Oh ik zet me stomme kop weer van alles op te zoeken op internet. Heb namelijk totaal geen zw.verschijnselen. Alleen dat ik na alles wat ik eet licht het zuur (maagzuur) krijg. En dat is dus duidelijk een symptoom. Nee hè, dit had ik niet moeten doen! Nu ga ik toch weer een beetje hopen. Maar aan de andere kant kan het ook komen omdat ik vakantie heb, heel onregelmatig eet, veel vet/snoep e.d. Wie weet hier meer over of had hier voor nod ook last van?
Zeehondje, bij jasper was brandend maagzuur één van mijn eerste symptomen. Om je nog even lekker zenuwachtig te maken ( hoef ik lekker even niet aan mijzelf te denken, Maar ik heb geloof ik net bruin/roze gespot. NIET GOED! )
Hoi meiden, Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer, maar ik ben het spoor een beetje bijster hier Er wordt erg veel gekletst, en daardoor moeilijk bij te houden voor mij. Maar ik wil jullie in ieder geval hele fijne dagen toewensen! Ik vind het echt klote dat het bij (helaas) velen van jullie allemaal zo moeizaam verloopt!! Ik hoop dat daar in 2010 verandering in komt!! Dikke knuffel voor iedereen!!
oooooooo Babii Wat geweldig nieuws....!!!! Super...!!!! Tinkywinky Sluit me bij zeehondje aan.... keer dippen is niet erg... Annie24 babyproject had dr testen ook niet ontvangen ook bij matcare.... Zeehondje... maagzuur is idd een symptoom sommige zeggen dat het pas later in de zwangerschap komt, maar ik had er bij dochter juist gelijk last van .... Tip: vanillevla eten...!! Maranka hmmm... tja.. uhhhhh klinkt idd niet goed... Mosa... Druk he?! zo'n kleintje.. jij ook fijne dagen.. en gelukkig nieuwjaar
Net wezen eten bij mn beste vriendin... brengt ze opeens het nieuws dat ze vandaag positief getest heeft.... ze ging met knobbel in dr borst naar ziekenhuis... (zit bij haar in familie) en nu blijkt ze zwanger te zijn.... (ongepland dus...) We zeiden dat we samen zwanger zouden zijn als ik voor nummer 3 zou gaan.... eigenlijk in het voorjaar.. maar ik wilde nu juist eerder....en zij door werk enzo later..... Nu hebben we toch de kans om samen zwanger te zijn..... moet zeggen dat door dit nieuws.. ik wel meer hoop dat ik deze maand zwanger ben... dan lopen we bijna gelijk...... maarja.... ... zal wel niet....
Alles gaat prima hier We hebben gelukkig een heel makkelijk en vrolijk meisje, dus dat is erg fijn. En nu ik geen borstvoeding meer geef, groeit ze ook goed. Met jou schiet het echt niet op hè? Zo klote iedere keer weer die tegenslagen! En nu niet eens een eisprong las ik Maar hopelijk gebeurt er toch een wonder en doe je Nijntje na zodat de hysteroscopie (zo heette het toch?) niet nodig is! @ Babii, wat een heerlijk nieuws van jouw kant eindelijk! Echt super voor je dat je nu eindelijk een kans hebt, werd ook weleens tijd natuurlijk! @ Zeehondje, je nod is alweer bijna, wat spannend zeg! Ik kreeg pas later last van maagzuur, maar wie weet! Ik duim voor je! Net als dat ik dus voor iedereen hier duim, want er blijven er te veel hangen hier!
goedemiddag dames, mijn droom is weer in duigen gevallen. 2008 was ons jaar niet maar 2009 dus blijkbaar ook niet. Merry christmas
Begin hier erg te twijfelen of mn ei toch niet op dag tien was..... (en was net uit de onzekerheid....) Mn personastaafjes zijn echt donkerder aan t kleuren... en vandaag bijna positief... (Normaal zou ik een foto maken, maar mn vent is thuis... en zit nu snel achter lappie...) In mn vip-abonnement heb ik de slijmpjes laten staan...en krijg ik nu de melding dat ik over een "drie-fase kaartje" beschik... en staat bij dat de mogelijke innesteling afgelopen zondag was.... (vandaar de stijging) Ik weet t niet meer.... ik heb natuurlijk al vanaf 15 december pijnlijke borsten.. (heb hier in mn berichten terug gezocht...) Ben benieuwd hoe mn teststaafje en temp morgen zijn..... en voor de resten, wachten we maar weer af.... vind het allemaal maar vreemd.... fijne dagen.....
Ik voel nog steeds mijn ei zitten. Vanmorgen ene zichtbare tweede streep met de Persona. Niet genoeg en ik hoop dat ie morgen valt, want dan zijn mijn testen weer op. Skatjuh, balen joh = niet leuk. Sterkte meis. Mosa: wat heerlijk dat het zo lekker gaat met Veda en jullie. Geniet ervan. En fijn dat zij groeit met de melk. Loe: Wish you so many luck, girl.
