Temperatuurkaartjes 1-1-2010

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zijvandehoek, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ach Skatjuh, heb in al ie maanden maar 3x een eisrpong gehad ;). En daar had ik nog niks aan want me slijmvlies is te dun :(.

Dus dat zijn helaas ook verloren rondes. Laten we hopen dat het slijmvlies met medicatie mooi dik wordt en dat die ingreep goed gaat :).

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

daar heb je gelijk in, zonder eisprong heb je ook helemaal niks aan de rondes hiervoor. Ik hoop egt voor je dat dit allemaal zal helpen. Dat straks je slijmvlies wel dik genoeg is.

Bij mij slaat de clomid gelukkig wel aan maar heb hiervoor ook in 15 maanden tijd misschien 4 keer een eisprong gehad, en dan nog wassie zo zwak dat er niks uit zal komen. Dus ken t gevoel wel n beetje. Heel erg veel sterkte meis

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Je weet wel dat Clomid je baarmoederslijmvlies aantast? Althans zorgt dat die dunner wordt :(.

Hihi, ik had wel een eisrpong met me injecties eindelijk, maar dan weer een slecht slijmvlies.

Ach het zal vast wel goedkomen toch... en voor jou duim ik gewoon verder :p

4. skatjuh87

eerlijk gezegd wist ik dat niet nee. Maar ik slik maar 50mg, lichte dosis dus. En zonder eisprong word je ook nie zwanger. Hopelijk gaat t hier gewoon goed. Dan volgend jaar de samenlevingstest en HSG en dan ben k egt helemaal in de mmm. Had gehoopt daar nooit te komen maar dat heeft waarschijnlijk iedereen

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het is helaas wel zo, maar het is met lang Clomid gebruik hoor. Dosering maakt dan niet uit. Maar jij gaat het gewoon NIET lang slikken ;). Lijkt me een betere deal haha.

Ja, wie wil er nou de MMM in? Daar kies je helaas niet voor :(.

6. skatjuh87

ik vind dat een HELE goeie deal. Heb het nu 2x geslikt en vind het wel genoeg hihi.

maar je kan er helaas idd niet voor kiezen, dan had ik echt allang al n kind gehad hihi. ( ging k alweer voor de volgende haha )

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Whahahaha nou eerlijk ben ik allang blij als 1 kindje ons gegund is. Soms denk ik weleens, waarom? Waarom kan het niet normaal...

En soms denk ik weleens dat het me niet gegund is :(.

8. skatjuh87

ook dat gevoel ken ik wel. Ik hoorde gister weer dat een kennis van mijn man weer n kleine krijgt. Madam is zwanger van de 3e ( ze is 23 ofzo )
    Ze zitten in de schuldsanering, zorgen egt heel slecht voor de kinderen, blowen als n ketter en verdienen het eigenlijk gewoon niet. Waarschijnlijk gaan ze t nu maar weg laten halen.
    Kan om dit soort dingen zo ongelooflijk boos worden

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    skatjuh; hopelijk zijn die onderzoeken toch niet meer nodig! Ik duim voor je. Heb je het gevoel alsof het raak is eigenlijk? Dat je er naar gevraagd heb bij de gyn?

babii; ik hoopte aan de ene kant ook dat er iets gevonden zou worden bij ons dat ze dan snel en goed konder verhelpen. Maar bij ons dus niks gevonden dus ook geen reden voor het niet zwanger worden. Maar ik heb (jou daarentegen) nergens last van. Dus dat is natuurlijk wel een verschil tussen ons. Ik vond de operatie heel erg meevallen. Alvast heel veel sterkte!
    En die narcotiseur is niet erg hoor. Alleen wat vragen beantwoorden en bloeddruk enzo meten.

yaraah; fijn dat je zo'n duidelijk eisprong-tempverhoging hebt!
    Ik hoop voor jou, Seth, dat hij toch ook binnenkort duidelijkheid gaat geven (die temp dan).

10. skatjuh87

dat hoop ik idd ook niet maar ben bang dat t wel zover komt.
    Heb namelijk egt t gevoel dat ik ongesteld ga worden. De reden dat ik ernaar gevraagd heb bij de gyn, is eigenlijk gewoon n beetje hoop hebben en verder eigenlijk zonder reden.

