AFSPRAKEN 24-12'09: Babii, FM bij de gyn 28-12-'09: Zijvandehoek: Rijnland ZH - FA; 31-12-'09: Cyntje78 Bel afspraak voor bloeduitslag; 06-01-'10: Zijvandehoek: Bloed uitslag: chromosonen- en proteïne C te kort onderzoek. 27-01-'10: Zijvandehoek: LUMC - FA; NOD LIJST 22 - 12 Pina 82 26 - 12 Skatjuh87 27 - 12 Zeehondje 28 - 12 Maranka en Loe 04 - 01 Yaraah 08 - 01 Seth, Sammie 11 - 01 Jopa1000 14 - 01 Cyntje79 30 - 01 NBroen DATUMLOOS december: Loe DATUMLOOS januari: Zijvandehoek, Babii ONS EIGEN TEMPSTOKJE TESTMARATHON: heb m weer gevonden
Spannende dag voor Pina. Dit is haar NOD dag! Seth: Wat wilde ik ook alweer zeggen Nah, ik weet het niet meer. Komt zo wel weer denk ik ... Oh nee, heb je al opgemerkt dat mestruatiekalender (afkorting staat zo niet op zijn plaats mk), veranderd is. Heb ik ook geschreven in het onderwerp wat je hierover geopend hebt. Skatjuh: Ja ik was je voor
AFSPRAKEN 24-12'09: Babii, FM bij de gyn 28-12-'09: Zijvandehoek: Rijnland ZH - FA; 31-12-'09: Cyntje78 Bel afspraak voor bloeduitslag; 06-01-'10: Zijvandehoek: Bloed uitslag: chromosonen- en proteïne C te kort onderzoek. 27-01-'10: Zijvandehoek: LUMC - FA; NOD LIJST 22 - 12 Pina 82 26 - 12 Skatjuh87 27 - 12 Zeehondje 28 - 12 Maranka en Loe 04 - 01 Yaraah 08 - 01 Seth, Sammie 11 - 01 Jopa1000 14 - 01 Cyntje79 17 - 01 Babyproject 30 - 01 NBroen DATUMLOOS december: Loe DATUMLOOS januari: Zijvandehoek, Babii ONS EIGEN TEMPSTOKJE TESTMARATHON: Mezelf ook maar even toegevoegd... Ben benieuwd of het klopt. Laatste twee cycli waren korter resp. langer dan 36 dagen...
@ Skatjuh, vergat jou helemaal! Sorry ... Meis ben blij dat je eindelijk een aardige gynaecoloog had... En nu maar duimen hihi . Een zwangerschap kunnen ze ook nog niet zien met 3 weken en zoveel dagen . En zelfs met 4 weken nog niet. Met 5 weken kunnen ze pas een vruchtzakje zien... Spannend meid ik duim onwijs hard voor je . @ Seth, nee hier zie ik niet tegenop. Hoop gewoon dat ze DE oorzaak vinden en het verhelpen . Het is ook onder narcose, dus minder eng haha. Moet wel 7 januari bij de narcotiseur komen ... AFSPRAKEN 24-12'09: Babii, FM bij de gyn 28-12-'09: Zijvandehoek: Rijnland ZH - FA; 31-12-'09: Cyntje78 Bel afspraak voor bloeduitslag; 06-01-'10: Zijvandehoek: Bloed uitslag: chromosonen- en proteïne C te kort onderzoek. 25-01'10: Babii: Operatie laparascopie 27-01-'10: Zijvandehoek: LUMC - FA; NOD LIJST 22 - 12 Pina 82 26 - 12 Skatjuh87 27 - 12 Zeehondje 28 - 12 Maranka en Loe 04 - 01 Yaraah 08 - 01 Seth, Sammie 11 - 01 Jopa1000 14 - 01 Cyntje79 30 - 01 NBroen DATUMLOOS december: Loe DATUMLOOS januari: Zijvandehoek, Babii ONS EIGEN TEMPSTOKJE TESTMARATHON:
babii waarschijnlijk dat hij dingen vraagt over je medisch verleden en je lengte en gewicht enzo wil weten..... dan kan hij berekenen hoeveel "narcose" je nodig hebt.....
