Mwhahahhaha ladies! IK was jullie aan het zoeken..... Mag ik er weer bij komen (al temp ik niet meer )???? Liefs
Lieve Loe dinnetje, Ik wil je onwijs veel succes wensen morgen en ik hoop echt dat het allemaal meevalt qua pijn. Zal aan je denken! En denk jij aan jezelf. xxies!!
goedemorgen dames, deze ochtend ook nega test dus wat er ook was, het is weer verdwenen. ach ja op naar volgende ronde hé
Goedemorgen, Goed idee, een nieuw topic! En dat deze maar meer vruchtbaar mag worden dan de oude de laatste tijd! @ Loe, heel veel succes en sterkte vandaag! Hopelijk valt het een beetje mee! Ik denk aan je! @ Sammie, fijn dat jullie nu in ieder geval iets meer weten! @ Yaraah, wat rot dat je waarschijnlijk een vmk hebt gehad Knuffel! @ Ricmar, kom je nu wel goed uit met deze cyclus, nee zeker? Dan na deze cyclus weer verder? @ Zeehondje, fijn dat je de IUI weer achter de rug hebt, en succes met wachten! @ knuffel voor de rest en een fijne dag allemaal!
goedemorgen Mosa, ja wel balen van de vmk, maar het is wel zo date ik nu weet dat ik zwanger kan raken. dus gaan we deze ronde extra ons best doen
Goeie morgen allemaal. Nieuwe ronden nieuwe kansen nietwaar. We kunnen wel wat nieuwe positieve krachten gebruiken nietwaar YEAH. Hier uiteraard saai. Vandaag een beetje spotting, dus morgen zal ik wel klaar zijn met die rode vlaag denk ik. Loe, voor straks veel veel sterkte he. Wij zijn allen in gedachten bij je hoor Loe. KNUFFEL
Goedemorgen! Hier nog steeds zwaar ongi bah! Seth,nog gelukt met je wii spel ZvdH, ja je kan beginnen op de eerste dag van je ongi, maar een paar dagen later maakt niet uit. Loe, succes meid! Hopelijk valt het mee! * Heeft zo'n hekel aan een Gastroscopie* Zeehondje, mijn duimen draaien dat het 3 maal scheepsrecht is! Babii, natuurlijk mag je meepraten! Nbroen, mooi kaartje! Ricmar, voor je het weet zit je in het nieuwe jaar, hopelijk schiet de tijd nu snel voor je op! Yaraah, succes in je nieuwe ronde! * Zwaait naar Mosa!*
Hoi Sammie, Tja, zwaar ongi. Dát stadium ben ik gelukkig weer gepasseerd. Maar dan is het weer lekker schoon voor de nieuwe vruchtbare ronde . Dan is dit waarschijnlijk je ergste dag zeker Sam? Tuurlijk ook zwaai zwaai naar Mosa. En .. hoe is het nu om de fles te geven? En ik ... ik heb sinds gisteren besloten verder mijn studie af te maken en uit te breiden . Zodat als ik na het krijgen van een tweede kindje + ca twee jaar thuismama te zijn. Direct aan de slag kan (voor halve dagen dan). Ik heb er zin in en weer de kracht voor. YEAH.
ZvdH, Ja de 2de en 3de dag zijn het ergst, daarna is het zo gestopt (zit nu op de 3de). Fijn dat je weer zit hebt gekregen in de toekomst! Hopelijk bereik je wat met je opleiding en toekomstplannen! Ik wil ook heeel graag weer werken, maar mijn arts keurt me steeds weer af..
Goeiiiiiiie morgen....!!! Heb gisteren ff gevochten met guitar hero 5..... We hebben de Wii nu net 2 weken ofzo... maar wilde gelijk die er gelijk bij hebben..... ff lekker mee blerren... ennuh spelen, maar tis wel ff wennen hoor.... maarja.. Nirvana ging lekker...!! Loe... succes vandaag!!!! Mn temp vandaag 36.6.... ennuhh eerste test persona gehad (dag 6) Vind dat eigenlijk zo'n onzin met een ei van rond dag 20.... maar iig groen licht... Dus vanavond maar eens klussen voor de the fun.. want bloeding is nu echt weg... ennuhh.. we moeten het gat toch open houden
Wij hebben ook een wii, echt super leuk! Wij hebben hem omgebouwd, en een paar honderd spellen op een harddisk staan en die aangesloten. Dus altijd genoeg keuze Seth, dat gat moet zeker open blijven
He meiden, Lang geleden heb ik hier ook wel eens meegeschreven. Maar ik werd zo onrustig van dat getemp (de maand dat ik zwanger was zei FF zelfs dat ik geen eisprong had ) . Helaas vond de gyn (waar we afgelopen maand wat vruchtbaarheidsonderzoeken hebben gedaan) het wel nodig om mij weer een maandje te laten tempen. Ik moet zeggen dat ik zelfs vind dat ik een mooi kaartje heb nu! Ik voel natuurlijk ook weer van alles, maar heb mezelf een mooi dwangbuisje aan laten meten om die laatste week rustig door te komen. Maar ik dacht: kom, laat ik mijn kaartje eens showen hier. Klik op mijn banner als je wilt kijken. Zo niet, even goede vrienden hoor.
Lieben Ziet er zekers goed uit.... dippie.. en daarna weer weer mooi hoog...!!!! Spannend hoor.... en tja.. die dwangbuis.. pfff ververvelend he die laaaaaange laatste wachtdagen....
Ja he? Dankje. Ik heb zelf mijn ei maar vastgezet, want FF bleef schuiven tussen CD 17 en CD 18. En ik ben de baas over mijn eigen eieren, dus ik heb de knoop maar doorgehad en hem op CD 17 vastgezet .... Ik heb op CD 15 een follikelmeting gehad, en er zat een mooi follikel van 2x2 cm.
Ja, dat dipje.....word ik ook zo nerveus van. Hoeft niets te zeggen natuurlijk, maar toch... Dus ik heb een eigengebreid dwangbuisje aan. Lekker warm, het word koud het weekend
hihi... nou wil jij hem over een paar dagen... (EN JE HEM NIET MEER NODIG HEBT MET JE ++ TEST) even opsturen naar hier...!!! Al moet ik zeggen dat het ondersteboven ophangen... ook wel wil werken... maarja niet zo warm..... pfff al zit ik nu in de ik-wacht-op-mn-ei-dagen......
Hoi Liesben, Ziet er goed uit hoor, je kaartje. Ik hoop voor je dat je de temprust een beetje kan vinden hier. Fijn dat je erbij komt En Seth, ja dat heb ik ook gehad, de test op de 6e dag . Dat vond ik ook onnodig, want het zegt helemaal niets. Ik heb ergens gelezen (moet je ff kijken bij PERSONA Index), dat er soms de 6e of 7e dag wordt gevraagd, en dat deze test niet persé gedaan hoeft te worden. Waarom, weet ik niet meer. Moet je ff kijken dus. En ja Sammie, ik vind de rust EINDELIJK weer. Ik zou voor mijzelf gaan beginnen, maar ik bleek dus zwanger te zijn en lichamelijk, maar ook geestlijk, was het toen niet handig om voor mijzelf te gaan beginnen. Ik kan mijn examens in 4 jaar bij elkaar sprokkelen, dus dat is fijn.