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    *Zucht* ... :(

Het zit me niet mee...
    Eerst vanochtend onwijs benauwd, bijwerking maagmedicatie, terug naar HA, andere medicatie gekregen.
    Begin van de middag, spuit neusspray in mijn neus, zware allergie reactie, direct anti-allergie tabletten en zalf (gezicht 2 keer zo dik :()
    Naar de FA, hormonen op de hobbel :x 2 Follikels van 13mm baarmoederslijmvlies 7mm, bloed prikken en morgen word ik teruggebeld.
    Kweek afgenomen met Eendenbek, had rare kleur afscheiding, uitslag over 2 weken...

Sorry voor Ego..

12. Loe

Loe Niet meer actief

Oh Sammie toch! Voor jou.....

13. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Oo Sammie, ik heb het zo met je te doen. Ik lees al even mee en jij hebt echt alle pech van de wereld.
    Van harte beterschap, ik hoop dat je snel weer zo fit als een hoentje mag zijn.

Liefs Pina

14. Seth

Seth Niet meer actief

zucht, meissie wat is dit nu allemaal weer ....
    Heel veel sterkte ermee..... en hoop dat het nu echt het laatste slechte nieuws is voor je....

knuffel...

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Pina, hoe is het met jou??? Zie dat je overtijd bent?

@ Sammie, lieverd echt een DIKKE KNUFFEL voor jou. Hoeveel kan een mens aan he... Bah bah bah! Wou dat ik wat kon doen voor je.

16. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Het lijkt hier steeds stiller te worden :).
    Of zijn we allemaal dezelfde film aan het kijken op 5 ;).

Good night all en tot schrijfs ;)

17. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hai Babii, Zvdh,

Ja ik was overtijd.
    Ik ben alleen nu 86 KM van mijn roze wolk naar beneden gedonderd. Zonder reeele aankondiging.
    Was namelijk nog nooit overtijd geweest. Dus.
    8)

x
    PIna

18. Seth

Seth Niet meer actief

Pina
    Ach... meissie....
    Ik hield je stiekem ook een beetje in de gaten... (als ik je tegen kwam)
    Dit is dan toch wel extra "balen" (understatement).... want je bouwt toch dan meer hoop op....

19. Seth

Seth Niet meer actief

Goeiemorgen trouwens....

37.1 vanochtend...:$
    mijn ei is geweest.... kan niet anders....

Heb de slijmpies weggehaald bij FF en nu zet hij mn ei op dag 15.....
    (stuk aannemelijker dan dag 10, maar nog steeds één week eerder:$) TOCH??!!
    Begrijp ik wel niet dat ik al vanaf dag 10 over mn borsten zit te zeuren, maar ok... ben gewoon een zeur...:D (zeg t zelf maar)

Heb dus wel mn ei met persona gemist... die vroeg dus eigenlijk pas op dag 15 voor een test.. maarja aangezien piek waarschijnlijk 14de lag.....:)
    O ZVDH, bij mij had menstruatiekalender het dus juist...;):(
    misschien omdat ik alle eisprongen heb ingevuld??? dat hij dan kijkt naar temperatuur verloop.....

Zit trouwens al op... vent is thuis, kindjes liggen nog in bed... en gewoon sinds mn tempalarm wakker blijven....;)

20. Seth

Seth Niet meer actief

AFSPRAKEN
    24-12'09: Babii, FM bij de gyn
    28-12-'09: Zijvandehoek: Rijnland ZH - FA;
    31-12-'09: Cyntje78 Bel afspraak voor bloeduitslag;
    06-01-'10: Zijvandehoek: Bloed uitslag: chromosonen- en proteïne C te kort onderzoek.

25-01'10: Babii: Operatie laparascopie
    27-01-'10: Zijvandehoek: LUMC - FA;

NOD LIJST

26 - 12 Skatjuh87
    27 - 12 Zeehondje
    28 - 12 Maranka en Loe
    03 - 01 Seth
    04 - 01 Yaraah
    08 - 01 Sammie
    11 - 01 Jopa1000
    14 - 01 Cyntje79
    30 - 01 NBroen