Temperatuurkaartjes 1-1-2010

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zijvandehoek, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

Met... zonder... belangrijkste is dat je die iig "al" hebt... en je hebt gelijk zonder slijmvlies heb je er niet veel aan...:(
    maar je hebt iig één probleem minder....:)
    (positief denken..... )

tja van mij had de sneeuw ook wel minder gemogen....
    ofja.. vind het prachtig... maar zit met het practische probleem, dat ik er niet met de wagen doorkom ... en moet de hond uitlaten...;)

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha, nou de hondjes vinden het heerlijk de sneeuw. Zelfs me kleine zieke hondje rollebolt in die sneeuw. Ze heeft amper haar, dus geef haar altijd een jasje aan :D.

Jaaa en dan sta je daar met je pumps, half blote voeten in die ijskoude sneeuw.

En dan niet te vergeten dat ze ons boerengehucht niet bestrooien, dus dat het 1 grote glibberige gevaarlijke boel is. Hou echt iedere keer me hart vast als er een oud vrouwtje langs komt lopen..

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Maar eh .. er bestaat ook iets als moonboots ;)

Wie gaat er nu met pumps naar buiten .... ja ... Babii :p

Ik hoop voor niemand tegenslag met die sneeuw, daar is natuurlijk geen ontkomen aan.
    Maar ik vind het HEEEEEERLIJK echt HEEERLIJK.
    Beter dan die *ucki*g regen is niets.
    Dit ziet er gezellig uit.

Ja met de kar van Mees door het sneeuw lopen valt niet mee en ook ik ben bijna op mijn plaat gegaan. Maar het is voor de rest prachtig. :D

4. Seth

Seth Niet meer actief

Zo lopen is wel leuk.... maar de kinderwagen MET kiddyboard is er geen doorkomen aan...
    mn stafford pup van 40 kilo wordt door het dolle van de sneeuw..... heb absoluut geen grip.... dus lijkt wel een arreslee, ipv kinderwagen... :D

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Whhaah ja ZvdH, dat is Babii inderdaad ;). je kent me al goed genoeg :p.

Maar ja, kan niet dikke schoenen aan onder een net pak :p

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Maar zeg nou zelf. het is misschien wel een gedoe ... maar hoeveel jaren (behalve vorige jaar dan) hebben we niet zonder sneeuw gezeten en met veel regen regen en regen.
    En nu prachtig uitzicht. Mooie foto's maken, kaarten maken van de mooie foto's e.d.
    Sneeuwbal gooiende kinderen, sleetjes met kids erop.
    Leuk gezicht hoor. Ik vind het jammer dat Mees nog net niet zelfstandig kan lopen, want ik had hem graag in het sneeuw gezet en gespeeld.

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ja hoor dat kan wel ;) of het mooi staat is een tweede, maar staat in ieder geval beter dan een Babii in pak, zonder benen :D

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    mwuhahahahaha ja datis zeker zo... kan beter in me skipak naar het werk gaan ;).

YEAHHHH IDEE!!!

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Neem je je hond mee naar je werk dan?
    En je kan je moonboots toch meenemen!
    Of net als in de Donald Duck, tennisrackets :D

10. Loe

Loe Niet meer actief

Hahahaha!

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Whahaha, nee me pumps waren naar het werk :p.. De hond heeft buiten gerollebolt ;).

Haha kan me hond ook aan de slee doen en hoplaaa gaan met die banaan :D. nee zonder gekheid :p Dat is dierenmishandeling hihi

@ Loe, meis ff een vraagje, dikt jouw slijmvlies met 1 tablet goed aan en hoe dik is je slijmvlies normaliter?

12. Loe

Loe Niet meer actief

wat zijn julie hier aan het 'dollen'!

Babii, het verschilt, het is ook nog niet zo vaak gemeten.Maar in een cyclys een keer 4 mm en een keer 5.5 mm. Nu de laatste keer,zonder dat ik nog pillekes slikte, 6.6 mm. Ik neem er twee per dag, begin ongeveer 3 dagen voor de eisprong. Het verdikt wel, ik kwam bij die keer van 5.5 mm op 7mm uit.

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat is zeer netjes Loe :D. Ik heb inmiddels weer giga steken in mijn buik, dus de eitjes zijn waarschijnlijk weer bezig :D.

Nu nog het slijmvlies ;).