Precies En Babii, zeg maar niet dat jij meet veel sneeuwval in je rokkie en pumps de hond uit gaat laten
Ik wil me gewicht niet eens weten :x.....!!!! Kan ik het ziekenhuis aanklagen omdat ik door de medicatie aangekomen ben Haha ZvdH, ik zal het niet zeggen . Promise ..
eh........kun je van die medicatie aankomen babii? ik ben ook al zo dik geworden! durf niet eens meer te zeggen hoeveel. 'Fijn' dat je de ok datum weet en hopelijk is alles goed en anders dat ze je helemaal zwangerschapsready kunnen 'maken'! Skatjuh, fijn dat je een fijne gyn had hoor. is belangrijk he. ZVDH, wat vond je niet leukop de veluwe? ik woon daar namelijk hihi. ik benjuist overgekomen uit utrecht, de stad zelf, wat een rotmentaliteit daar! Vind ik dan he. Mensen zijn hier aardiger vind ik.
Nou voor jou hetzelfde dan... Denk trouwens wel dat je van medicatie kan aankomen hoor... ik bedoel.. sommige vrouwen komen al aan van "de pil"... en dit zijn hormonen.... dus tja.. wat jullie moeten slikken/spuiten.. nou dat is wellicht tig keer zo sterk..... joh... gaan we eerst tig kilo's aankomen... en dan maken we een clubje aan: voorheen tempmeiden.. losing weight... Veranderen we onze banner... is zo'n andere... en hebben we het elke ochtend over hoeveel onze weegschaal stond...
haha seth, ik word elke keer weer vrolijk van jou! Maar wat bedoel je, voor jou hetzelfde dan? ik woog, zal het eerlijk zeggen, vorig jaar 68 kilo,nu 78! schaam...
Nou ik ben eerste zwangerschap ruim 25 kilo aangekomen.. tweede zwangerschap 31..... dussuhh nu derde zwangerschap... uhhh weer 6 kilo extra erbij... ofzo...dus 37 erbij in het totaal??!! (en ECHT niet van het snoepen....) dussuhhh na ONZE zwangerschappen, kan ik gewoon mee doen met het clupje hoor...
goedemiddag meiden, Joehoe heb mijn ei gevonden. Is er al nieuws van Sammie haar echo? Loe hoe gaat het met jou? Ja Seth we zijn ongeduldig, maar ja in ons geval is dat toch normaal, tenslotte hebben we allemaal dezelfde wens hé.
LOE ZEI: ZVDH, wat vond je niet leukop de veluwe? ik woon daar namelijk hihi. ik benjuist overgekomen uit utrecht, de stad zelf, wat een rotmentaliteit daar! Vind ik dan he. Mensen zijn hier aardiger vind ik.[/QUOTE] Zijvandehoek zei: Buiten dat er nog een hele vervelende ex van mij woont, vond ik de mensen erg achter de rug om laat maar zeggen. De natuur is prachtig, ik woonde aan de rand van een bos, maar de mentaliteit van de mensen daar vond ik niet echt eerlijk. Niet iedereen zal zo zijn, maar op dat moment was dat één van de keuzes om weg te gaan. Tevens had ik mijn Uitvaartleider opleiding afgerond en kon ik daar niet aan de slag. De mannen zijn te bang vrouwen binnen te laten (ja als koffiedames, en daar ben ik er nou net NIET een van ).
Nou Loe, het is niet normaal wat ik aangekomen ben. Mag blij zijn als het geen 15 kilo is. Ben van maat 36 naar maat 40 gegaan. Dit is begonnen tijdens de Clomid. Kreeg onwijs veel trek in eten, had humeurswisselingen en dan ging ik aan de chocolade. Nu spuit ik dan Gonal F en ook dat vreet energie, want ik eet veel. Na die HCG injectie wordt het helemaal erg. Dus ja je komt er echt van aan hihi. Net als je van de pil kan aankomen . Ach we wachten het allemaal af he . @ yaraah, yeahhh een ei *dans, sjans en dans*
@ babii, geeft niet hoor. Maar het duimen is inderdaad begonnen. Hopelijk gaat t onderzoek/operatie ook goed bij jou. Wel jammer dat je zo een ronde mist, maar ze zullen er vast een goede reden voor hebben om dit te zeggen