Temperatuurkaartjes 1-1-2010

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zijvandehoek, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

ZVDH..
    volgens het boekje, schijnt dag 6 altijd een "vaste testdag" te zijn.... maar stond niet bij waarom...
    de ander schijnt hij uit de vorige verzamelde gegevens te hebben verzameld...

Ben dus benieuwd hoe hij werkt nu.... want ik had namelijk met mn dochter mn ei op dag 12 (!) en nu op dag 20 en 22....
    dus ben benieuwd of hij hem wel gaat vinden met de volgende testen....
    maar ach.. het belangrijkste blijft toch dat de erfgenamen het ei vinden :)

Ben nu trouwens pleite..
    mannetje is vrij...
    dus we hebben een drukke dag voor de boeg.... :)

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey meiden.
    FF heeft deze ronde mijn ei op dag 17 gezet, zou dus nu 3 DPO zitten. Maar ik heb op dag 17,18 en 19 een positieve ovutest gehad.
    Is dit dan wel mogelijk?

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Misschien was hij dan 15/16 positief.. had je toen wel getest of niet?

4. skatjuh87

ik heb vanaf dag 13 getest, en de testen zijn steeds negatief gebleven, tot aan dag 17. Zal anders wel even proberen er fotos van te maken

5. skatjuh87

6. skatjuh87

7. skatjuh87

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Kom hier ff binnenvallen hoor.. ziet er idd naar uit dat je je ei later hebt gehad??heb je die gegevens ook bij FF ingevuld? Misschien dat ie je ei dan verschuifd?

Ik ben sinds deze maand begonnen met tempen, nog een weekje en dan is mn nod, tot nu toe een mooie temp toch? Zag dat jullie de 17e een eigen testmarathonnetje hebben, ik denk dat ik daaraan mee ga doen!

Hoop dat t okee is dat ik zo binnen kom vallen btw, jullie kletsen zo gezellie :) .

9. skatjuh87

@ trishka

Welkom hier, je mag altijd binnen komen vallen hoor. Ik heb de gegevens ingevuld maar nog plaatst FF m`n ei op dag 17, ondanks dat ik 2 dagen daarna ook nog een positieve test heb gehad

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Toch geen kruidvat ovulatietesten hea?!

11. skatjuh87

uhh jawel, hoezo?
    ik hoor er positieve dingen over

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dan moet je even verder lezen ;)

Alsjeblieft haal ze niet weer!

Die blijven positief aangeven als je je ei al gehad heb, of negatief terwijl hij nog moet komen ;)

Stomme dingen ;)

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Ik gebruik zelf geen ovu testen, maar hoor overal dat die ovutesten van de kv vals posi geven ... die zijn dus niet echt goed volgens velen....

Maar wel raar dat ie alsnog je ei op de 17e zet terwijl je je echte posi testen 2 dagen erna hebt??? Anders moet je geloof ik zelf je ei kunnen verplaatsen als je dat wilt, als je tenminste heel zeker bent dat je ei later is geweest. Hoe heb ik trouwens geen idee van maar daar weten de rest van de dames vast wel een antwooord op :) .

14. skatjuh87

ik weet wel hoe je m moet verplaatsen, maar kan het dan zijn dan FF tog gelijk heeft, ondanks de ovutesten?

Wat zijn dan wel goeie testen? die je gewoon in een winkel kan kopen. Via internet bestellen is niet mijn ding

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ovulatietesten, Sensitest!

Koop nooit meer andere :D

Wel via internet, maar ze leveren altijd!
    Nooit wat fout gegaan, en heb je minder gekregen, sturen ze er altijd
    5 extra toe boven hetgeen wat je minder hebt (1 keer gebeurd)

16. skatjuh87

t zal vast steeds goed gaan, maar ik koop dingen liever in een winkel. Belangrijke dingen wel iig, nou ja FF zal m vast wel goed hebben. Ik ga wel zien wat mijn test vanavond doet

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Skatjuh, een ovulatietest kan het beste doen tussen 12.00 en 16.00

18. skatjuh87

dat weet ik maar als ie positief is, kan ik er niks mee. Mijn man is dan aan het werk. En zolang je t maar steeds rond de zelfde tijd doet ist ook goed. Ik doe t meestal rond 4 uur, half 5 dus valt nog mee.

hoop egt dat we deze ronde eens geluk gaan hebben. Ben zo bang dat we geen kinderen kunnen krijgen ( op wat voor manier dan ook ) dan zou mijn hart verscheuren voor m`n man

19. blub26

blub26 Lid

10 dec 2009
    6
    0
    0
    hey meiden

graag wil ik van jullie weten hoe mijn kaartje er uit ziet ik temp nu voor de eerste maand maar we zitten wel al in ronde 15.
    snap die daling op het einde niet helemaal :( betekend dat weer een ongesteldheid????(cyclus duurt 29 dagen)

alvast super bedankt!

liefs blub26

20. skatjuh87

@ blub, zo`n dipje kan van alles betekenen. Je kan er helaas niks aan zien op dit moment, maar zolang je temp de volgende dagen weer hoog is kan er van alles gebeuren. Priem je er niet teveel op vast. Mijn temp was de vorige ronde hoog en toch werd ik ongesteld

Deel Deze Pagina