Meiden, ik ga lekker slapen...

Liefs

14. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Mogge,

36,4 hier, dus weet niets niets :p

15. Seth

Seth Niet meer actief

Goeiemorgen,

hier weer 36.9..... het tweede streepje van mn persona test begint wat donkerder te worden.... dus wellicht ei onderweg...

Vanavond iig niet aan de klus.... vriendlief is met de voetbal weg....(uiteten en stappen) dus die komt rollend thuis....(denk ik):D

zvdh...
    zucht... fijn zeg....;)

16. Loe

Loe Niet meer actief

ZVDH, je gaat goed. ik voel het. Zie je je eigen temp.........je gaat in de lijn naar beneden. HEb ook steeds het gevoel dat het bij jou zomaar ineens raak kan zijn. Sorry als ik daarmee te direct ben, maar ik heb daar gewoon zo'n gevoel over.

Seth, toch lijkt op je kaartje alsof je een mooi ei hebt gehad?:(

Mijn temp is gezakt. Ondanks dat dat stomme FF er een ei in ziet, omdat ik posi ovutest heb ingevuld (anders zet ie mijn ei op dag 18 ga ik vandaag progesteron prikken en zul je zien dat ik geen eisprong heb gehad. Ik baal er goed van. En helemaal toen ik gisteren de post kreeg, waar in een brief zat van prenatal of ik mijn blije doos maar op wilde komen halen want het was tijd...........snik. Ik was zo verdrietig he......

17. Seth

Seth Niet meer actief

loe....
    oooooooo meid.... wat ontzettend hard voor je...!!!!!
    (weet nog dat ik zoveel post kreeg na overlijden van mn vriend, ook kerstkaarten..;), kan me dus wel voorstellen hoe het voelt.....:(
    en dat in combinatie met nu je temperatuur.....
    Meid, een dikke knuffel......

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Seth: 36,9 én je rechter streepje van de Persona wordt donkerder.
    Dát zijn goede tekens Seth.
    Lekker dat je mannetje ff de deur uit is toch ;), kan je lekker ongestoord achter je lappie :D

Mijn mannetje zit er hard aan te denken van baan te veranderen.
    Hij kan hier zijn kunnen niet kwijt en dan is ie dood ongelukkig.
    Echter als hij een baan zoekt, waar hij wel weer gelukkig van wordt, is hoogstwaarschijnlijk een baan, waarbij hij ook naar het buitenland moet.
    Dus ... je snapt 'm al, minder thuis.

Loe: Mm:( wat onwijs naar voor je Loe, ik dacht dat er zoizo een bewijs moest zijn van geboorte, om zo'n doos op te halen.
    Maar dat maakt het niet minder erg, wat ik zeg.
    Ik vind het heel vervelend voor je.

Welk dagdeel ga je je progesteron spuiten?
    Wish you luck girl :)
    Duim duim duim duim duim

19. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Loe:
    Datgene wat je spuit kan toch ook de ovu-testen beïnvloeden?
    Dan is het misschien toch helemaal niet gek, als je ei op dag 18 is geweest en dat je nu een innestel dip hebt??

Ja misschien snap ik er de ballen niet van hoor.
    Ik hoop dat ik je niet een rot gevoel hierdoor geef,
    want dát is niet de bedoeling.

Loe over mijn curve:
    Je bedoelt dat mijn curve in zijn geheel langzaam naar beneden gaat!
    Ja dat zie ik ook. Natuurlijk hoop ik 36,4 is op zich ook heel laag voor mij, maar toch ben ik zoooo voorzichtig met positief denken, want ik geloof er nog niet in hoor.
    Tevens ben ik dood op doordat ik er té vaak uit moet 's nachts, dus daarom zullen mijn temps niet altijd correct zijn.
    Vannacht ben ik er geen een keer uit geweest en dát is heel fijn, maar het maakt mij nu niet minder moe, want ik ben GEBROKEN (zoals ze dat bij ons wel eens zeggen).

Uiteraard hoop ik dat jou gevoel het bij het rechte eind heeft, wat het zomaar raak zijn betreft. ;)

20. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Lieve dames,

Ondanks dat ik hier niet meer zo vaak ben, wil ik jullie wel een heel gezond en vooral vruchtbaar nieuw jaar wensen.. en uiteraard goede Kerstdagen!

Deel Deze Pagina