Goeiemorgen iedereen, zoals sommige van jullie al weten zijn gister die verdomde duiveltjes gekomen grrrr. Op naar een mooi begin van het nieuwe jaar, 14 jan is mn nieuwe nod dus ben benieuwd wat mn temp gaat doen.. Dat we allemaal op roze gaan in 2010!
Goedemorgen! Ik snap niks meer van mijn temp. Heb beroerd geslapen vannacht, had kramp in mijn been. Om 01.00 uur hebben wij nog een gigaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantische spin gevangen (ik had nog nooit zo'n ding gezien, was echt terrified) en om half drie ongeveer sliep ik. Ik denk niet dat mijn temp anders 37.3 was geweest, maar 36.9.............ik snap het niet meer. Geen ei gehad?
AFSPRAKEN 17-12-'09: NBroen afspraak met gyn over de te lange cyclussen 17-12-'09: Pina: 1e afspraak Gyn; 18-12-'09: Loe FA (waarschijnlijk eisprong al geweest); 22-12-'09: Skatjuh87: Checken voor eisprong 28-12-'09: Zijvandehoek: Rijnland ZH - FA; 31-12-'09: Cyntje78 Bel afspraak voor bloeduitslag; 06-01-'10: Zijvandehoek: Bloed uitslag: chromosonen- en proteïne C te kort onderzoek. 27-01-'10: Zijvandehoek: LUMC - FA; NOD LIJST 22 - 12 Pina 82 26 - 12 Skatjuh87 27 - 12 Zeehondje 28 - 12 Maranka en Loe 04 - 01 Yaraah 08 - 01 Seth, Sammie 11 - 01 Jopa1000 14 - 01 Cyntje79 30 - 01 NBroen DATUMLOOS december: DATUMLOOS januari: Zijvandehoek ONS EIGEN TEMPSTOKJE TESTMARATHON: 26 december: Loe Eindelijk de lijst weer gevonden (pag 34) Even aangepast, want we zijn alweer een paar dagen verder. Loe ga jij nog vandaag? En zo ja, succes he Nbroen: hoe is het verlopen bij de gyn? Pina82: the same, ben jij nog naar de gyn gegaan?
ZVDH,ik ga niet, heb net afgebeld. Ben zo suf als een dooie pier en nog steeds sniffig. Die spin was gigantisch. Inclusief donker zwarte poten 9-10cm. Gatverdamme. Zag m zonder bril vanaf de keuken in de kamer zitten. Mijn ei komt niet meer, dit is het. Hoop wel dat ik een eisprong gehad heb, maar deze temp snap ik helemaal niets van.
Hihi voor jou heel groot. De mijne is een stuk groter, de mijne heeft al een lijf van 9cm, zonder de poten meegerekend. Maarja, jij kijkt er nu eenmaal angstig tegenaan. Van de week heb ik Mees lid gemaakt van de bibliotheek en kreeg ik een kleine rondleiding. Gingen we zgn 'enge' boeken kijken. Dat vind Zijvandehoek wel interessant, maar de eerste foto stond weer een spin. "Duh", zeg ik verontwaardigd, "Het zal weer niet zeg, nee dit boek vind ik niets voor hem. Hier worden de kinderen weer bang gemaakt voor spinnen". Het is maar wat je geleerd wordt he. Nou Loe beterschap dan meis. Ben je nog heppie met het feit dat jullie gaan trouwen? ben je al een beetje plannen aan het maken? Ik hoop dat het goed zit met je ei meis. Duim duim duim duim duim én PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf
p.s. Ik hoop dat mijn temp vanaf morgen omhoog gaat en hoog blijft, misschien heb ik weer eens een normale cyclus. Ik voel mij alweer blij van binnen, maar ach er kan nog zoooo veel gebeuren. Zoals je merkt is het vertrouwen al aardig weg, maar de hoop is nog daar.
