Hoi meiden, @ Skatjuh, wat ontzettend klote voor je!! Dikke knuffel meid, en hopelijk wordt 2010 écht jouw jaar!! @ Zeehondje, ik blijf nog wel duimen hoor!! @ Loe, dikke knuffel voor jou! @ Zijvandehoek, joepie, je ei gevonden, ik ben blij voor je! @ Seth, lastig hoor! @ All, fijne 2e kerstdag!
Het zou helaas maar waar wel zo kunnen zijn Vandaag of morgen, dat verschilt per persoon. Vervelend Tinkywinky
@ Tinkywinky, als ik naar je kaartje kijk, dan ben ik er bang voor dat je ongesteld gaat worden Balen hoor! En wat een irritant lange cyclussen heb jij zeg!
Sorry dat ik zo zeur hoor, maar met een LF van ?, 13, 18, 10 of 17, dan nu dus misschien eentje van 10 weer. Ik snap er echt niets meer van. Mijn cyclussen zijn inderdaad steeds langer en ik zie door de bomen het bos er niet meer in. Getverderiie nog an toe zeg, bah bah bah.
even afwachten wat je temp morgen doet tinkywinky. Het zou ook een dip kunnen zijn. Wel een beetje late dip dan, maar alles komt voor. kijk maar bij de zwangerkaartjes. Hier vandaag en gister ook al rood gespot. Ik ga dus ook voor een beebje in 2010. Volgende NOD is rond de uitgerekende datum van ons sterretje. Wie weet brengt ons engeltje geluk! Fijne dag vandaag allemaal!
Wauw ZvdH, we lopen bijna gelijk! Geniet ervan meis, een kerstbaby YEAH!!! @ seth, heb jij je ei al gevonden? Zet even me NOD datum hierbij: AFSPRAKEN 28-12-'09: ZvdH: FA; 28-12-'09: Sammie Onderzoek Allergie; 31-12-'09: Cyntje78 Bel afspraak voor bloeduitslag; 04-01-'10: Sammie: Progesteron prikken; 06-01-'10: ZvdH: bloeduitslag: chromosonen/ proteïne C deficiëntie; 18-01-'10: Sammie: FM; 25-01-'10: Babii: Operatie laparascopie; 27-01-'10: ZvdH: LUMC - FA; 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp; NOD LIJST 26 - 12 Skatjuh87 27 - 12 Zeehondje 28 - 12 Maranka 03 - 01 Seth 04 - 01 Yaraah 09 - 01 Zijvandehoek 11 - 01 Jopa1000 11 - 01 Babii 14 - 01 Cyntje79 30 - 01 NBroen DATUMLOOS januari:Loe, Sammie ONS EIGEN TEMPSTOKJE TESTMARATHON: 05 - 01 Zijvandehoek
AFSPRAKEN 28-12-'09: ZvdH: FA; 28-12-'09: Sammie Onderzoek Allergie; (of is het 28-1 ) 31-12-'09: Cyntje78 Bel afspraak voor bloeduitslag; 04-01-'10: Sammie: Progesteron prikken; 06-01-'10: ZvdH: bloeduitslag: chromosonen/ proteïne C deficiëntie; 18-01-'10: Sammie: FM; 25-01-'10: Babii: Operatie laparascopie; 27-01-'10: ZvdH: LUMC - FA; 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp; NOD LIJST 26 - 12 Skatjuh87 27 - 12 Zeehondje 28 - 12 Maranka 03 - 01 Seth 04 - 01 Yaraah 09 - 01 Zijvandehoek 11 - 01 Babii, Jopa1000 14 - 01 Cyntje79 30 - 01 NBroen DATUMLOOS januari:Babii, Loe, Sammie ONS EIGEN TEMPSTOKJE TESTMARATHON: 05 - 01 Zijvandehoek, Seth Sammie, ik weet niet of die allergietest deze maand was, nee toch? Naar mijn idee staat ie in januari gepland toch? Zijvandehoek weet het niet meer Weer aangepast na de actie van Babii (Niet de laatste lijst gekoppiet ) En ja Babii, we lopen bijna gelijk, wat heerlijk dat je dat nu kan zeggen he. Ik vind het heel fijn voor je.
Hoi hoi Maranka, Jammer dat het nu niet gelukt is en dat je dus voor de 2010 gaat. Dat gaat het zeker lukken. Op naar het sterren engeltje. Mooie banner heb je trouwens Maranka Jij nog een fijne kerstdag toegewenst en een heel heel heel goed nieuw jaar
He deze temp- geit komt zich hier ook melden......ff update.....altijd basale temp rond de 36,7/36,8......temp was hoog en heb vmk gehad, maar temp blijft echter hoog nu.....beetje van slag.....kan iemand mij op NOD 10 jan. neerzetten?
