Loe Nee persona geeft nog niets aan.... ennuhh... Dag 18 lijkt me toch kloppen.. gezien je temp.. en ovutest... of was het geen test van 1-2 dagen dat je ei moet springen.... (of zie ik het nou verkeerd...?)
ja maar seth............ei was op dinsdag al 21 mm........dan kan ie toch nooit pas vrijdag gesprongen zijn.......zou ie 27mm zijn. Da's een overrijp ei..... dat menstr.kalender. werkt bij mij niet? Mijn email adres is al bekend bij hen? En dan vraag ik om nieuwe code, en ontvang ik niks op mijn hotmail. Zucht....
heb nu alle info weggehaald, zet ie kruis op dag 18. Ik vind t er persoonlijk heel raar uitzien jullie? Want dan staan al mijn tempen van voor de eisprong boven de coverline, en is mijn coverline horizontaal ook een graad lager dan dat ie normaal is.
Waarschijnlijk ontvang je hem in je "spam".... dat gebeurde bij mij ook..... hmmm tja daar had ik dan weer niet over nagedacht.... weet niet.. hoe een ei groeit..... of ook een "Pauze" ingelast kan zijn.... en daardoor een latere eisprong.....
Mijn ei sprong toen het onderzocht werd (de eerste keer in het ziekenhuis) ook pas veel later. Ei was 21 mm en gyn zei dat ie dus snel zou springen. Pas een paar dagen later had ik temp verhoging. Dus of een langzame groei of een groot ei net als Sammie. Daarom twijfel ik soms ook wel of ei 40 uur na pregnyl bij mij wel gelijk springt of pas later. Vorige keer tempverhoging pas een dag daarna namelijk. Onzekerheid is balen hè?!
dank u voor uw ei-groei ervaringen! Nou we zullen morgen afwachten. Ga morgen toch progesteron prikken, hoe dan ook. Ik heb nog steeds geen mail ontvangen van menstruatiekalender???
hey dames, sorry ff een egoberichtje. Ik ben enorm nerveus voor morgen, dan moet ik weer naar het ziekenhuis. Ik ga vragen aan de gyn of ze een echo wil maken om te kijken of er al iets te zien is. Misschien weet ik dus morgen al of ik zwanger ben ja of nee. Omdat mijn gyn niet zo begripvol is, zeg ik haar gewoon dat mijn buikpijn te erg is en ik wil weten waar t aan ligt. Leugentje om bestwil noemen ze het toch. Ze verzuimen al in zoveel dingen dat mij lijkt dat ik dit wel mag vragen. Of is dit heel raar?
Skatjuh, zou geen buikpijn zeggen denk ik......maar vorige keer werd je bij 37.2 ongesteld zie ik in je kaartjes. Wil je het dan nog niet even afwachten? (hoop natuurlijk wel dat je zwanger bent)
Loe: Heel goed wat je allemaal gaat vragen. Zo neem je iets meer onzekerheid weg en daar zijn die artsen toch voor of niet. Het is hun beroep, dus je mag zoveel vragen als je wilt. Vindt Zijvandehoek Seth: Wat die Menstruatiekalender betreft, die kreeg ik idd ook heel laat. Een dag later ofzo. Niet slim van hen. Oh het is voor Loe bestemt DUH Voor de zieken: Beter beter beterschap Goh wat een ei-informatie zeg, jammer dat ik het meestal allemaal vergeet. Maar ach, als ik het wil weten vraag ik het gewoon hoor Daarnet zou een vertegenwoordiger komen voor offerte op te maken van onze trap, die wij bekleed willen hebben. Door het weer gaat het vandaag niet door, maar morgen. Aangezien ik Mees eten aan het geven was en ik vond dat hij zo'n saaie bloempotkapsel heeft, ben ik zijn haar zelf gaan knippen (ik heb vroeger in het uitgaansleven veel gedaan, al ben ik geen kapster, blok-head knippen ben ik heel goed in). Mees heeft (op zijn nek na, want daar was geen tijd meer voor (geen geduld meer en zijn boterhammetjes waren op) nu een blok-head (denk maar aan Madness haar ). En daarna lekker in de douchebak lekker wassen (vind hij SUPER leuk). Schone kleren aan en hoppa. Staat hem erg leuk hoor.
ZVDH.... Wij willen natuurlijk graag een foto van mees en zn nieuwe look.... nouja... ik vraag t namens mn dochter
Haha, ja dat gaat nu niet gebeuren. De externe harde schijf ligt boven, die moet ik nog ff aansluiten. Ik ga in ieder geval NU een foto maken, maar zoals ik al verteld heb, het is nog niet af en er zit nog geen gel in zijn haar, dus is zijn blok-head zelf nog niet in zicht. Ik ga wel mijn best doen Seth
hahahaha lig helemaal krom hier. Ik wil wat wax in het haar van Mees doen, maar dan ziet hij dit als spelletje en gaat dan als een speer door huis heen kruipen en lachen. Als ik hem dan bijna beet heb en mijn hand door zijn haar haal, dan draait hij wel weer en zit alles weer plat. Nouja, je moet er bij zijn laat maar zeggen. Het is hier heel gezellig
Snappen jullie deze.... deze is mn VIP pagina... met precies dezelfde gegevens ingevuld en staat ook op Advanced.... 2b38ab Ovulation Charts
Blijkbaar krijg je valse gegevens als je geen VIP wordt. Beetje aso vind je niet Ik heb trouwens ook geprobeerd een ander adres te gebruiken, maar NOTHING Ach, ik probeer het van de week wel eens op mijn gemak. YEAH RIGHT op mijn gemak Met Mees
Weet waar t probleem schort... had het eiwitslijm... daggie later staan... (maar twijfelde al of het eiwit was... zie mn berichtje hier van donderdag...) als ik het waterig maak.. wat ik dus in eerste instantie had verschijnt het kruis weer..... misschien zit ik daarom soms te klooien met FF... dat ik slijmsubstanties door elkaar gooi..... vullen jullie dat trouwens in...? of is alleen temperatuur misschien beter...?
Raaar... *zoek verklaring* Had je op je "normale" FF account niet ook je vorige cyclus ingevuld? Oh maar wacht! De chart van je handtekening geeft nu ook hetzelfde kruis als je VIP!