Het is goed doorgegeven. Het staat met koeienletters in mijn dossier en dat er zo gehandeld moet worden. Zelfs mijn voormalige gyn is erbij geroepen en die gaf dit ook aan. Die TRUT (sorry) weigerde het voor te schrijven. Nu heb ik net echt een klacht ingediend en wacht op een telefoontje of ik het recept krijg. Het is belachelijk, het staat notabene in mijn dossier, hou je daar dan ook aan als arts zijnde! Hier ligt nog geen sneeuw hoor (blij toe).
Loe; jeetje nog doorspuiten bij een ei van 21 mm. Ik krijg mijn pregnyl al als ei rond de 17 of 18 mm is!!! En mijn slijmvlies is dan ook niet echt super dik hoor. Rond de 6 dan ongeveer volgens mij. dan heeft het nog twee dagen om te groeien na de pregnyl. Sorry hoor meid, ik wil je met dit verhaal niet nog onzekerder maken. Ik hoop gewoon dat jullie eigen geklus deze keer een keer ver genoeg mag gaan zwemmen!!!! babii; wat een rare gyn zeg. Kon zij niet in jou dossier kijken dan? En elkaar weer allemaal tegenspreken wat betrefd het slijmvlies. Ik vind het allemaal maar raar hoor. Aan de andere kant, fijn dat de cystes weg zijn! Krijg je volgende week wel een fm??? Ik heb wel een 'eigen' gyn. Maar met de fm's en iui's e.d. heb ik bijna altijd een ander. Bij ons in het ziekenhuis zijn zo'n 6 gyns en dat gaat eigenlijk altijd goed. Daar ben ik nu wel erg blij om, zeker met de verhalen die ik hier elke keer lees. Jammer dat Zoetermeer voor jullie een beetje ver weg is!
Goh Babii, dán is het helemaal achtelijk. Goed dat je een klacht in gaat dienen. Dit is echt té stom voor woorden. Balen balen meis en jou tijd én energie worden hierdoor verspild. Zucht zucht zucht. Nogmaals, heel naar voor jou en je manneke Hoi Zeehondje: Ja het lijkt maar niet goed te komen he met sommige artsen en ZH-en en dan ook nog dat tegenspreken jach Bah. Ze zouden harder aangepakt mogen worden naar mijn idee. Of uberhaubt aangepakt worden. Fijn dat die 6 bij jou wel goed samenwerken Hoe is het met jou Zeehondje? Goed gevoel over de IUI? Zoetermeer is niet zo ver van ons vandaan (als ik de auto tot mijn beschikking heb, maar dat is dus niet het geval). Als Mees vrij kan lopen, dan gaan we naar Zoetermeer, omdat daar een hele goede speciaal voor kinderen, schoenenwinkel zit. Zijvandehoek: Gaat wel hier in het Rijnland, omdat het te lopen is. Ik ben nu wel voorbereid, dat scheelt weer, maarrr het is altijd weer afwachten. Eerst maar zien hoe het gaat lopen.
Hoi MyPrecious: Nou je hebt weer lekker leesvoer NOT Hoe is het met jou? Ga je nog steeds lekker? En en en ... en vertel. Oops, en weg is MP En daar is Nijntje. Onze happy bijna 17 weken Nijntje
Ik lees hier echt fantastische verhalen (NOT) over ziekenhuizen in het algemeen en gynaecologen in het bijzonder. Ik heb gelukkig een aardige gyn. Alleen de gyn die het HSG deed was een enorme hork. Lag ik daar met alle instrumentarium in den doos, schijnwerper erop...en wat doet die eikel? Die neemt doodleuk even zijn telefoon aan. Ben denk ik nog blij dattie geen koffie ging drinken. Maar ennieweej. Ik wacht op bloed hier. Ik heb feestje (verjaardag schoonzus) straks. En ben eigenlijk van plan gewoon aan de wijn te gaan. Na die negatieve test vandaag op 14 dpo heb ik toch geen hoop meer. Heb ook flinke buikpijn, rugpijn en hoofdpijn. Maar nog geen bloed. Damn. Iemand een idee hierover?
