Babii, in elk geval niet zelf gaan slikken hoor. Ze mogen pas gebruikt worden bij follikels die tenminste 14-15mm zijn. Ze houden namelijk de eigroei tegen! Daarom, die van 14-15mm gaan zeker doorgroeien, daarvoor niet. Dus je moet een echo krijgen rond dag (bij cyclus van rond de 28-30 dagen) 10-11-12 om te kijken hoe het ermee staat...... bij mij waren ze dus nu te laat. Bij dag 10 (7 dagen aan het spuiten) nog niks geen eigroei, bij dubbele dosering daarna na vier dagen ei op springen! tja, en toen had ik geen afspraak, pas vrijdag dus. Toen ik dus gisteren hoorde dat mijn ei 21mm was, heb ik in de auto die pillen nog ingenomen......
Wat apart dan Loe, want heb 21 pillen meegekregen en moet er 1 per dag! Ik ga morgen even de gyn bellen, want ga inderdaad niet op eigen houtje dit slikken...
o das wel bijzonder ja. Zou inderdaad even bellen. ZVDH, ik hoop ook dat het raak is zeg, pfff....... HEb nu dus voor vrijdag een afspraak staan, maar dat heeft toch helemaal geen zin meer als ik mijn ei al heb gehad! Wat vinden jullie?
Hoi meiden, Het komt er nog steeds niet van om hier te reageren Ik ben al blij dat ik het andere topic een beetje bij kan houden Maar ik wil even laten weten dat ik nog steeds alles meelees, en ik vind het heel erg rot dat het voor velen van jullie allemaal zo moeizaam verloopt en dat bepaalde ziekenhuizen/gyneacologen blijkbaar niet mee werken :x Dus ook heel veel sterkte voor iedereen in de mmm, lijkt me zó zwaar! En een dikke knuffel voor alle meiden hier! En trouwens, hoi Liesben Balen van de negatieve test! Hopelijk heb je snel duidelijk! Liefs Mosa PS Voor wie wil kijken, ik heb nog wat nieuwe foto's in mijn album gezet.
goedemorgen allemaal, aaah Mosa wat een schat hier temp schommelend Liesben balen van je nega test hoor Seth: hoe gaat het nog met je temp, ei al geweest?
Mogge allemaal. Mosa: Prachtige foto's en al een maand en een dag oud. Het gaat zoooooo snel Dat je niet veel tijd hebt om te lezen én te reageren is niet meer dan normaal hoor. Je hebt heel veel dingen aan je hoofd. Je leven is behoorlijk veranderd. Heel veel geniet plezier Liesben: Oi oi oi, balen. Heb je wel genoten van de verjaardag? Loe: Het is wel laat vrijdag, maar ik zou toch gaan. Wie weet wat voor informatie je lichaam toch nog geeft. Het lijkt mij dat zij moeten weten waar ze mee bezig zijn toch (al begrijp ik ook heeeel goed, dat het vertrouwen hierin soms erg bemoeilijkt wordt, als je ieders verhaal al hoort met die vreemde artsen). Hoe dan ook, je blijft in die rottige afwacht positie staan. Ik ga nu ff de tempen checken. En ik: Ik heb een zware nacht gehad en veel te weinig slaap. OEF ben errug moe hoor. Om 5.15u ben ik er voor het laatste uit geweest en toen heb ik snel nog even getempt 36,5. Maar dit is niet betrouwbaar, dus ik zet maar geen temp in FF.
p.s. wat kan er toch een verschil in lichaamswarmte zitten he. Als ik de tempkaartjes van jou Loe en die van jou Yaraah vergelijk. Ik ik, zit er weer tussen in
Wat een naar verhaal trouwens over het Braziliaans jongetje van 2 jaar. Er zijn 50 naalden in zijn lijfje gevonden Hoe kunnen mensen zoiets doen Ik word daar dus letterlijk misselijk van.