Tinkywinky, yep ziet er naar uit dat je ongi wordt......ja als je heeeel veeeel geluk hebt misschien een innestelingsdip.....maar hou er maar rekening mee dat de duivels komen.
AAAAAHHHHH ik word achtervolgd.....8) eerst januarimama's 2009....... nu nod december en januari.... en nu OOK hier....... What's next.... september 2010........ laten we het hopen.... (allemaal hier dan natuurlijk...)
hmmmm niet zo mooi meissie.... maar je had al niet zo'n gevoel he?! (ook al blijft het natuurlijk rot...) Tja... vind dan maar dat je engeltje je geluk zal brengen...... Ga je wel weer tempen nu....en meer meekletsen...? (als je er aan toe bent...) ik... (en we) missen je.....
nouja... niet perse.... zie soms wel kaartjes met een gigadip tegen nod en weer omhoog komen... MAAR ik zou er wel een beetje rekening mee houden.... Denk zelf nu eerder WEL dan NIET, maar zolang je niet bloed ....is er nog een kansje....
Het is gewoon een chaos. Korte cyclus, lange cyclus, korte LF, lange LF. Dat is zooooo ontzettend vervelend want alles is op die manier telkens weer een verrassing. Zo was het de vorige maand met mijn zwangerschapstestjes ook. Eventueel positief, wel positief, eventueel positief, eventueel met een vergrootglas positief of toch een indrooflijntje, negatief. Ook daarmee weet je dan niet wat je ermee aan moet. Ik werd vanmorgen wakker en het eerste wat ik zag was een erg lage temp, tja dan ben je echt wel even goed pissig en verdrietig natuurlijk, omdat het voor een innesteldipje inderdaad wel laat is, plus omdat, als het vorige ronde toch op dag 30 een ei was, dat mijn LF misschien wel eens 10 kan zijn. Tja en ik zit op 10 dpo, dus.... Maar....bij mij gaat niets volgens het boekje, dus het zou me niets verbazen als ik helemaal niet ongesteld wordt. Voel me ook helemaal niet zo alsof het er aan komt. Ach, weet je wat we nog niet hebben gehad? 11 dpo, of 15 dpo, dus waarom doen we die niet gewoon, is weer eens wat anders he. Staat ook niet in het boekje Maar goed, al mijn geklaag even overboord, ik hoop natuurlijk dat mijn temp weer gaat stijgen en dat ik deze dip heb gehad wegens een compleet andere daginvulling als normaal en een uur minder slaap, want als ik iets niet wil is het ongesteld worden. ZvdH ik zag dat je je ei hebt gevonden? Blij kun je daar van worden he. Hopelijk ziet het er voor jou allemaal wat minder warrig uit als bij mij en hou jij het gewoon op 14 dagen Hoe waren de kerstdagen bij jullie? Hier erg gezellig
Tinkywinky.... Ik vind dat die vervelende cyclussen van jou, maar eens een maand of 9 uitgesteld moeten worden..... kan je daar een beetje van bijkomen..... Nee begrijp dat je daar gek van wordt...!!!!!!! maarja wat doe je eraan he????!! Heb gelezen dat pillen van Etos zwanger worden, soms wel willen helpen...... (?).... of gebruik je die al??? hoe het hier gaat.... bleehh.... heb helemaal niet zoveel gegeten.... maar ben zo opgeblazen...
Haha ik dacht dus Seth....laat ik die etos pillen ook eens gaan gebruiken (na een ronde van 35), maar je ziet het resultaat Zijn jullie allemaal thuis gebleven? Nee toch Gegeten heb ik ook niet zoveel hoor. Maranka en dat dan tijdens de kerstdagen Jij hebt je kaartjes niet ingevuld met een temp maar alleen met een ei? Is jouw LF ook maar 10 dan steeds?
BIG BROTHER IS WATCHING YOU..........dus die september topic gaan we ook ff samen onveilig maken....hihihihi......
Tinkywinky......is het je 5e ronde???? Na stoppen anticonceptie? Moeilijk he......elke keer weer die teleurstelling.....maar bloed geeft moed.
Trouwens ik ben met 2e keer etos zwanger worden, zwanger geraakt.......dus nog even blijven gebruiken.....