Liesben Je menstruatie heeft gisteren je gemopper gelezen over dat het altijd doorbreekt een uur naar je maagdelijk witte test en denkt we wachten nog even???!! Zo te horen komt het er dus aan.... Denk dat je helaas gewoon aan de wijn kan gaan..... sterkte.. ofja proost...
Babii, wat ongelooflijk irritant zeg! Sorry als ik het zo platvloers zeg, maar met 3 mm word je ECHT niet zwanger hoor. Ik zou toch direct aan de bel trekken bij je eigen gyn zodra het mogelijk is en anders een klacht indienen. Dit kan niet hoor. afspraak is afspraak! Je moet, als je slijmvlies 4 of 5 mm blijft vlak voor de eisprong, oestradiol krijgen voor je slijmvlies. De meeste gyns houden toch echt een minimum van 7 mm aan. Ja, er zijn heus wel uitzonderingen die met vijf mm zwanger zijn geraakt, maar dat is niet gangbaar. Dikke knuffel!
Dat heb ik gelezen toen Liesben. Aso aso asociaal. Wat dat drinken betreft, ik kan je geen advies geven. Jij moet doen, wat jij denkt dat kan op dat moment. Waarschijnlijk heb je gelijk en kan je best een wijntje drinken en zal je wel ongesteld worden. Maar ik heb wel vaker gehoord dat je best nog + kan testen ná 14DPO. Jij voelt het zelf het beste aan. In ieder geval veel plezier vanavond and enjoy.
@ Zeehondje, ik moet 23 december weer voor een FM. Wel logisch, want ik spuit Gonal F, dus moet heel goed in de gaten worden gehouden . Ik heb ook ALTIJD me eigen gynaecoloog, maar nu is ze toevallig met vakantie (zij is wel me nieuwe, omdat me eigen lieve, geweldige gyn met pensioen gaat), maar een geweldige vrouw. Alles stond in het dossier, het is gewoon een dom wicht! Sorry voor de woorden, maar dit walgelijke mens heeft het me al een keer met Clomid geflikt toen me gyn dus ook vakantie had. Bah bah bah!!! Maar goed....... Het is goed gekomen: YEAH!!!! IK HEB MIJN MEDICATIE OM MIJN BAARMOEDERSLIJMVLIES TE VERDIKKEN!!!! Mijn voormalige gynaecoloog is even opgebeld door de assistente en die zei gelijk VOORSCHRIJVEN! Wel zooo lief dat hij me altijd herkent (oo wat baal ik dat hij met pensioen gaat :x).. Dus ik heb me pillen binnen. Ben weer happy En mijn gyn die belt maandag voor de HSG. Mijn voormalige gyn vond dat niet heel noodzakelijk, maar het moet wel gedaan worden. Hij zei: we gaan eerst zorgen dat we je slijmvlies oké hebben. Zodra dit gebeurd is gaan we de HSG doen... I LOVE HIM! Meiden, bedankt voor jullie lieve steun altijd! Ben er erg dankbaar voor !!! PS me toverstafje is kapot
Fijn babii! Super blij voor je! hehe........... All, dank u very mug voor de super ei EN super slijm dans!!!
Ik ben ook wel erg blij hoor! Krijg Progynova. Iemand ervaring mee? Loeeeeeee je moet klusser de klus
Ben erg benieuwd naar mn temp morgen..... Heb net om 18.00 uur getempt... (jajajaja telt niet) maar temp was 37.8 ... erg hoog lijkt me voor geen ei.... niet?? Tempen jullie wel eens sávonds??
o gelukkig ben ik niet de enige.... Scheelt dat dan ook voor of na ei...?? Volgens mij zat ik voor mn ei vorige ronde rond dezelfde tijd maar op 37.2..... nouja... ik zit te speculeren... hahahahaha ik wacht morgen wel af....
Seth, normaal voor mijn ei maximaal 37.4 na mijn ei maximaal 37.9 Volgens mij de laatste tijd 37.7 omdat ik ziek ben