Oeps, heeft zijn duim bezeerd en hij moet ook naar bed, so maby later Seth. Balen dat je niet weet waar je aan toe bent, wie weet moet ie nog wel komen net als die van mij. Als ik naar je grafiek kijk, is het idd vreemd meis. Toch. We wachten netjes af. Als je nog je ei zou krijgen net als ik, dan ... tja het is misschien wel mogelijk maar toch. Jammer jammer dat het zo vaag voor je is Seth. Ik duim voor je. HUG
Dag dames ik hier ook even. Tussen de gangen van het diner door haha. Jee, hoezo verslaafd........erg hoor! Skatjuh, bah, wat jammer meid. Hier hetzelfde lot. 2010 moet ons jaar worden! Hier temp weer naar beneden, nou kom maar op met die ongesteldheid. Waar blijf je! Dames, fijne kerstavond allemaal!
Mogge meiden. Ik moet ff schrijven deze ochtend hoor. Ik heb mijn ei gevonden ! De afgelopen dagen veel druk in mijn linker eierstok gehad. En een hoop gedoe met het temperaturen. Gisteren was deze 36,3 (mijn laagste ooit, waar ik van weet dan he) en vandaag 36,5. Gegevens Persona: een heel duidelijk rechter streepje op de test. Én de Persona geeft het ei-symbool aan!!! (Was ook mijn laatste testje, dus het MOEST vandaag gebeuren ).
AFSPRAKEN 28-12-'09: ZvdH: FA; 28-12-'09: Sammie Onderzoek Allergie; 31-12-'09: Cyntje78 Bel afspraak voor bloeduitslag; 04-01-'10: Sammie: Progesteron prikken; 06-01-'10: ZvdH: bloeduitslag: chromosonen/ proteïne C deficiëntie; 18-01-'10: Sammie: FM; 25-01-'10: Babii: Operatie laparascopie; 27-01-'10: ZvdH: LUMC - FA; 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp; NOD LIJST 26 - 12 Skatjuh87 27 - 12 Zeehondje 28 - 12 Maranka 03 - 01 Seth 04 - 01 Yaraah 09 - 01 Zijvandehoek 11 - 01 Jopa1000 14 - 01 Cyntje79 30 - 01 NBroen DATUMLOOS januari:Babii, Loe, Sammie ONS EIGEN TEMPSTOKJE TESTMARATHON: 05 - 01 Zijvandehoek Mijzelf van datumloos kunnen halen en mijn NOD op 9 januari gezet. De dag dat mijn oma 91 wordt. Echter ga ik eerder testen dan deze dag, omdat hoe eerder ik weet dat ik zwanger blijk te zijn ik dus uit voor zorg Fraxiparine moet prikken. Dan heb ik misschien iets meer kans dat het vruchtje blijft zitten. Eerst maar hopen dat er een positieve test komt Mijn hoop is vandaag weer een stuk groter. Ik heb dus een testmarathon geopend meiden. Wie gaat mee? Fijne 2e kerstdag nog meiden
Ach skatjuh; balen zeg, knuffel voor je meid. Seth; on nee hè, nu op nieuw onzekerheid dus. Ben benieuwd! En zvdh; yes een ei met kerst! Tijd om te klussen??? Zelf ben ik bang dat ongi vandaag of morgen ook gewoon gaat komen deze keer. Borsten zijn echt super zacht/slap en voel niks geks meer. Geen maagzuur e.d. (kwam dus waarschijnlijk gewoon door het eten). Nou, jullie horen het wel.
Goeiemorgen.... ff snel... Zvdh... heb je pb geantwoord... ennuhhh iig alvast gefeliciteerd met je Ei-symbool.. Moet nog ff nadenken over je marathon....... ligt een beetje aan de ontwikkelingen..... en denk zelf dat ik het niet ga halen... bedoel.. voel niets..... (al is 3 januari nog wel ff weg... , ga ik maar vanuit..) Zeehondje.. iig succes..... Mezelf vandaag 37.1.... en maar een streepje op persona.. (links) en een hele lichte.... Heb besloten gewoon van NOD 3 januari uit te gaan.... Zie ik wel of ik eerder ongi word.....
Dank dank lady's . Mijn ei springt dus tussen CD20 en CD22. Mijn temp is ten opzichte van gisteren al iets omhoog gegaan. Dat zou dan toch pas moeten gebeuren als je ei al gesprongen is Ja sorry hoor. Ik merk dat mijn hoofd er gewoon niet bij is. Als ik ergens overtuigd van was (van bepaalde info), dan ga ik er nu wel weer aan twijfelen. De hoop de hoop de hoop is nog niet voorbij. Voor jou ook nog niet Zeehondje. Ik heb ook hetzelfde gevoel gehad van niet gespannen borsten en toen bleek ik wel zwanger te zijn. Ik, wij duimen duimen duimen voor je Zeehondje!
Hallo dames, hoe zijn de kerst dagen tot nu toe? Ik heb even een help vraag. Mijn temp was vanmorgen 36.1 Betekend dat perse dat ik ongi ga worden?