Ja jij waarschijnlijk vlugger dan 8 januari. YES YES YES, wij gaan hier allen ONWIJS ONWIJS twee strepig worden
Mees is wakker. Ik ga hem uit zijn bed halen. Hem zijn boterham geven en dan gaan wij lekker naar buiten de sneeuw in. YEAH YEAH
tjeetje... zit nu te kijken als ik echt mn ei zo vroeg heb gehad... kan ik al voor de kerst testen...
Zat helemaal fout joh... ik zou dan 29 decemer kunnen testen... en zit hier nu te janken... als het nu raak zou zijn... (en heb vroeg ei gehad) is het wel heeeeeeeeel bijzonder.... Toen ik namelijk bevallen ben van mijn zoontje... hebben ze mn oma gevonden.... Ze is niet gelijk overleden, maarr was niet meer onder ons..... ze heeft mijn zoontje dus nooit gezien..... mijn dochter is op 13 januari geboren.... Met mijn neef.. hoopte mijn oma dat deze op 13 januari geboren zou worden, omdat het haar vaders verjaardag was..... Zowel haar kleinkind.. als haar achterkleinkind (mijn dochter is op deze dag geboren) 29 december als ik dan zou kunnen testen.... is de verjaardag van mijn oma!!!
Meis, we zijn je ei-gepraat niet zat. Zou lekker zijn. We hebben het hier allemaal over een ei toch En ... laten we eerst even voorzichtig zijn. Eerst ff kijken hoe het de komende dagen gaat worden meis. KNUF en HUG
Ah Seth, wat een bijzonder verhaal. Ik hoop het voor je meid, dat je die dag positief mag testen hoor! All, ben zo bang dat ik geen ei heb gehad.....
Goedemiddag allemaal, ik kom vlug es binnenwippen. Seth meid wauw je ei al gehad. En zo bijzonder je verhaal van de 29e december. voor de rest niet terug kunnen lezen. Heb tijd tekort vandaag.
@ Loe, ik hoop dat je snel je ei vindt meissie. Maar je ovulatietest was toch positief of heb ik nu iemand anders in mijn hoofd? @ Seth, wat ontzettend bijzonder meis! Ik hoop van harte dat je een mooi vroeg eitje hebt gehad en hartstikke zwanger bent. Dat zou een prachtig cadeau zijn. @ ZvdH, wat goed dat je ovu test al 2 strepig wordt! En nu maar zorgen dat er een giga eitje zit en dan klusser de klus.
Sorry hoor meiden, maar ik lees hier niet meer alles mee. Gaat allemaal een beetje te snel, haha. Maar toch een paar reacties; sammie - jeetjes zeg, zou wel even schrikken zijn geweest denk ik. Werken de medicijnen goed? butterfly; wat fijn voor je zeg, dat je alles weer helemaal op orde hebt in je leven. Nog één moeilijke beslissing nemen, wel of niet weer aan de pil. Lijkt me wel raar. Sterkte met de beslissing en heel veel geluk gewenst. liesben; veel geluk gewenst alvast voor 2010! loe; leuke bril zeg! Ik moet ook weer eens op zoek naar een nieuwe. Heb voornamelijk lenzen in, maar als ik thuis kom of 's avonds gaat vaak de bril op. En die is wel leuk, maar heeft geen ontspiegeling in de glazen (was wat goedkoper). Maar dat is toch wel handiger. en dat filmpje, echt schattig én grappig Had je nou vandaag nog een fm???? ZvdH; waar kan je dat zien? Hoeveel zwangeren en hoeveel ongestelden per maand? seth; jee zeg, zou idd vroeg zijn, nu al je ei. Maar je kaartje ziet er nu wel naar uit. Even morgen afwachten denk ik.
Babii: Ik heb geen ovu-test gedaan meis, het is een wens voor ons allen om twee strepen te hebben, dus zwanger te zijn. Dus neen schat ik weet nog van niets Zeehondje: Dat kan je zien bij NOD lijst December, ken je die nog niet? Daar kan ieder zich op de lijst zetten, wat de verwachte NOD dag is en dan kan je aangeven of je zwanger bent ja te nee. Eigenlijk net zoals het lijstje hier, alleen dit lijstje is nog erg pril, dus er staat nog geen roze op De maanden hiervoor was er meer rood dan roze en dat is nu echt wel anders Nu wij nog. Laat allen van deze topic maar twee strepen scoren vind je niet.
Hai Zeehondje! Hoe gaat het na de iui? Denk je al iets te voelen of voel je niets, maar.........hoe voel je je? Thanx mbt de bril. Ist best leuk he! Babii, ik had inderdaad een positieve ovutest. Dik positief. Ik snap dit dus daarom ook niet....heb net nog even ovutestje gedaan. Hij is heel goed zichtbaar maar zeker niet zo donker als de posi ovutest van eergisteren. Ik hoop ontzettend dat mijn temp morgen hoger is na een fatsoenlijke nacht slaap. Ik vond het ook heel gek dat mijn temp gisterenavond 36.9 was en een keer 37.1. Normaal is mijn temp na ei s avonds rond de 37.4/5/6.....dus vanavond maar even meten. Meten is weten he. Zeggen ze. Sammie,wo bist du?
Ha Sammie, daar ben je! Heerlijk gegeten (eet alleen vanavond ivm loemanneke koopavond): een frikandel, een kroket met mosterd op brood, schepje rundvleessalade en drie hele cherry tomaten. Daarnaast een glaasje melk en twee oestrogeenpillekes. Wat een maaltijd! Heerlijk!
@ ZvdH, ooooo sorry, schaam me dood. Soms moet ik eens leren lezen hoor . Hoe gaat het met kleine Mees ? En hoe voel jij je verder? Mijn toverstokje is kapot .... En zit nu al op CD ehm. Ik weet het niet eens (erg he). @ Loe, misschien heb je een vertraagd eitje meis, of er moeten er meerdere springen. Ik duim heel hard voor je dat morgen je temperatuur giga gaat stijgen . En duim nog harder voor een beebje . @ Sammie, jummie lekker he! Ik heb dat ook gegeten vandaag .
Oh natuurlijk, daar staat die lijst. Toen ik laaaaaaang geleden hier voor het eerst kwam schreef ik daar altijd! Ga daar zo eens even kijken. En tja, ik voel helemaal niks. Heb het idee dat m'n boobs weer een beetje 'pijn' gaan doen. Maar dat heb ik de andere keren ook na de iui gehad. Vanaf dag 9 ongeveer (dat is morgen) en dan zo'n vier dagen. Hopelijk blijven ze nu een keer pijn doen en is dat een goed teken!