Heb mezelf even op de lijst veranderd..... Er stond niemand achter testmarathon, maar dat klopt denk ik toch..???
Sammie jemig wat een berg aan dingen komen er allemaal op jou af zeg, poeh poeh. Mag ik vragen waarvoor ze nu precies bloed bij je prikken? Pina verdimmelen. Niets is zo frustrerend als niet weten hoe of wat. De telleurstelling is na die dagen van afvragen en ineens toch ongesteld worden, toch net wat groter als wanneer alles wel met de klok gelijk gaat he. Seth ik schrok me juist een hoedje van mijn wekker vanmorgen, had daarna ook helemaal geen zin om eruit te gaan, maar tja het moest. Ook ik had weer een hogere temp. Ik zie dat jullie een overzichtje bij houden? Ik heb geen flauw idee wanneer mijn NOD is. Ik weet namelijk niet hoelang mijn LF is. Willen jullie nog eens naar mijn kaartje kijken? Dag 41 is de eerste hoge temp, maar vanaf dan slaap ik onder een warmer dekbed. Ik vraag me dus af, was het mijn ei, of ligt het aan mijn dekbed. Even een klein dipje gehad en daarna is mijn temp weer gaan stijgen. Vanmorgen ook weer 0,1 gestegen. Als je mijn kaartje zo belijkt he, zou ik dan daar waar FF aangeeft echt mijn ei hebben gehad, of toch bij afgelopen dipje pas?
Tinky winky.. Ik denk.. dat FF nu goed staat... want als je kijkt naar je "dipje" is die nog redelijk hoog in verhouding tot je eerdere temperaturen..... denk niet dat je dekbed uitmaakt... Je kan je datumloos op de lijst zetten....... (?) Sta je er iig op.....
(heb trouwens heel vreemd gedroomd, droomde dat ik naar het toilet ging... en wat bloed/slijm vond... en dacht toen ooo innesteling.... (??!) Heb nog nooit bloed gehad bij innesteling.... Vreemde droom he??
Mogge meiden Sammie: BETERSCHAP meis. Wat een ellende je er al niet bij krijgt Ik hoop dat het vanmorgen iets beter met je is! Knuffel Pina: Wat een domper zeg. Sterkte :x Seth: Ziet er weer fijn uit lady TinkyWinky: Sorry meis, ik moet nog ff bij je spieken Mijn temp is gestegen, daar ben ik blij mee . De Persona geeft geen ei-symbool aan. Het linker streepje van de test van de Persona wordt vager en de rechter streep wordt ietsje donkerder. Een hoge temperatuur en géén ei-symbool, dat vind ik een vreemde combi
zvdh... vreemd..... MAAR... misschien heb je korte lh-piek gehad?? je hebt toch ook vrouwen die 2x op een dag moeten testen om ei te vinden??!! we wachten af... en voor de zekerheid...PFFFFFFFFFFFFFFF
Hihi, maar jij bent een beetje vreemd Bij Mees heb ik wel een innestel bloeding gehad. Twee dagen inimini licht roze. Ik dacht dus dat ik ongesteld zou gaan worden. Dat weet ik nog als de dag van gisteren. Wij waren er ook niet zo mee bezig, als we nu zijn. Een week na het roze hebben we positief getest . Het is zo'n heerlijk jochie
Ik weet het niet hoor. En ik ga ook maar niet speculeren, want ik leer nu wel, dat je daar maar beter voorzichtig in kan zijn/blijven tot het antwoord daar is. Snappen doe ik het niet en natuurlijk vraag ik mij af, hoe dat dan zit. Als ik twee punten omhoog ga, krijg ik een dikke kruis op dag 16. Dat maakt het nog vreemder, dus ik beschouw deze maar als niet gezien, want dan snap ik er helemaal geen ene moer meer van
ach als je test maar duidelijk is..... je zwangerschapstest om duidelijk te zijn.... tja.. afwachten maar weer,....
Seth dat is inderdaad een aparte droom. Dromen willen vaak iets vertellen, bv over het geen je bezig houd. Houd het je bezig? Zvh ik zie er geen ei in, maar dat komt wellicht omdat ik bij zo'n zigzag als dat jij hebt, ik nog niet begrijp hoe FF dan aan een eventueel komt, want ik zie ze soms er niet in. Ik zie wel dat jij ook van die verschillende cyclus duren hebt. Vervelend is dat he, want je bent zo telkens de draad kwijt.
Heb ik net geprobeerd, maar niets veranderd hoor. Ik heb het niet in combi met de fake-temp gedaan, misschien moet ik dat eens proberen
goedemorgen meiden, Zvdh: hoop dat je snel je ei duidelijk vindt seth: ik zou echt niet weten wanneer je ei nou was hoor... dag 14 of 15 zou idd wel goed kunnen hier: temp weer beetje naar beneden, misselijk en geen zere borsten meer
Ja dat verschil heb ik al heeeeeeeeel erg lang, alleen waren ze toen tussen de 11 en 26 dagen en na de curettage zijn ze langer geworden. Helaas heb ik ook een LF van 9 á 10 dagen. In combi kán dat vervelend zijn. Ik slik nu twee maal daags de capsules van 'Zwanger worden' en ik hoop hierdoor dat mijn cyclus normaal gaat worden. Sammie heeft deze ook gebruikt en bij haar werd haar cyclus stabiel (nu de rest nog het Sammie )
hmmmm toch geen ei gehad dan.... Tja en over borsten..... van de week moest ik mn bh savonds uit... auw, auw.. daarna weer niet.. gisteren weer wel..en gezwollen..... dus... mijn borsten leiden ook een eigen leven...
uhhhh nouja... was niet met innesteling ofzo bezig.. aangezien ik daar nooit wat van heb gemerkt... en tja. met zwanger worden... uhhhh ja dagelijks dat stokje in mn reet, en over staafjes piesen, zal wel meespelen...