Goedemorgen! ZVDH, mijn temp is hoog doordat ik langer slaap dan jullie hoor, denk dat lichaamstemp niet zo heel veel uitmaakt, als ik ook om zeven uur op zou staan. misschien is ie dan wel lager nog zelfs dan die van jou! Maar als je het goed vindt, probeer ik het maar even niet uit haha........ Yaraah, van harte gefeliciteerd met je baan! Ik ook slecht geslapen, kon gewoon niet in slaap komen. Zeg, ik heb jullie er niet over gehoord, maar hier ligt dus een dik pak sneeuw en it's still snowing! Bij jullie? Mijn temp is helaas best wel laag gebleven en ik heb nog steeds pijn bij het ei. Nou weet ik dat het ei langzaam kan verschrompelen maar ik hoop wel dat ik een eisprong uit mezelf krijg! Zit m best wel een beetje te knijpen, er hangt veel af van morgen..... oja, of ik moet gaan, ik weet niet hoor. zal het er vanavond nog over hebben met loeman.
Yaraah gefeliciteerd met je baan....?? Ennuhh denk t niet...(??) maar hoe ik dan in godsnaam aan die pijnlijke borsten kom.... misschien mn vriend maar ff vragen wat hij snachts allemaal wel niet doet Mijn temp ligt ook wat lager als eerste tempronde... maar toen tempte ik om 07.00 uur... nu rond 06.10... hier ligt nu eindelijk sneeuw.... en gelijk dolle pret.... pup wordt ook helemaal gek...
als je ei dan nog niet geweest is, dan is het zeker op komst... mijn (.)(.) doen ook zeer in vlagen dus hoop dat het mijn ei is...
Yaraah, gefeliciteer meid. Heel fijn voor je En Loe, ook hier ligt sneeuw, misschien nog niet zo veel als bij joe Loe, maar het ligt er en dat vind Zijvandehoek wel gezellig. Als het er vanmiddag nog ligt, ben ik benieuwd wat Mees er van vindt. Toen hij net geboren was zijn we hier boven aan de dijk meteen het ijs op gegaan met de kinderwagen. Ik dacht toen het direct te doen, want het was lang geleden, ijs en er ook nog op kunnen schaatsen enzo. Mees weet er uiteraard niets van, maar toch. Ik weet toen ook nog wel dat ik Mees net naar buiten reed en er een sneeuw vlokje op zijn tong belande. Zo'n lief gezicht en zijn eerste ontmoeting met sneeuw En Zijvandehoek, moet aan de slag om Mees beter de nacht door te laten slapen en ik moet er niet direct uit gaan als hij huilt. Hij moet leren zelf in slaap te vallen. Mama raakt zo nl uitgeput, dus ... tijd voor verandering.
Hey meiden ! Hoe is het met jullie allemaal? Hier is nu alles weer op orde. Zal even int kort vertellen wat er allemaal gebeurt is.. Het is uit gegaan tussen mij en mijn vriend. Heel veel gebeurt gehad. Veel geregel enzo. Nu heb ik sinds heel kort een nieuwe vriend. En ben weer helemaal gelukkig. Het is allemaal erg snel maar zo goed gelopen. Ben sinds lange tijd weer echt gelukkig. En dan geeft me moed. We zijn natuurlijk net samen, dus waarschijnlijk ga ik weer aan de pil. Voor mij nog een dilemma. Hij wil ook kinderen maar nu nog niet. En met condoom vind hij geen optie hihi.. Dus het is nog even afwegen. Ben nog niet aan de pil. Vorige cyclus was netjes op tijd. Dus als het goed is was er een mooi eitje ! Hopelijk gaat het met jullie ook allemaal goed?! Liefs !
hoi Butterfly. Ja je hebt idd wat voor de kiezen gekregen. Gelukkig ben je nu weer op je pootjes terecht gekomen en voel je je al weer een heel stuk gelukkiger