het zover komt. Maar ik vind het gewoon raar, ik ben echt nooit ziek ofzo. En nog iets, misschien heel stom. Ik ging gister naar de ikea om babyspullen te halen, dekbedje, overtrekje, dat soort dingen ( omdat ik gastouder word ) en ik voelde me helemaal naar. Mijn man zat naar elk knuffeltje te kijken en dat was egt heel schattig maar ik kon het niet hebben. Ik weet t , t is stom
Skatjuh: Dus dat gastouder worden gaat door. Dát is al fijn te horen, want dat zou bijna niet doorgaan toch. En wat je LF betreft, daar kom je later weer achter. Lastig he als er tegen gesproken wordt. Ondertussen zit ik de oude Pfaffs te kijken
Goedemorgen, Loe, Fijn dat er een eitje op springen stond! En 6.6 is echt wel goed! Dat heb ik ook een paar keer gehad rond de 6! Zoals je al zei, niet alle artsen zitten op 1 lijn... Hopelijk is de hysteroscopie gewoon niet nodig *duim, duim!* Pffff in de file... * Vind ik altijd leuk , lekker mensen loeren * ZvdH, wat een begin van de dag pfff, gelukkig heb je nog wel snel een andere afspraak. Ik had 29 december een afspraak bij de longarts, ineens verzet naar Februari :x (door omstandigheden, dus mag niet vooroordelen hierover..maar wel erg k*t) Seth, Zie ik bij jou een ei?! * Blaas, blaas!* ZvdH, Wij doen niet meer aan verplicht klussen, geen zin, dan niet.. Meiden, wat een taal op de vroege ochtend, ben net wakker * Heeft vannacht niet geslapen door manlief zijn gesnurk nu zijn neus dicht zit..* Cyn, wij kennen elkaar al van de Nod-topic, maar welkom ook hier bij de temp topic Hoe doen ze die chromosonen onderzoek, met bloed?! Hebben ze bij ons nooit gedaan ondanks de 2 miskramen.. Meis, dikke knuffel! Ik weet hoe je je voelt na zolang strijden en niet aangehoord te worden.. ZvdH, Knappe Mees, hopelijk stapt hij ook snel door het huis heen! Lijkt mee heerlijk om dat te zien Skatjuh, in de wachtweken zie ik, spannend! En al misselijk geweest, nog spannender! * Duim, Duim!* Nbroen, Seth, en alle andere meiden, hoe gaat het met jullie?! Hier vandaag op dag 8 beland, en nog steeds bruine afscheiding :x Rot lichaam! Ovulatietest bijna positief gister! Even kijken wat hij vanmiddag doet... Temp vanochtend 36.5, dus 2 dagen koorts gehad, voel me vandaag ook stukken beter, alleen vriend is nog behoorlijk verkouden.. Hopelijk zet de verkoudheid door, en drukt mijn lichaam de griep weg Wat heb ik eigenlijk veel geschreven
@ zvdh Het gaat inderdaad door, ben alleen vanmorgen gebeld door een kinderopvang of ik interesse had in een baan, zo heb je niks en zo komt alles tegelijk. Misschien krijg ik er een gezin bij met 2 kinderen. Als dat gaat gebeuren dan kan ik echt gaan starten. Dus ff duimen, is een peuter en een pasgeborene ( nu nog niet geboren ) @ sammie de wachtweken zijn inderdaad weer begonnen en voel me op t moment echt niet lekker. Als ik me zo blijf voelen ben ik bang dat ik me niet kan inhouden om te testen.
Skatjuh, je zit al op 8 dpo! je banner loopt niet goed Had even je kaartje bekeken, en ziet er goed uit meid! Spannend!
mijn banner heb ik op dit moment alleen maar om te weten op welke dag ik zit, dus kan kloppen dat ie niet juist is. Ik hoop alleen wel dat ik me of beter ga voelen, of dat dit een goede reden heeft. Moet nog zolang wachten voor ik kan testen
Een heel verhaal Sammie, maar graag gelezen Ben blij dat het iets beter met je gaat en ik hoop voor vriendlief dat hij ook snel aan de betere hand zal zijn. Tja, nog steeds bruinig ... lastig he meis. Ik sinds vandaag geloof ik niet meer (inimini roestkleur dan he) en ik moet het niet te hard zeggen, want de dag duurt nog lang . De longarts ineens een datum ver ver weg een datum prikken. Tsss. Toch kwam het je een klein beetje goed uit toch, omdat je je eerst bezig wil houden met het zwanger worden. Toch? En ja, geen verplichte sex, dat snap ik heel goed. Wij hadden vorig cyclus dus niet echt aan verplichte sex gedaan en zouden er nu weer voor gaan, dus dat doen we ook braaf. En dan ... dan zien we wel weer. Het is een tijdig lastig iets . Ja, Cyntje ken ik ook al laaaang, maar ik zit nooit in de NOD kletstopic. Ik zit bijna altijd braaf hier En chromosonen onderzoek, die is bij mij ook gedaan, maar ik krijg samen met de in hoeverre ik de proteïne C te kort heb, de uitslagen 6 januari. O dat zegt mij dat ik nog wat vergeten ben om op de afspraken lijst te zetten Veel van ons zitten bij elkaar in den buurt he, qua CD's Kunnen we een bandje vormen