Ik hoop ook dat je snel een ei krijgt ZVDH! Zou mooi zijn. Ja, ben zeker heppie. Weet alleen nog niet goed wat te regelen. Trouwdatum is vastgezet en 27 jan. gaan we naar het gemeentehuis met kopieen van de getuigen. Dus die moeten we in ons hoofd hebben voor die datum. Maar ja, een jurk? Nu al? Als ik nou heeeeeeel misschien zwanger blijk, dan pas ik er in augustus niet meer in? Taart willen we misschien wel bij de hema bestellen, heb je allemaal lieve kleine taartjes. Of een ijstaart in augustus. Maar ja, dat hoeven we nu allemaal nog niet te regelen denk ik. Net als de catering.... Dus eh..........jij nog een idee wat wij zouden moeten regelen evt? (heb er niet zoveel ervaring mee he, met trouwen hahaha)
Tja Loe, ik heb daar ook geen ervaringen mee. Ik ben ook niet getrouwd. Hijvandehoek is er een beetje benauwd voor, maar hij heeft mij gezegd te willen trouwen als ons tweede kindje er is. En wat je allemaal nog moet regelen, dat zal nog genoeg zijn, wat dacht je van uitnodigingskaarten. En zo nog wel wat, maar het is maar net, hoe uitgebreid je het wil maken. En jurk, wil je echt een trouwjurk dragen? Aan mij moet je het misschien maar niet vragen, want als ik ga trouwen gaat dat totaly anders, dan anderen denk ik. En ik hou het sober met wel 's avonds een leuk feest en dan lekker ff weg van iedereen En dan de mooiste duiken gaan maken, want wij zijn duikers dus.
Het is NOG geen weekend hoor. Waar is iedereen En Sammie: die 'zwanger worden' capsules he, toen jij ze begon te slikken, is toen direct je cyclus veranderd? Hoe is ie met je meis?
Goeiemorgen tis hier momenteel vechten om de laptop.. dus ff snel... en ego... vanochtend... 36.9 Als ik die ene rare hoge piek uitvink... (van die onrustige nacht.. in een vreemd bed.. en niet precies weten hoelaat ik getempt had...) heb ik gewoon al een kruis... grappige... als dit klopt... zou ik als ik alleen op de groene dagen van persona sex zou hebben gehad.. dus ook zwanger kunnen zijn... heb namelijk groen licht gehad t/m dag 9....... misschien dan toch niet vreemd dat mn borsten zeer doen..... maarja... ik wacht nog even de komende dagen af....
Mijn man die vecht 's avonds om de lap en daar wordt hij zooooo moe van, dat ik al weet wat ik voor mijn verjaardag krijg . Het liefst wil ie 'm nu geven, maar dat wil ik niet. Ik wil mijn cadeau echt pas op mijn verjaardag krijgen
Tja... dan is het wel een heeeeeel goed anticonceptie middel.... maaruhhhh wil je even kijken op mn kaartje kijken, want denk je???
Goedemorgen! Seth, dat zal een lekker vroeg eitje zijn Loe, nog een hoop te regelen van de bruiloft zie ik ZvdH, Ja mijn cyclus was die maand meteen korter. Hier gaat het een stuk beter vriend is nog wel erg verkouden. Alleen vanochtend opgestaan met hoofdpijn Grmp :x
Zou met recht een vluggertje zijn Seth Ik hoop het voor je. Hebben jullie allen al gezien, dat er ONWIJS veel zwangeren in de maand december zijn. Dat is wel ff een record van de afgelopen maanden zeg. 20 zwangeren t.o. 36 ongestelden
Het zou zomaar kunnen Seth, we hopen het he Ja Sammie, dat is toch wel een gaaf vitamientje dan Ik hoop dat mijn cyclus nu ook kort is, maar daarentegen hoop ik wel dat mijn LF iets langer is, of eigenlijk voorlopig (8 mnd ofzo) niet ophoud. wisten jullie trouwens dat 'vitamine' in het Zweeds VAGINA betekend