Goedemorgen, allen. Sammie, las pas net je berichten, goed hoor. En jij ook fijne dagen! Nijn, dank je wel meid. Helaas ziet het er bij mij niet zo goed uit momenteel: mijn progesteronwaarde is 5.5, ik heb dus geen eisprong gehad. ineens is mijn temp van slag. Nou ja, het was toch al een belabberd kaartje. 5.5.......zo laag heb ik nog nooit gehad.
Liesben; fijn dat de uitslagen zo goed zijn! En ik wens jou ook een heel vruchtbaar 2010 toe! Sammie; ook al zulke fijne uitslagen. Knuffel meid! Skatjuh; blijft spannend voor jou zeg. Wanneer ga je testen? Met kerst? Loe; je voelde het al aankomen hè meid, wat balen zeg. Maar nu wel een flinke tempstijging. Zou die dan nu pas gesprongen zijn?
Mijn ei is nog NIET geweest. Ik voel wel veel druk in mijn linker eierstok, dus waarschijnlijk komt ie nog. De Persona geeft ook nog geen ei-symbool. Vanmorgen om 3.30u eruit geweest voor Mees. Duurde een tijd voordat ik weer in slaap viel. In slaap gevallen tot 8.15u, dus toen pas getempt. Ik had het graag anders gezien maar dat is niet zo, dus ik moet meer geduld hebben.
Loe.. 5.5 is idd wel heel laag... en vreem dat je temp nu stijgt... kan het wat zeehondje zegt...? en toch laat gesprongen.. misschien ander eitje als wat ze op het oog hadden???!! of kan dat niet.... Zeehondje Lukt het nog die laatste dagen.....??!! Zvdh... ja zo makkelijk gezegd he... meer geduld hebben.... Rot dat je zo'n nachtje achter de rug hebt.... last van tanden/kiesjes ofzo??? Mezelf.. 37.2.... we gaan dus de goede richting in... maarja zegt nu natuurlijk nog helemaal niets....
Een positieve ovutest! Nu al! Zou ik dan toch een korte cyclus hebben deze keer? Ik wou dat ik kon dubbelchecken met een andere test, want dit is een KV test, maar mn Mat Care bestelling is 2 dagen te laat! Een eisprong tijdens de kerstdagen! Ik hoop dat mn temp morgen/overmorgen de test bevestigt. Spannend! PS. Ik heb de temps die ik te laat heb gemeten op mn kaartje vervangen door "nieuwe temps" met behulp van de temp corrector van FF en mijn superhoge temp van gisteren gediscard.
Zou kunnen hoor.... hier iig korter.... Ben benieuwd naar je temp..... en denk dat het goed is dat je die hoge gediscard hebt....
ZVDH: korte nacht dus. hier ook. Je moet nog wel wat geduld opbrengen he. Maar dat ei dat komt er hoor! Seth: je gaat hartstikke goed! babyproject: hoop het voor je!
oja over een alsnog gesprongen ei heb ik geen illusie hoor. ook niet geklust toen trouwens. Denk dat temp even in de war was.
@ zeehondje, ik wil 2e kerstdag gaan testen. Zit dan op dag 35 ( vorige ronde clomid werd ik op dag 34 ongesteld ) Zit dan op 18dpo. Ga zometeen de testen halen, hopelijk kan ik me inhouden tot die tijd :S
Hey meiden, Sorry voor de late reactie . Ik moest om 09.50 uur bij de gyn zijn , maar moest nog zoveel doen dat ik vergeten ben @ forum te komen... Nou goed nieuws! Ik heb een eitje van 17 mm zitten en een slijmvlies van JAWEL 7 mm ! Moet zaterdagavond me spuit zetten voor de eisprong en dan klussen . Deze maand is dus niet weggegooit, maar we maken eindelijk kans! Moet mijn pillen Progynova wel blijven slikken, ze bevorderen ook de innesteling! Voor degene die ik niet meer spreek. Alvast hele fijne feestdagen en geniet van elkaar!
@ babii wat super joh, eindelijk een keer een meevaller voor je. Ik ga voor je duimen dat dit DE keer is. jij ook fijne feestdagen
Babii, Wat een goed nieuws!!! Fijn dat je dit jaar nog een kans hebt, ik zal aan je denken en voor je duimen Verder wens ik iedereen gezellige, fijne feestdagen en een vruchtbaar 2010
Dames wat babbelen jullie snel zeg Babii dat is mooi nieuws. Loe 5.5 Ik snap hem effe niet. ZvdH ik was van de week ook om half 5 wakker en sliep pas weer om 5, maar toch een normale temp er aan over gehouden hoor. Ergens las ik (was dat niet op FF?) dat je op de zelfde tijd moet tempen na minimaal 3 uur slaap. Ik slaap er altijd zo rond de 6 a 7. Uhm...wat had ik nog meer voorbij zien komen? Weet het even niet meer. Hier weer een dipje die dicht tegen de kruislijn aan kroop. Vind dat altijd maar een beetje eng, als de temp naar beneden gaat. Toch is het iets heel normaals he, of niet?
Babii; Joehoe, wat een goed nieuws! Zo zie je wel het verschil tussen ziekenhuizen zeg. Als bij mij m'n ei 17 -18 mm is moet ik gelijk 's avonds al pregnyl spuiten. Bij jou wachten ze dus nog even. Ach, maakt ook niks uit. Is je eitje extra goed gegroeid en slijmvlies helemaal klaar voor de innesteling!!! Tinkiewinky; als je temp maar boven de coverline blijft (of enkel één keertje eronder duikt) dan hoef je je geen zorgen te maken.
Wat zijn jullie toch allemaal een stel lieve meiden! Ben super blij met jullie. Bedankt dat jullie altijd me gezeur aanhoren . @ ZvdH, waar ben je @ Loe, hoe is het met jou???
*breekt even in* Mijn Matcare bestelling is al 7 dagen te laat...vorige week donderdag besteld en nu nog steeds niet binnen Had al contact opgenomen met Matcare en die geven de schuld aan de kerstpost. Mocht ik de testen helemaal niet ontvangen is het jammer geven zijn aan. Nouw, dat dacht ik niet :x *wou dat even kwijt en breekt weer uit *